Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смачкан нов аксиален лагер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смачкан нов аксиален лагер

    Здравейте колеги! Някой сменял ли е съединител на Мареа 2.4жтд 99г 130коня с комплекта Валео821465?Някакви мнения или отзиви също ще са полезни.По-важния ми въпрос: Днес един майстор при монтаж на този съединител пукна муфата и смачка едното ухо на аксиалния лагер(ИЗДЪРПВАЩ тип) и се опита да ме убеди, че има дефект в зегерката при муцунката на лагера или в главинката на притискателя.Не знам дали да му вярвам и ако е прав, как този дефект води до мачкане(почти скъсване) на ухото. Натиска сякаш е причинен от вилката,когато лагера не е лежал с двете си уши, а едното е останало нефиксиранопред нея и при стягане на скоростната кутия вилката го е смачкала към корпуса на лагера, и така при липса на центрираност срещу главината на притискателя се е пукнала муфата. Сега сме в размисъл и още не сме се карали, но КОЙ Е ПРАВ?МОЛЯ колеги разбиращи от съединители да ме посъветват да си купя ли нов лагер(около 120лв), или да обвиня човека в неправилен монтаж,(макар че има реноме) и той да си бере грижата?
    Мареа 2.4 жтд 99г

    #2
    Питай го къде е бил поставен лагера при сглобяване на кутията.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      По описанието съдя че е бил "щтракнат" на притискателя
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        Казва, че на опашката на ск. кутия.Не знам как е правилния метод за монтаж, но от това му твърдение се осъмних, че е недоогледал ушетата ипосле са се получили описаните травми на лагера. ВТОРО съмнение: ако беше опитал да щракне лагера върху притискателя на "голо" щеше да установи, че излизапрекалено лесно и щеше да ме извика навреме за да ходя при търговеца за рекламация, НО СЪС ВИДИМОЗДРАВ ЛАГЕР. При описаните травми на детайла не мога да търся рекламация, да не говорим как ще ми се изсмеят,ако изиграя ролята на весел глупак, който "просто иска да пробва".
        Мареа 2.4 жтд 99г

        Коментар


          #5
          Почти 100 процента грешен или небрежен монтаж.

          Коментар


            #6
            BLECRAM написа:
            Почти 100 процента грешен или небрежен монтаж.
            С две думи най вероятно е бил нанизан на обратно, при такъв монтаж съединителя не потъва и при по силно натискане на вилката, просто му се смачкват пласмасите дето стърчат отстрани.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              BLECRAM написа:
              Почти 100 процента грешен или небрежен монтаж.
              С две думи най вероятно е бил нанизан на обратно, при такъв монтаж съединителя не потъва и при по силно натискане на вилката, просто му се смачкват пласмасите дето стърчат отстрани.
              И аз съм на това мнение.Съединителя си е наред предполагам(продал съм доста такива комплекти и до сега не съм имал проблеми).Според мен дефекта е в майстора.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8

                Коментар


                  #9
                  Благодаря, колеги. Сори, че се забавих да напиша развръзката. За мен ситуацията е ясна, вече съм сигурен.Майстора не си призна грешка, но на сутринта каза да не купувам, той щял да се оправя с рекламацията, и вечерта си прибрах колата. Разгледахме старите части - маховика бе невероятно разбит,не бях виждал толкова трагичен, над 90 градуса свободен ход и никакъв пружиниращ ефект, феродовия почти до нитове, а притискателя, странно, но е идеален - и плочата и слънцето са перфект, лагера също-няма грам шумене, даже вилката не се е отбелязала в ушетата. Сигурно някой италиано ги е сменял отделно преди продажбата, но пък щампите са 99г, както и да е. Казва ми, че въобще не можело да се извади стария лагер от стария притискател иначе щял да ги ползва и цял ден се мъчил. Останах като гръмнат. Пред него с две тънки отвертки и малко чалъм при зегерката го извадих за 30 секунди. Кой знае какъв лагер имам сега на съединителя, при положение, че този се оказва напълно редовен, макар и ползван, ама той, "големия специалист" не могъл да го освободи, а съответно монтира. Дано чрез "връзките" му по магазини да са му приели рекламацията, защото подозирам, че просто е парнал ухо на спукания, и ако отворим някога и го установя, ще бъде СТРАШНО. Поне си имам лагер и притискател резерв, ама нека не ги ползвам скоро. Платих си ремонта-цените са Версаче, особено за региона (Плевен), питах го на луд ли се прави, или си е забравил стажа, той пък ми се обиди - познавам го отпреди.Според мен или не е работил той,(все пак има множество сериозни и успешни ремонти), или е започнал да меша пийванеи работа. И в двата случая, жалко, бях доволен от него,въпреки завишените цени поне гарантираше качество.Да, АМА НЯМА ДА СИ ПРИЗНАЕ. Дано поне ремонта да е ОК, че страх ме хваща. Човека не е от форума,нека няма грешно заподозрени. Ремонта се направи в едно село до Плевен и едва ли ще ползвате този гараж-сервиз, но за потенциално "застрашените" плевенчани, а и всеки - при интерес на ЛС. Да чукнем на дърво всичко си е наред - спокоен и тих мотор, мек педал, отделяне,зацепване,предавки сменя с поглед, но още няма пробег.
                  Мареа 2.4 жтд 99г

                  Коментар

                  Working...
                  X