Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темприната ме ядоса, магарии с моторчето за празния ход ли?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темприната ме ядоса, магарии с моторчето за празния ход ли?

    ей сега Темприната ме ядоса........незнам как да го опиша но аз ще кажа какво се случи а който се е сблъскал...така по принцип моторчето си беше наред...ходих на диагностика и компютъра отчетесамо че си заминава ламбда сондата...дотук добре и тръгнахме на екскурзията....на втория ден на прохода на републиката преди превала позаваля и след известно време решихме на превала да спрем за почивка и се изненадах ......изключвам от скорост а колата се форсира, минавам на бенз. и едни вдига обороти до 2000 и почти загасва, веднага след товая пак 2000 и пак аха аха да загасне и пак 2000......рестартирам компа, паля и все едно нищо не е било. след това слязохме от планината и на магистралата за пловдив само газ....колата на 3000 оборота 110км/ч. всичко супер, разхода перфектен, влизаме в Банско и колата пак старата песен... само че стигнахме до хотелчето и аз се заиграх.....гледам моторчето за празния ход не реагира, рестартирам и нищо не се оправи, стоя една цяла вечер откачена и пак нищо, ходих на сервиз, ама там само безхаберници, та до Разлог на компютърна диагностика ....машината си каза моторчето е блокирало или не работи.....казвам им на онези дървеняци да го отворят и почистят ама те нали са майстори..."не то не се отваряло", "как ме е яд че не си взех точно такива инструменти..." както и да е накарах ги платих си и го отвориха гледаха умно подаваха си го един на друг и .........в близката морга за 40 лв. ново сменихме го и колата заспа.....дотук си викам суперслед това яко обикаляне из горите без колата разбира се. слизаме и тръгваме иииии на магистралата ПАК номер не искат да падат оборотите и тва е а на бенз не ще да работи слизам откачам батерията и след това супер. Прибрахме се безаварийно :D .засега е добре ама си мисля че когато поработи на 3000 оборота и някак си ги запомня и си остава там моторчето за празния ход.Незнам давайте идеи
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    #2
    ами на мен ми правеше така тампрата /в смисъл сама се форсираше/ и се оказа температурния датчик синия смених го 15лв и заспа но мисля че на диагностиката е трябвало да покаже ако е от него, незнам
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      много се извинявам ама кой по точно датчик, къде се намира, и най добре някоя схема???много ще съм благодарен. п.п.а твоята правеше ли този номер когато е студена и топла или само в единия случай
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        phoenix написа:
        много се извинявам ама кой по точно датчик, къде се намира, и най добре някоя схема???много ще съм благодарен. п.п.а твоята правеше ли този номер когато е студена и топла или само в единия случай
        постоянно , независимо дали е топла или студена работеше на около 2500 оборота на празен ход датчика е със син куплунг, той е един такъв, не мога да ти кажа при теб къде се намира точно, защото мойта е 1,8 ,но огледай добре мотора от вс страни и ще го видиш сигурен съм
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          На темпрата идея нямам къде е, но ориентировъчно трябва да го търсиш на шибано място в района на термостата... представлява датчик със син корпус (в голям % вероятност но има и вариант да не е със син корпус).
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            При мен е отгоре на главата,направо се набива в очите.
            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

            Коментар


              #7
              a дали може да е проблем с вакуум или да трупа грешка заради газовата?????п.п.макар че досега сме минали 10000км. с газ и не е ставало никога така, нито дори бегъл опит за такъв проблем.
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #8
                И аз до преди да си сменя кабелите имах такъв проблем, като освободя от скорост понякога се форсираше до край. Веднъж от София се прибирах и през целия път карах със всевъзможна газ без да връщам педала и още на първото кръстовище като спрях и започна да държи над 3000 оборота. Спрях, махнах клемата за малко и всичко се оправи за момента, но след като смених всички кабели(4 кабела Tesla от Косер с отстъпката идват около 13 лева) забравих за проблема. Вече карам с тях около 28 000 и след 2000км ще ги сменя, но се родих с тях, затова те съветвам да пробваш с кабелите. Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  Колеги,имах същия проблем на моята темпра.Смених ламбда сонда,температурен датчик и накрая си поръчах ново моторче поставих си го и проблема ми се реши.Струваше 163 лева на Бош.Преди да си купя ново с колегата Vesko.t почистихме повреденото и да си призная работеше много добре и с него,но така се бях напатил и разядосал,че реших да заложа на ново.Повредата е наличието на графитен прах от четчиците на моторчето.Графитът е проводник и това смущава нормалната му работа.След почистване на праха проблемът определено изчезва.Успех.

                  Коментар


                    #10
                    Ти сам спомена за вакум. Аз на типото имах горе долу същият проблем. Накрая се оакза, че на едно от вакумните маркучета имаше една малка дупка и от там идваше проблема.
                    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                    Коментар


                      #11
                      мерси колеги, според мен проблема е в температурния датчик, моторчето е сменено.....по принцип колата се държи нормално и проблема го прави само при дълго шофиране.......това за протокола...иначе на компютърната диагностика си каза, блокирало моторче, повреда в температурния датчик, и ламбда сонда работеща от време на време.....и понеже сондата си е така от край време, а моторчето е сменено, предполагам остава датчика за температурата, дано да е той, понеже резултата ще стане ясен чак в петък вечер когато пак заминаваме на пътешествие...
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар

                      Working...
                      X