А лятото, жега, климатик , баир ?Това са 30 к.с. разлика.Вариаторите не са това, което бяха.Лекуват се, а и рядко дават фира.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1,6 16V или 1,8 16V ? /мнение-съвети/
Collapse
X
-
Тази тема може да стане безкрайна,няма какво да говорим за вариатори и тем подобни.На 1.6 пък много често им горят бензиновите дюзи,дросел клапата не се обслужва и се сменя цялата.По принцип не знам защо се хвърляш на Стилото,то е за закоравели мазохисти.ex. punto elx 1.2i
Lancia Libra 1.6
Коментар
-
благодаря на мнението на колегите но моля ви изказвайте мнение за даден двигател а не плюйте по другия това че Стилото е за е за закоравели мазохисти.не го разбирам ?Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Двата катализатора се "лекуват",а трите сонди са NGK и вече на 240000 все още нямат признаци за смяна.Между другото разхода ми е същия ,като на колегата Hood (бензин). Като и колата ми е по-тежка,все пак е комби. Колега направо ти го казвам в прав текст-или 1.2 -1.4 за икономия или директно 1.8.Единствения плюс на 1.6 щеше да е ако е до 100к.с (заради данъка). Това ми е трета поредна кола с 1.8 16в, ти си решаваш все пак.Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Коментар
-
Brevetti написа:Двата катализатора се "лекуват",а трите сонди са NGK и вече на 240000 все още нямат признаци за смяна.Между другото разхода ми е същия ,като на колегата Hood (бензин). Като и колата ми е по-тежка,все пак е комби. Колега направо ти го казвам в прав текст-или 1.2 -1.4 за икономия или директно 1.8.Единствения плюс на 1.6 щеше да е ако е до 100к.с (заради данъка). Това ми е трета поредна кола с 1.8 16в, ти си решаваш все пак.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Аз вече писах по темата, но мога и да допълня.Моето е рег. март 2003. Купено е от тук от Ауто Италия на някакъв лизинг. Аз се здобих с него в средата на декември м.г. беше на 62 800 км. Смятам, че са реални. В момента е на 65 200 км. Както казах, сложих газ веднага. Още го опознавам, но некви нередности още не са пъкнали. Чувам едно тропане отзад отляво, когато вляза в дупка или слизам от спящ полицай. По отчетливо, когато отзад седи един колега 120 кг. Най-вероятно тампон на моста, или купето, как се казва точно незнам, но ще се сменява. То е ясно. Чакам си маслото и като го имам, може би другата седмица ще се смени маслото, възд. филтър и ще се прегледа ходовата част. А, излезе ми една досадна грешка на чека - brke lamb fail, и онзи ден в неделя с клегите умувахме къде, какво и как. Пипнах тук и там, ма не се оправя.В началото се появяваше примерно от 10 пъти веднъж, сега е постоянно. Друго какво?А, побългарих си крушките на номера отзад. Италианската инж. мисъл така ги е сътворила, че пластмасата се чупи и фасунката се губи. Запойха ми директно за крушката кабелче 3 см. и от другата страна мъжка букса и така директно ги нанизах в куплунга. Няма проблеми. Свети и компа си трае.Поздрави.П.П. Предложението си остава в сила.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Малко от (много) опит с 1.8: Не "тръгва" като други двигатели с този обем, но може би е заради като цяло доста тежката кола... иначе после има сила за каквото си поискаш... скорост, баири... 133 коня са си достатъчно...Иначе: вариатор - брой го като консуматив, при това доста скъп (като се сметне и работата) + данък около 200 лв. Редовно ходя до Банско - над 7 не съм имал разход...+ нещо важно: при скоростите на 1.8 много често от клеясване се губи центрирането на лоста, има лечение, но си е хамалогия...Stilo 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар