Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат добло, форд кънект торнео или опел комбо да си взема?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат добло, форд кънект торнео или опел комбо да си взема?

    Здравейте колеги, изправен съм пред нова дилема. А именно какъв да е следващият работен и ежедневен автомобил. Определено няма да е френски, просто това не са автомобили берлинго и партнер специално мое мнение за мен. За какво ще ползвам автомобила, ежедневен работен. Да се понатовари когато се налага до 1000кг. В останалото време да си возя семейството. Това предполага автомобила да е достатъчно здрав и надежден и не на последно място комфортен и приятен за шофиране. Спрял съм се на форд кънект които ми е фаворит, само се чудя за мотора. Дали да е бензин или дизел? Та ако е бензин се чудя дали бутилката на газовият инжекцион ще могат да я поставят под колата на мястото на резервната гума. И дали 1,8 литровият бензинов мотор е добър и икономичен от 1,8 дизел?За доблото нищо не знам, търсех коментари за модели до 2008 но нищо не открих. Кои бензинови двигатели при добло са сфабрична газ и метан, бутилките под автомобила ли са, за да не губя от багажникаСъщото и за опелчето комбо,само коментар че е много просторен.Ще ви помоля ако друг автомобил които е извън тези трите да напишете. Ще търся запазени автомобили от 2003-2008г.
    Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
    Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
    Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
    Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
    ............

    #2
    Турски кошари.Няма обаче пътничека версия дето да и дават да влачи 1тон.За тия години където търсиш ще е изкъртена от служба.Доблото е адски не удобно за дълаг път,особинно задите седалки.Все едно си на пейка.Да ти продам моето служебното,то е най-доброто
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #3
      Имам впечатления от всички.Според мен правилно отхвърляш Партнер/Берлинго.Форд Тоурнео 1.8 дизел 90коня препоръчвам определено, щом ще го товариш. Писах и в други теми - идиотоустойчив по всички показатели. Имахме екземпляри на по над 300-400хил км в супер кондиция.Добло - също много здраво. Метан ще отпадне при теб, защото бутилките са в багажника и значително го смаляват. 1.3 е слабичък. Препоръчвам 1.9.Комбо - 1.3 е от Фиат - слабичък. 1.6метан може да погледнеш, бутилките са отдолу, но бензиновия резервоар е 10тина литра и много ограничава, ако ще излизаш в чужбина, защото България е на светлинни години напред по метанстанции в сравнение с всичките ни съседни страни. Здравина - според мен е по-слабичък от горните.Впечатленията са от рент-а-кар с по няколко екземпляра, карани от много хора, винаги натъпкани максимално.Добло или Тоурнео дизели, каквото намериш в по-добра кондиция.

      Коментар


        #4
        Нямам директни впечетления от Форда, но най-голямата кабелна телевизия в града ги ползва като служебни. Освен 3-4 техника се возят няколко макари с кабели за телевизия и интернет, стълби, резервни части и всякакви инструменти. Возията явно е добра, защото един ден пред мен спряха с един кашон на покрива/тавана, от тези със 100 м UTP кабел и с очудване отбелязаха, че са го возили през целия град без да падне. Не че града е голям, но дупките са много, а всеки знае как се кара служебен автомобил.
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          #5
          Форда е най-добре.Дори може да погледнеш в Мото-пфое.Имат доста върнати от Вивасом.
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #6
            При нас служебните доскоро бяха Турнео! Като ги подмениха, колегите се събраха една вечер и се напиха от радост! Е няма кола, на която изолацията на вратите да е залепена с двойно лепящо тиксо - всеки месец бяха в Мото-Пфое за ремонт. Техника им отива с една нова ролка двойно лепящо и след 1 час имаш здрави уплътнения. До следващия месец! Иначе окачването беше здраво. И най- големия кошмар - 1,8 дизел - нямаше парно. Колегите се наложи да си купуват портативни печки за кола. Оказа се, че модела е бил за Африка, но се е оказал в БГ! Не искам да те отказвам от Форда - двигателите и окачването са здрави а и втрешния обем е огромен! Ама турска му работа!
            Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

            Коментар


              #7
              сега гледах и Renault Kangoo 1.9-DCI-4X4 доста е пъргаво. Но не знам дали е толкова здраво и надеждно като форда и фиата? някакви мнения за франсето? относно колегата с служебните фордове от пловдив, това ми звучи абсурдно, оплатненията да са лепени и да падат постоянно и да се налага пак да ги лепят, познавам хора които карат такива фордове и даже ги питах за това с уплатненията и ми казаха че нямат такива проблеми и техните са 2003 на по 450 000хил. км. Или са поръчани по евтини от самите шефове на фирмата, съмнява ме Форд Мото Пфое да е направила такъв дребен тарикатлък на бизнес партньор. По принцип много неща се залепват и уплатняват с специални двойно лепящи ленти на марката Хенкел които залепват лайсни и други неща по автомобила и така идват заводски. Казвам го защото съм се зблъсквал с такива продукти и знам, така че няма какво да те учудва, единственото учудващо е че тези уплатнения се отлепват. Значи не се използва правиланата лента или продукт.Дайте мнение за бензиновият форд колеги, кои двигател и може ли да се сложи бутилката на мястото на резервната гума има ли начин???
              Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
              Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
              Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
              Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
              ............

              Коментар

              Working...
              X