Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за бус - Iveco или VW LT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за бус - Iveco или VW LT

    Колеги, отваря се възможност за съвместен бизнес и ще ни е необходим товарен бус за дълги дестинации България-Германия-България. След предварително проучване ме насочиха конкретно към тези два модела - Ивеко и Фолксфаген ЛТ. Става въпрос за дизелови варианти дълга висока база и/или Макси вариантите. Не съм запознат с конкретните спецификации на двата модела и вариантите им, затова моля да ме насочите ако имате конкретни впечатления. Ориентировъчно ми се ще да са производство след 1999-2000 или около тия години с ценови таван 10000.Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

    #2
    От Ивеко като цяло повече се оплакват моите познати.Разгледай и Мерцедес.Много зависи и какво ще превозвате като килограми, щото базовите двигатели освен че не вървят, започват и да харчат много при прекалено натоварване.

    Коментар


      #3
      За старите спринтери съм чувал само хубави неща,както се казва железни машини
      Peugeot 307 2.0i ГИ
      ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

      Коментар


        #4
        Ако товара е тежък, то само Ивеко ще ти свърши работа.Ако е само обемен, то има много други алтернативи.За подробна информация потърси колегата к76 от Ланча форума.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Re: Питане за бус - Iveco или VW LT

          D. Stanev написа:
          Колеги, отваря се възможност за съвместен бизнес и ще ни е необходим товарен бус за дълги дестинации България-Германия-България. След предварително проучване ме насочиха конкретно към тези два модела - Ивеко и Фолксфаген ЛТ. Става въпрос за дизелови варианти дълга висока база и/или Макси вариантите. Не съм запознат с конкретните спецификации на двата модела и вариантите им, затова моля да ме насочите ако имате конкретни впечатления. Ориентировъчно ми се ще да са производство след 1999-2000 или около тия години с ценови таван 10000.
          Ивекото задължително да е преди 2006-а,защото след това им слагат едни дросели,дето майка плаче,иначе тва поколение са адски товарни магарета.В старата работа експлоатирахме зверски едно Дейли 35с12,ами няма такова животно,100 -ци пъти претоварвано и след около 8 г. експлоатация му се сцепи шасито,имай предвид,че е купуван втора ръка на около 130 000 км. и 3 г. За ЛТ нищо не знам,само тва че им мрат дюзите..............
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #6
            абе човек с ивеко се стига далеко.смятам красноречиво ти отгворих

            Коментар


              #7
              Да, става въпрос за относително тежки неща - резервни части (железа предимно). В интерес на истината с Ивеко съм имал някакви допирни точки (карал съм често такъв - Дейли 35 с 2.8 мотора 110 к.с.), но за ЛТ-то нищо не знам и не съм карал. Събирал съм мнения предимно от търговци работещи на EX Van, които в интерес на истината освен тези два посочват и стария Форд Транзит, но той си е вече ретрак. Относно Спринтер-а мненията са, че е копие на ЛТ, но не особено сполучливо (не знам какво имат предвид). В общи линии везните клонят към Ивеко, при това май ще се купува от БГ, че като ги гледам германските какви ръждаци са...
              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

              Коментар


                #8
                Ивеко съм карал 2,5 дълга база , няма такъв дарак беше чисто ново (лизингово) и докато му изтече лизинга какви ли не ядове даваше , тампони на кабина ,полуоски, почна да гори масло и накрая му падна задния мост. На LT 3,5 се возих в продължение на 7 г дълга база пътническо и не е давало такива ядове. но в крайна сметка всичко е късмет. Между другото когато карахме Ивекото имахме и едно Рено мастер чист дизел 2,5 , мога да кажа че няма такава здрава машина, в момента е на 7-800000 км и почти нищо не е правено по него(товарно е ) и е извлачило доста. Така че пали една свещ в някоя църква и взимай което ти легне на сърце и ти се вързва на пари.

                Коментар


                  #9
                  D. Stanev написа:
                  Да, става въпрос за относително тежки неща - резервни части (железа предимно). В интерес на истината с Ивеко съм имал някакви допирни точки (карал съм често такъв - Дейли 35 с 2.8 мотора 110 к.с.), но за ЛТ-то нищо не знам и не съм карал. Събирал съм мнения предимно от търговци работещи на EX Van, които в интерес на истината освен тези два посочват и стария Форд Транзит, но той си е вече ретрак. Относно Спринтер-а мненията са, че е копие на ЛТ, но не особено сполучливо (не знам какво имат предвид). В общи линии везните клонят към Ивеко, при това май ще се купува от БГ, че като ги гледам германските какви ръждаци са...
                  Правилно,едно 35 с 12,2.3 мотор 116 к.с. дълга база,огледайте хубаво обаче отвсякъде,отдолу,диагностика на ДВГ,тези мотори масло на харчат
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар

                  Working...
                  X