Колеги, отваря се възможност за съвместен бизнес и ще ни е необходим товарен бус за дълги дестинации България-Германия-България. След предварително проучване ме насочиха конкретно към тези два модела - Ивеко и Фолксфаген ЛТ. Става въпрос за дизелови варианти дълга висока база и/или Макси вариантите. Не съм запознат с конкретните спецификации на двата модела и вариантите им, затова моля да ме насочите ако имате конкретни впечатления. Ориентировъчно ми се ще да са производство след 1999-2000 или около тия години с ценови таван 10000.Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за бус - Iveco или VW LT
Collapse
X
-
Ако товара е тежък, то само Ивеко ще ти свърши работа.Ако е само обемен, то има много други алтернативи.За подробна информация потърси колегата к76 от Ланча форума.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Питане за бус - Iveco или VW LT
D. Stanev написа:Колеги, отваря се възможност за съвместен бизнес и ще ни е необходим товарен бус за дълги дестинации България-Германия-България. След предварително проучване ме насочиха конкретно към тези два модела - Ивеко и Фолксфаген ЛТ. Става въпрос за дизелови варианти дълга висока база и/или Макси вариантите. Не съм запознат с конкретните спецификации на двата модела и вариантите им, затова моля да ме насочите ако имате конкретни впечатления. Ориентировъчно ми се ще да са производство след 1999-2000 или около тия години с ценови таван 10000.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Да, става въпрос за относително тежки неща - резервни части (железа предимно). В интерес на истината с Ивеко съм имал някакви допирни точки (карал съм често такъв - Дейли 35 с 2.8 мотора 110 к.с.), но за ЛТ-то нищо не знам и не съм карал. Събирал съм мнения предимно от търговци работещи на EX Van, които в интерес на истината освен тези два посочват и стария Форд Транзит, но той си е вече ретрак. Относно Спринтер-а мненията са, че е копие на ЛТ, но не особено сполучливо (не знам какво имат предвид). В общи линии везните клонят към Ивеко, при това май ще се купува от БГ, че като ги гледам германските какви ръждаци са...Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Ивеко съм карал 2,5 дълга база , няма такъв дарак беше чисто ново (лизингово) и докато му изтече лизинга какви ли не ядове даваше , тампони на кабина ,полуоски, почна да гори масло и накрая му падна задния мост. На LT 3,5 се возих в продължение на 7 г дълга база пътническо и не е давало такива ядове. но в крайна сметка всичко е късмет. Между другото когато карахме Ивекото имахме и едно Рено мастер чист дизел 2,5 , мога да кажа че няма такава здрава машина, в момента е на 7-800000 км и почти нищо не е правено по него(товарно е ) и е извлачило доста. Така че пали една свещ в някоя църква и взимай което ти легне на сърце и ти се вързва на пари.
Коментар
-
D. Stanev написа:Да, става въпрос за относително тежки неща - резервни части (железа предимно). В интерес на истината с Ивеко съм имал някакви допирни точки (карал съм често такъв - Дейли 35 с 2.8 мотора 110 к.с.), но за ЛТ-то нищо не знам и не съм карал. Събирал съм мнения предимно от търговци работещи на EX Van, които в интерес на истината освен тези два посочват и стария Форд Транзит, но той си е вече ретрак. Относно Спринтер-а мненията са, че е копие на ЛТ, но не особено сполучливо (не знам какво имат предвид). В общи линии везните клонят към Ивеко, при това май ще се купува от БГ, че като ги гледам германските какви ръждаци са...Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар