Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1,6 16V или 1,8 16V ? /мнение-съвети/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А лятото, жега, климатик , баир ?Това са 30 к.с. разлика.Вариаторите не са това, което бяха.Лекуват се, а и рядко дават фира.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Тази тема може да стане безкрайна,няма какво да говорим за вариатори и тем подобни.На 1.6 пък много често им горят бензиновите дюзи,дросел клапата не се обслужва и се сменя цялата.По принцип не знам защо се хвърляш на Стилото,то е за закоравели мазохисти.
      ex. punto elx 1.2i
      Lancia Libra 1.6

      Коментар


        #18
        благодаря на мнението на колегите но моля ви изказвайте мнение за даден двигател а не плюйте по другия това че Стилото е за е за закоравели мазохисти.не го разбирам ?
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #19
          Двата катализатора се "лекуват",а трите сонди са NGK и вече на 240000 все още нямат признаци за смяна.Между другото разхода ми е същия ,като на колегата Hood (бензин). Като и колата ми е по-тежка,все пак е комби. Колега направо ти го казвам в прав текст-или 1.2 -1.4 за икономия или директно 1.8.Единствения плюс на 1.6 щеше да е ако е до 100к.с (заради данъка). Това ми е трета поредна кола с 1.8 16в, ти си решаваш все пак.
          Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

          Коментар


            #20
            1,4 мисля,че е добър мотор и е фаер двигател,не удря клапани при скъсване на агренажен ремък.Бих ти го препоръчал него.Изчистен е от доста болежки както каза колегата по горе.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #21
              Brevetti написа:
              Двата катализатора се "лекуват",а трите сонди са NGK и вече на 240000 все още нямат признаци за смяна.Между другото разхода ми е същия ,като на колегата Hood (бензин). Като и колата ми е по-тежка,все пак е комби. Колега направо ти го казвам в прав текст-или 1.2 -1.4 за икономия или директно 1.8.Единствения плюс на 1.6 щеше да е ако е до 100к.с (заради данъка). Това ми е трета поредна кола с 1.8 16в, ти си решаваш все пак.
              1.2 Абсурд вече карах малолитражка и знам как вървят не мерси 1.4 нз ако ми изпадне читав екземплярпитах ви за 1.6 понеже в последно време по саитовете за коли има огромно количество 1.6 а 1.8 са доста голяма рядкост особено както си търся 3-врато иначе и аз отначало си мислех само 1.8 16V 133 коня ама както казах нещо малко са по сайтовете и няма избор иначе благодаря за отговорите но ми се щеше ако може да ми кажете за по слаби местаи евентуално какво най вече да гледам ПС: за кантара на аербега знам
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #22
                Да е поне 01.2003г родено по ВИН.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Аз съм с 1.6, за 35 000 км и 3 години и 3 месеца, съм сменил: воден радиатор (пропускаше на сглобката желязо-пластмаса), 1 биалетка, и фреон-климатик! Другото е масло, филтри ремъци ролки т.е. Първоначалното обслужване!!

                  Коментар


                    #24
                    Моето е родено 10.2001 лампата за сензора на аербега ми свети, така я купих, но за една лампа и 2 писукания при палене пари не хвърлям!

                    Коментар


                      #25
                      Къде е куплунга за диагностика на бензиновите Фиат Стило?
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        #26
                        Аз вече писах по темата, но мога и да допълня.Моето е рег. март 2003. Купено е от тук от Ауто Италия на някакъв лизинг. Аз се здобих с него в средата на декември м.г. беше на 62 800 км. Смятам, че са реални. В момента е на 65 200 км. Както казах, сложих газ веднага. Още го опознавам, но некви нередности още не са пъкнали. Чувам едно тропане отзад отляво, когато вляза в дупка или слизам от спящ полицай. По отчетливо, когато отзад седи един колега 120 кг. Най-вероятно тампон на моста, или купето, как се казва точно незнам, но ще се сменява. То е ясно. Чакам си маслото и като го имам, може би другата седмица ще се смени маслото, възд. филтър и ще се прегледа ходовата част. А, излезе ми една досадна грешка на чека - brke lamb fail, и онзи ден в неделя с клегите умувахме къде, какво и как. Пипнах тук и там, ма не се оправя.В началото се появяваше примерно от 10 пъти веднъж, сега е постоянно. Друго какво?А, побългарих си крушките на номера отзад. Италианската инж. мисъл така ги е сътворила, че пластмасата се чупи и фасунката се губи. Запойха ми директно за крушката кабелче 3 см. и от другата страна мъжка букса и така директно ги нанизах в куплунга. Няма проблеми. Свети и компа си трае.Поздрави.П.П. Предложението си остава в сила.
                        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                        Коментар


                          #27
                          Stefanaki написа:
                          Къде е куплунга за диагностика на бензиновите Фиат Стило?
                          При бушоните под волана, вляво. Зад една такава жабка. Лесно се намира.Поздрави.
                          Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                          Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                          Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                          Коментар


                            #28
                            Малко от (много) опит с 1.8: Не "тръгва" като други двигатели с този обем, но може би е заради като цяло доста тежката кола... иначе после има сила за каквото си поискаш... скорост, баири... 133 коня са си достатъчно...Иначе: вариатор - брой го като консуматив, при това доста скъп (като се сметне и работата) + данък около 200 лв. Редовно ходя до Банско - над 7 не съм имал разход...+ нещо важно: при скоростите на 1.8 много често от клеясване се губи центрирането на лоста, има лечение, но си е хамалогия...
                            Stilo 1.8 16V

                            Коментар


                              #29
                              аз бих си взел 1.8 и ще го карам само на бензин, както и настоящата мареа 1.8
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар


                                #30
                                Както каза един колега по- нагоре целият спор е : коя жена е по- хубава моята или твоята .

                                Коментар

                                Working...
                                X