Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за кора под двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за кора под двигателя

    Здравейте колеги, имам едно питане - намерих си една кора за под двигателя - http://www.avto.bim.bg/Kora-pod-dvig...25501m114.html, но не съм сигурен дали е универсална, т.е. дали става за всички брава, браво, марея. Ако някой може да изкара по-компетентно мнение, нека да драска на воля, защото не ми се рискува с 80 кинта
    vasilaki87
    FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

    #2
    Не са еднакви.Вземи си за твойта .Дори видях,че ги делят бензин и дизел.

    Коментар


      #3
      То за това е ясно, че ще взема за бензин, но мисълта ми е, че това което е на линка, ще си пасне без никакви проблеми и доработки, нали?
      vasilaki87
      FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

      Коментар


        #4
        Това на картинката е примерна кора, погледни за другите модели и ще видиш че са абсолютно еднакви.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Тези кори ги гледах и аз и по мое мнение са прекалено слаби да предпазат от каквото и да е. А по въпроса - единствената разлика е в това дали е за бензин или дизел.
          Fiat Bravo 1.9 TD100

          Коментар


            #6
            Сега разбрах какво те притеснява.Няма да има нужда от преработка/доработка,но не винаги пасват идеално.Колегата е прав,че са малко слаби но по-добре отколкото без нищо.

            Коментар


              #7
              Мисля да си взема такава, защото на брат ми аудито има кора и малко от малко се понамаля шума от двигателя, когато си покрай нея, не че ми трябва да предпазвам нещо - дебелината им е нищожна и не знам дали ще опази каквото и да е. Но ако я има си мисля, че ще е по-тихичка, а и да я затворя малко отдолу, че като мина из локвите и после всичко е вир вода. Та за това питам
              vasilaki87
              FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

              Коментар


                #8
                Нищо няма да се промени от кам шума единсвената промяна ще е по малко кал по двигателя ако остане здрава.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #9
                  Колега,защо не се пробваш с втора употреба точно за твоя модел.Ще ти излезе на половин цена,а и оригиналните са по-здрави.
                  long74

                  Коментар


                    #10
                    long74 написа:
                    Колега,защо не се пробваш с втора употреба точно за твоя модел.Ще ти излезе на половин цена,а и оригиналните са по-здрави.
                    Щото ги няма, или ако се намери са на парчета, а и не съм сигурен че неговия модел е излязал с кора от завода.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      както казва банков, няма ги никъде втора употреба и особено здрави, затова ще се пробвам с нова, ама по-нататък, че финансово положението за момента е много нестабилно
                      vasilaki87
                      FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                      Коментар


                        #12
                        Първо, че за тоя модел като е нямало кора от завода няма точките за закрепване на магарето ,отпред на бронята също трябва да си дупчиш/правиш планки. Второ тия кори са афтърмаркет и са абсолютните ментета - много твърда пластмаса която се троши лесно и отливката е под всякаква критика, от 5 точки на закрепване надали ще се уцелят поне две. Трябва си побългаряване и стига да имаш мерак ще стане що-годе прилично, НО тоя тип кори в задния им край слизат много надолу и закачат почти навсякъде, имах оригинална и тя беше гъвкава и нямаше проблем че закача , ама тия ментетата ще се счупят за норматив.
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          1

                          Аз ще направя като един познат колега , ще взема една кора на заем. Отивам до един цех по металообработка и ми правят същата за по малко пари от 2-мм ламарина . Но това на лято като се стопли времето. :D
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                          Коментар


                            #14
                            От ламарина???Няма ли да дрънчи като изоглавено, от вибрациите на двигателя и въобще от каквито и да е вибрации???
                            Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                            Коментар


                              #15
                              bummer написа:
                              От ламарина???Няма ли да дрънчи като изоглавено, от вибрациите на двигателя и въобще от каквито и да е вибрации???
                              освен това ще загрява доста повече, и при евентуален теч ще го забележиш едва тогава когато текне като чешма.Тези двигатели са без кора, и нищо му няма ако е без кора.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X