В петък се натъкнах на вода в купето в шофьорските крака. Колата не я бях карал 2 седмици, а дъждът който беше валял през това време не беше от най-силните. Както и да е разглабях, подсушавах колкото можах и сглобих, като сложих едни гумени постелки и дунапренени гъби за всеки случай, отзарана пак беше мокро, този път беше само преросило и водата беше налице. В събота като разглабях установих следните неща: 1. по лявата колонка нямаше следи от вода. 2. има един дунапрен зад арматурното табло дълъг около 2 педи и дебел някъде 10/10 см целият беше прогизнал, там стисках, суших със сешоара и остана само леко влажно.Въпросът ми е от къде може да просмуква тази гадост. На снимката в червено съм показал единствените места от където има отвор кореспондиращ купето с външната среда. Преди година и половина смених стъклото и тогава при едно миене ми беше потекло, ходих при джамжията и той полива с машината, гледахме навсякъде и не открихме причината, единствено остана само тази пластмаса, в/у която стъпва стъклото, там го замазах със силикон и нямах проблеми до петък. Другото място през което може да мине е това в зеленото, но на практика то е доста нагоре от края на стъклото. Няма боклуци в канала на моторчето на чистачките. ПОМАГАЙТЕ колеги.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вода в купето, помагайте!
Collapse
X
-
Брава 1.4 Бръкни под тунела на скоростния лост и ръчната и провери дали е мокро. Провери и трите утайника под честачките, най вероятно някой е запушен и е събрал вода, която при лашкането влиза през клапата на поленовия филтър или през кабелиня канал в ляво от волана. От там през въздуховодите слиза долу.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колата е от подписа Брава 1,4. От маркучи за парно е абсурд з/о те са в дясно, а на мен ми е мокро в ляво, още повече че този дунапрен е най-виско от всичко, защипан е м/у края на таблото и купето, няма досег и до отвора за жилото за отваряне на капака.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
като отвориш корите под чистачките най в дясно като застанеш срущу колата има една дупка с гумено оплътнение и през него минават голям сноп с кабели, погледни там.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
аз имах случай на теч от страничната оклонка, където е лепено стъклотоналожи се да сваля пластмасовата кора на колонката и от там се видя, че имаше дупчица при лепенето, която запуших със силиконно преди това слагах силикон отвън, който не успя да запуши дупкатаводата се стичаше по колонката до долу - до килимчето и чак сам се виждашекато пипаш с пръсти ще усетиш дали е антифриз или вода и от там ще се ориентирашФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Мамка му и прасе... След като миналия петък уж ми оправиха теча и с/у събота валя, прегледах и беше сухо, от тогава не съм я бутвал. Снощи като се прибрах от работа си беше останал снега по нея и стъклото отвътре беше изпотено доста, оказа се че пак дунапрена под таблото е като сюнгер, само че май повече в лявата си част и от там мокета мокър. Въпреки че цялото стъкло беше изпотено, отдясно си беше сухо. А сега някой може ли да каже ЗАЩО. Грешка напрвих, че след дъждовете в начлото на седмицата не я отворих да видя какво е състоянието.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Вода в купето
Преди една година и аз бях на същото положение.Забелязах,че след измиване на колата ми се пълни с вода в краката на шофьора под балатума.Един топъл ден махнах всички стелки в краката на шофьора и открих балатума така,че да се вижда целият под отдолу,включително и предната стена/преградата между купето и коша/.Махнах също пластмасата отпред на стъклото и открих цялата предна страна на стъклото -там,където водата се стича от стъклото и отива през отвор и през един малък десетина сантиметров маркуч сплескан в края и надянат на същият отвор .Оттам става отичането на водата при миене,дъжд и работа на чистачките.Освен този отвор,който е около цол и половина-два в двата края където са бомбетата също има по едно отворче за отичане,но от там водата не отива в коша а някъде отстрани под калника.Започнах да наливам няколко пъти вода по стъклото и открих,че явно водата,която се стича и минава през този отвор и късият сплескан в края маркуч се отича в коша и от там по преградата пада на земята.Но при мене явно някой е бутал отворите за кабелите,които са на преградата на коша и стената и от там някъде водата подлизва и влиза по същата тази стена и се стича в краката на шофьора.За да не бутам целият кош и отворите за кабелите аз взех един черен маслоустойчив маркуч,който пасна точно на вътрешният размер на централният отвор за отичане,отрязах парче с дължина около 40 сантиметра и го пъхнах през отвора и през съществуващият къс маркуч,докато стигне почти до долната част на двигателя.Така избегнах подлизването и влизането на вода в купето-водата не подлизва по стената на коша,а направо изтича на земята.Накрая горната част на маркуча го залепих отстстрани към отвора и съществуващият маркуч със червен силикон за двигатели/такъв имах/.Така си реших проблема с влизане на вода в краката на шофьора .Извинявам се за дългият пост!Дано съм помогнал.Поздрави!Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Re: Вода в купето
ivannik написа:Преди една година и аз бях на същото положение.Забелязах,че след измиване на колата ми се пълни с вода в краката на шофьора под балатума.Един топъл ден махнах всички стелки в краката на шофьора и открих балатума така,че да се вижда целият под отдолу,включително и предната стена/преградата между купето и коша/.Махнах също пластмасата отпред на стъклото и открих цялата предна страна на стъклото -там,където водата се стича от стъклото и отива през отвор и през един малък десетина сантиметров маркуч сплескан в края и надянат на същият отвор .Оттам става отичането на водата при миене,дъжд и работа на чистачките.Освен този отвор,който е около цол и половина-два в двата края където са бомбетата също има по едно отворче за отичане,но от там водата не отива в коша а някъде отстрани под калника.Започнах да наливам няколко пъти вода по стъклото и открих,че явно водата,която се стича и минава през този отвор и късият сплескан в края маркуч се отича в коша и от там по преградата пада на земята.Но при мене явно някой е бутал отворите за кабелите,които са на преградата на коша и стената и от там някъде водата подлизва и влиза по същата тази стена и се стича в краката на шофьора.За да не бутам целият кош и отворите за кабелите аз взех един черен маслоустойчив маркуч,който пасна точно на вътрешният размер на централният отвор за отичане,отрязах парче с дължина около 40 сантиметра и го пъхнах през отвора и през съществуващият къс маркуч,докато стигне почти до долната част на двигателя.Така избегнах подлизването и влизането на вода в купето-водата не подлизва по стената на коша,а направо изтича на земята.Накрая горната част на маркуча го залепих отстстрани към отвора и съществуващият маркуч със червен силикон за двигатели/такъв имах/.Така си реших проблема с влизане на вода в краката на шофьора .Извинявам се за дългият пост!Дано съм помогнал.Поздрави!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: Вода в купето
ivannik написа:Преди една година и аз бях на същото положение.Забелязах,че след измиване на колата ми се пълни с вода в краката на шофьора под балатума.Един топъл ден махнах всички стелки в краката на шофьора и открих балатума така,че да се вижда целият под отдолу,включително и предната стена/преградата между купето и коша/.Махнах също пластмасата отпред на стъклото и открих цялата предна страна на стъклото -там,където водата се стича от стъклото и отива през отвор и през един малък десетина сантиметров маркуч сплескан в края и надянат на същият отвор .Оттам става отичането на водата при миене,дъжд и работа на чистачките.Освен този отвор,който е около цол и половина-два в двата края където са бомбетата също има по едно отворче за отичане,но от там водата не отива в коша а някъде отстрани под калника.Започнах да наливам няколко пъти вода по стъклото и открих,че явно водата,която се стича и минава през този отвор и късият сплескан в края маркуч се отича в коша и от там по преградата пада на земята.Но при мене явно някой е бутал отворите за кабелите,които са на преградата на коша и стената и от там някъде водата подлизва и влиза по същата тази стена и се стича в краката на шофьора.За да не бутам целият кош и отворите за кабелите аз взех един черен маслоустойчив маркуч,който пасна точно на вътрешният размер на централният отвор за отичане,отрязах парче с дължина около 40 сантиметра и го пъхнах през отвора и през съществуващият къс маркуч,докато стигне почти до долната част на двигателя.Така избегнах подлизването и влизането на вода в купето-водата не подлизва по стената на коша,а направо изтича на земята.Накрая горната част на маркуча го залепих отстстрани към отвора и съществуващият маркуч със червен силикон за двигатели/такъв имах/.Така си реших проблема с влизане на вода в краката на шофьора .Извинявам се за дългият пост!Дано съм помогнал.Поздрави!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар