Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоба водно съединение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скоба водно съединение

    Колеги как се махат заводските скоби на водните съединения , които не са с винт, а са притегнати и сякаш закачена крайната част?

    #2
    С клещи резачки.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      С клещи резачки.
      с отверка е по-добре защото маркуча остава здрав(ненаранен)
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        nsn написа:
        Tornado написа:
        С клещи резачки.
        с отверка е по-добре защото маркуча остава здрав(ненаранен)
        Зависи къде режеш.С отвертка може да стане лесно и трудно.Аз съм им свикнал и не ги режа дори успявам да ги затворя по-няколко пъти.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Ами айде кажете къде точно се навира тая отверка или с клещи, става въпрос за скобата на маркучето на щуцера за връщане на антифриза обратно в казанчето, тънкия маркуч отгоре, как най лесно да махна оригиналната скоба о да сложа от тия с винт, че много леко ми просълзява на 500-600 км ?

          Коментар


            #6
            с арматурни клещи стисваш и това е

            Коментар


              #7
              milenskia написа:
              Ами айде кажете къде точно се навира тая отверка или с клещи, става въпрос за скобата на маркучето на щуцера за връщане на антифриза обратно в казанчето, тънкия маркуч отгоре, как най лесно да махна оригиналната скоба о да сложа от тия с винт, че много леко ми просълзява на 500-600 км ?
              щом не знаеш как да махнеш скобата,по добре иди в сервиз за да спестиш от казанче за антифриз
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                Естествено че ще внимавам, защото знам че лесно се чупи този щуцер на казанчето, а грешни пари за сервиз за елементарна скоба не давам!!!

                Коментар


                  #9
                  milenskia написа:
                  Естествено че ще внимавам, защото знам че лесно се чупи този щуцер на казанчето, а грешни пари за сервиз за елементарна скоба не давам!!!
                  елементарна колко да е елементарна щом НЕ можеш да я махнештогава взимаш една права отверка и напъваш леко на зъбчето или точно преди него и така ще я откопчаеш
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    nsn написа:
                    milenskia написа:
                    Естествено че ще внимавам, защото знам че лесно се чупи този щуцер на казанчето, а грешни пари за сервиз за елементарна скоба не давам!!!
                    елементарна колко да е елементарна щом НЕ можеш да я махнештогава взимаш една права отверка и напъваш леко на зъбчето или точно преди него и така ще я откопчаеш
                    Лош пророк си колега лош, начи оказа се че е пукнато било може би щуцерчето и като го врътнах леко се счупи вътре под маркуча, но му поиздърпах тръбичката и понеже се е счупило по близо но краят му, го нахлузих по навътре към казанчето, че то стоеше на около 2-3мм, не изглеждаше пъхнато до край преди интервенцията, и го стегнах възможно на близо до края на маркуча, и стегна добре според мен, пробвах давах газ и 2ри човек гледаше, че върви течността там, карах после 4-5 км, пак проверих няма течове, ще го наблюдавам, ако пак просълзи, отиваме на ново казанче и това е !!

                    Коментар

                    Working...
                    X