ей сега Темприната ме ядоса........незнам как да го опиша но аз ще кажа какво се случи а който се е сблъскал...така по принцип моторчето си беше наред...ходих на диагностика и компютъра отчетесамо че си заминава ламбда сондата...дотук добре и тръгнахме на екскурзията....на втория ден на прохода на републиката преди превала позаваля и след известно време решихме на превала да спрем за почивка и се изненадах ......изключвам от скорост а колата се форсира, минавам на бенз. и едни вдига обороти до 2000 и почти загасва, веднага след товая пак 2000 и пак аха аха да загасне и пак 2000......рестартирам компа, паля и все едно нищо не е било. след това слязохме от планината и на магистралата за пловдив само газ....колата на 3000 оборота 110км/ч. всичко супер, разхода перфектен, влизаме в Банско и колата пак старата песен... само че стигнахме до хотелчето и аз се заиграх.....гледам моторчето за празния ход не реагира, рестартирам и нищо не се оправи, стоя една цяла вечер откачена и пак нищо, ходих на сервиз, ама там само безхаберници, та до Разлог на компютърна диагностика ....машината си каза моторчето е блокирало или не работи.....казвам им на онези дървеняци да го отворят и почистят ама те нали са майстори..."не то не се отваряло", "как ме е яд че не си взех точно такива инструменти..." както и да е накарах ги платих си и го отвориха гледаха умно подаваха си го един на друг и .........в близката морга за 40 лв. ново сменихме го и колата заспа.....дотук си викам суперслед това яко обикаляне из горите без колата разбира се. слизаме и тръгваме иииии на магистралата ПАК номер не искат да падат оборотите и тва е а на бенз не ще да работи слизам откачам батерията и след това супер. Прибрахме се безаварийно :D .засега е добре ама си мисля че когато поработи на 3000 оборота и някак си ги запомня и си остава там моторчето за празния ход.Незнам давайте идеи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темприната ме ядоса, магарии с моторчето за празния ход ли?
Collapse
X
-
Темприната ме ядоса, магарии с моторчето за празния ход ли?
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Етикети: –
-
много се извинявам ама кой по точно датчик, къде се намира, и най добре някоя схема???много ще съм благодарен. п.п.а твоята правеше ли този номер когато е студена и топла или само в единия случайСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:много се извинявам ама кой по точно датчик, къде се намира, и най добре някоя схема???много ще съм благодарен. п.п.а твоята правеше ли този номер когато е студена и топла или само в единия случайTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
На темпрата идея нямам къде е, но ориентировъчно трябва да го търсиш на шибано място в района на термостата... представлява датчик със син корпус (в голям % вероятност но има и вариант да не е със син корпус).Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
a дали може да е проблем с вакуум или да трупа грешка заради газовата?????п.п.макар че досега сме минали 10000км. с газ и не е ставало никога така, нито дори бегъл опит за такъв проблем.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
И аз до преди да си сменя кабелите имах такъв проблем, като освободя от скорост понякога се форсираше до край. Веднъж от София се прибирах и през целия път карах със всевъзможна газ без да връщам педала и още на първото кръстовище като спрях и започна да държи над 3000 оборота. Спрях, махнах клемата за малко и всичко се оправи за момента, но след като смених всички кабели(4 кабела Tesla от Косер с отстъпката идват около 13 лева) забравих за проблема. Вече карам с тях около 28 000 и след 2000км ще ги сменя, но се родих с тях, затова те съветвам да пробваш с кабелите. Поздрави!
Коментар
-
Колеги,имах същия проблем на моята темпра.Смених ламбда сонда,температурен датчик и накрая си поръчах ново моторче поставих си го и проблема ми се реши.Струваше 163 лева на Бош.Преди да си купя ново с колегата Vesko.t почистихме повреденото и да си призная работеше много добре и с него,но така се бях напатил и разядосал,че реших да заложа на ново.Повредата е наличието на графитен прах от четчиците на моторчето.Графитът е проводник и това смущава нормалната му работа.След почистване на праха проблемът определено изчезва.Успех.
Коментар
-
мерси колеги, според мен проблема е в температурния датчик, моторчето е сменено.....по принцип колата се държи нормално и проблема го прави само при дълго шофиране.......това за протокола...иначе на компютърната диагностика си каза, блокирало моторче, повреда в температурния датчик, и ламбда сонда работеща от време на време.....и понеже сондата си е така от край време, а моторчето е сменено, предполагам остава датчика за температурата, дано да е той, понеже резултата ще стане ясен чак в петък вечер когато пак заминаваме на пътешествие...СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар