Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вода в купето, помагайте!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вода в купето, помагайте!

    В петък се натъкнах на вода в купето в шофьорските крака. Колата не я бях карал 2 седмици, а дъждът който беше валял през това време не беше от най-силните. Както и да е разглабях, подсушавах колкото можах и сглобих, като сложих едни гумени постелки и дунапренени гъби за всеки случай, отзарана пак беше мокро, този път беше само преросило и водата беше налице. В събота като разглабях установих следните неща: 1. по лявата колонка нямаше следи от вода. 2. има един дунапрен зад арматурното табло дълъг около 2 педи и дебел някъде 10/10 см целият беше прогизнал, там стисках, суших със сешоара и остана само леко влажно.Въпросът ми е от къде може да просмуква тази гадост. На снимката в червено съм показал единствените места от където има отвор кореспондиращ купето с външната среда. Преди година и половина смених стъклото и тогава при едно миене ми беше потекло, ходих при джамжията и той полива с машината, гледахме навсякъде и не открихме причината, единствено остана само тази пластмаса, в/у която стъпва стъклото, там го замазах със силикон и нямах проблеми до петък. Другото място през което може да мине е това в зеленото, но на практика то е доста нагоре от края на стъклото. Няма боклуци в канала на моторчето на чистачките. ПОМАГАЙТЕ колеги.
    Прикачени файлове
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Или е от маркучи/радиаторче парно /но ще е антифриз / или е през стъклото - автостъклар и ново лепене на цялото стъкло.Светни ме каква е колата.

    Коментар


      #3
      Брава 1.4 Бръкни под тунела на скоростния лост и ръчната и провери дали е мокро. Провери и трите утайника под честачките, най вероятно някой е запушен и е събрал вода, която при лашкането влиза през клапата на поленовия филтър или през кабелиня канал в ляво от волана. От там през въздуховодите слиза долу.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Колата е от подписа Брава 1,4. От маркучи за парно е абсурд з/о те са в дясно, а на мен ми е мокро в ляво, още повече че този дунапрен е най-виско от всичко, защипан е м/у края на таблото и купето, няма досег и до отвора за жилото за отваряне на капака.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Кабелния канал, от там влиза водата.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Кабелния канал, от там влиза водата.
            Кой кабелен канал?
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              като отвориш корите под чистачките най в дясно като застанеш срущу колата има една дупка с гумено оплътнение и през него минават голям сноп с кабели, погледни там.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Разбрах за кое става дума, но доколкото си спомням от залягането в събота, пакета не достига до дунапрена.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  аз имах случай на теч от страничната оклонка, където е лепено стъклотоналожи се да сваля пластмасовата кора на колонката и от там се видя, че имаше дупчица при лепенето, която запуших със силиконно преди това слагах силикон отвън, който не успя да запуши дупкатаводата се стичаше по колонката до долу - до килимчето и чак сам се виждашекато пипаш с пръсти ще усетиш дали е антифриз или вода и от там ще се ориентираш
                  Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                  Коментар


                    #10
                    ОТКРИХ ГО! На снимката се вижда от къде тръгва "изворчето". В събота съм при джамджията.
                    Прикачени файлове
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Мамка му и прасе... След като миналия петък уж ми оправиха теча и с/у събота валя, прегледах и беше сухо, от тогава не съм я бутвал. Снощи като се прибрах от работа си беше останал снега по нея и стъклото отвътре беше изпотено доста, оказа се че пак дунапрена под таблото е като сюнгер, само че май повече в лявата си част и от там мокета мокър. Въпреки че цялото стъкло беше изпотено, отдясно си беше сухо. А сега някой може ли да каже ЗАЩО. Грешка напрвих, че след дъждовете в начлото на седмицата не я отворих да видя какво е състоянието.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Вода в купето

                        Преди една година и аз бях на същото положение.Забелязах,че след измиване на колата ми се пълни с вода в краката на шофьора под балатума.Един топъл ден махнах всички стелки в краката на шофьора и открих балатума така,че да се вижда целият под отдолу,включително и предната стена/преградата между купето и коша/.Махнах също пластмасата отпред на стъклото и открих цялата предна страна на стъклото -там,където водата се стича от стъклото и отива през отвор и през един малък десетина сантиметров маркуч сплескан в края и надянат на същият отвор .Оттам става отичането на водата при миене,дъжд и работа на чистачките.Освен този отвор,който е около цол и половина-два в двата края където са бомбетата също има по едно отворче за отичане,но от там водата не отива в коша а някъде отстрани под калника.Започнах да наливам няколко пъти вода по стъклото и открих,че явно водата,която се стича и минава през този отвор и късият сплескан в края маркуч се отича в коша и от там по преградата пада на земята.Но при мене явно някой е бутал отворите за кабелите,които са на преградата на коша и стената и от там някъде водата подлизва и влиза по същата тази стена и се стича в краката на шофьора.За да не бутам целият кош и отворите за кабелите аз взех един черен маслоустойчив маркуч,който пасна точно на вътрешният размер на централният отвор за отичане,отрязах парче с дължина около 40 сантиметра и го пъхнах през отвора и през съществуващият къс маркуч,докато стигне почти до долната част на двигателя.Така избегнах подлизването и влизането на вода в купето-водата не подлизва по стената на коша,а направо изтича на земята.Накрая горната част на маркуча го залепих отстстрани към отвора и съществуващият маркуч със червен силикон за двигатели/такъв имах/.Така си реших проблема с влизане на вода в краката на шофьора .Извинявам се за дългият пост!Дано съм помогнал.Поздрави!
                        Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                        "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                        Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                        Коментар


                          #13
                          Re: Вода в купето

                          ivannik написа:
                          Преди една година и аз бях на същото положение.Забелязах,че след измиване на колата ми се пълни с вода в краката на шофьора под балатума.Един топъл ден махнах всички стелки в краката на шофьора и открих балатума така,че да се вижда целият под отдолу,включително и предната стена/преградата между купето и коша/.Махнах също пластмасата отпред на стъклото и открих цялата предна страна на стъклото -там,където водата се стича от стъклото и отива през отвор и през един малък десетина сантиметров маркуч сплескан в края и надянат на същият отвор .Оттам става отичането на водата при миене,дъжд и работа на чистачките.Освен този отвор,който е около цол и половина-два в двата края където са бомбетата също има по едно отворче за отичане,но от там водата не отива в коша а някъде отстрани под калника.Започнах да наливам няколко пъти вода по стъклото и открих,че явно водата,която се стича и минава през този отвор и късият сплескан в края маркуч се отича в коша и от там по преградата пада на земята.Но при мене явно някой е бутал отворите за кабелите,които са на преградата на коша и стената и от там някъде водата подлизва и влиза по същата тази стена и се стича в краката на шофьора.За да не бутам целият кош и отворите за кабелите аз взех един черен маслоустойчив маркуч,който пасна точно на вътрешният размер на централният отвор за отичане,отрязах парче с дължина около 40 сантиметра и го пъхнах през отвора и през съществуващият къс маркуч,докато стигне почти до долната част на двигателя.Така избегнах подлизването и влизането на вода в купето-водата не подлизва по стената на коша,а направо изтича на земята.Накрая горната част на маркуча го залепих отстстрани към отвора и съществуващият маркуч със червен силикон за двигатели/такъв имах/.Така си реших проблема с влизане на вода в краката на шофьора .Извинявам се за дългият пост!Дано съм помогнал.Поздрави!
                          Лошото при мен е че водата, както писах, е високо горе мокри се онази дунапренене гъба, която е до сами стъклото. Говорих с джамджиятя и другата седмица пак му я карам да си оправя лайната. В крайна сметка ми е дал 2 г. гаранция.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Re: Вода в купето

                            ivannik написа:
                            Преди една година и аз бях на същото положение.Забелязах,че след измиване на колата ми се пълни с вода в краката на шофьора под балатума.Един топъл ден махнах всички стелки в краката на шофьора и открих балатума така,че да се вижда целият под отдолу,включително и предната стена/преградата между купето и коша/.Махнах също пластмасата отпред на стъклото и открих цялата предна страна на стъклото -там,където водата се стича от стъклото и отива през отвор и през един малък десетина сантиметров маркуч сплескан в края и надянат на същият отвор .Оттам става отичането на водата при миене,дъжд и работа на чистачките.Освен този отвор,който е около цол и половина-два в двата края където са бомбетата също има по едно отворче за отичане,но от там водата не отива в коша а някъде отстрани под калника.Започнах да наливам няколко пъти вода по стъклото и открих,че явно водата,която се стича и минава през този отвор и късият сплескан в края маркуч се отича в коша и от там по преградата пада на земята.Но при мене явно някой е бутал отворите за кабелите,които са на преградата на коша и стената и от там някъде водата подлизва и влиза по същата тази стена и се стича в краката на шофьора.За да не бутам целият кош и отворите за кабелите аз взех един черен маслоустойчив маркуч,който пасна точно на вътрешният размер на централният отвор за отичане,отрязах парче с дължина около 40 сантиметра и го пъхнах през отвора и през съществуващият къс маркуч,докато стигне почти до долната част на двигателя.Така избегнах подлизването и влизането на вода в купето-водата не подлизва по стената на коша,а направо изтича на земята.Накрая горната част на маркуча го залепих отстстрани към отвора и съществуващият маркуч със червен силикон за двигатели/такъв имах/.Така си реших проблема с влизане на вода в краката на шофьора .Извинявам се за дългият пост!Дано съм помогнал.Поздрави!
                            Лошото при мен е че водата, както писах, е високо горе мокри се онази дунапренена гъба, която е до сами стъклото. Говорих с джамджиятя и другата седмица пак му я карам да си оправя лайната. В крайна сметка ми е дал 2 г. гаранция.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар

                            Working...
                            X