Здравейте колеги от скоро съм горд собственик на ФИАТ КРОМА 07’ 1.9JTD 8V. За първи път пиша във форума, дано не съм осрал нещо по правлника....Та така този ФИАТ го имам от една седмица и съм доста запален - страхотна кола.До скоро пишех в друг форум - сега идвам при вас... С първия проблем по колата: На таблото ми мига лампата за маслото и на дисплея излиза CHANGE ENGINE OIL - еми то е сменено но лампата не гасне, може би трябва да се нулира на компютър, или има някаква последователност от копчета, някой ако знае моля да помогне със съвет. Дали има някакъв проблем да карам така колата, защото от някъде чух, че компа на включва регенерацията на DPF-то ако свети тази лампа така ли е незнам????Първо впечетление от колата е, че обслужването на 6 годишен ФИАТ е по-евтино от това на 20 годишно АУДИ, а комфорта е на доста добро ниво, имам някои забележки относно качеството на материалите в купето, но това се компенсира от доста по-ниската цена. Иначе колата върви страхотно, вози удобно и за сега изглежда, че харчи малко, но аз не съм я карал още при всякакви условия.Ще се радвам на всякаква помощ и информация за модела.Поздрави!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФИАТ КРОМА 1.9JTD лампа масло
Collapse
X
-
Лампата за маслото и надписа "Change engine oil" не се отнася до сервизен интервал и не може да бъде нулирано през компа (пробвано е при мен). Проблема е в датчика за нивото на маслото. Сменя се и се решава проблема. Относно регенерирането на DPF-a е доста относително. Първото нещо което трябва да направиш е да закачиш колата и да ти кажат до каква стойност е стигнало запушването на филтъра. От там лесно можеш да прецениш, какво трябва да се направи. Регенерирането и лампата също мисля, че нямат общо помежду си.
Коментар
-
BO написа:А ти представяш ли си всеки път като ти падне нивото на маслото, или датчика се повреди, то да кара потребителите да си сменят маслото?Страхотна логика.
Коментар
-
dolarcho написа:BO написа:А ти представяш ли си всеки път като ти падне нивото на маслото, или датчика се повреди, то да кара потребителите да си сменят маслото?Страхотна логика.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
dolarcho написа:Лампата за маслото и надписа "Change engine oil" не се отнася до сервизен интервал и не може да бъде нулирано през компа (пробвано е при мен). Проблема е в датчика за нивото на маслото. Сменя се и се решава проблема. Относно регенерирането на DPF-a е доста относително. Първото нещо което трябва да направиш е да закачиш колата и да ти кажат до каква стойност е стигнало запушването на филтъра. От там лесно можеш да прецениш, какво трябва да се направи. Регенерирането и лампата също мисля, че нямат общо помежду си.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
BO написа:dolarcho написа:BO написа:А ти представяш ли си всеки път като ти падне нивото на маслото, или датчика се повреди, то да кара потребителите да си сменят маслото?Страхотна логика.
Коментар
-
Колеги темата е от миналата година! Проблема е решен с нулиране на сервизния интервал в АутоИталия при мене. Според господина там тази лампа свети независимо от изминатите километри а от режима на каране високи обороти повече градско я палят по рано. Според него в Бг. нито един Фиат не си достига плануваните сервизни километри ами лампата светва по- рано. Нещо има със скапаната нафта дето ни я сипват. Сигурно задръства по-бързо ДПФ-то повече регенерации и т.н.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
trota написа:Колеги темата е от миналата година! Проблема е решен с нулиране на сервизния интервал в АутоИталия при мене. Според господина там тази лампа свети независимо от изминатите километри а от режима на каране високи обороти повече градско я палят по рано. Според него в Бг. нито един Фиат не си достига плануваните сервизни километри ами лампата светва по- рано. Нещо има със скапаната нафта дето ни я сипват. Сигурно задръства по-бързо ДПФ-то повече регенерации и т.н.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар