Здравейте. Подобна тема не намерих затова пиша нова. Не знам дали е в правилния раздел затова моля, ако не е модераторите да я преместят. Благодаря.Карам Фиат Пунто мк2 2001год 1,2 8V 60коня. Вчера по на път в движение светна check engine лампата на таблото. (както си карам и светна :D ). Ето за тази става дума Закачих я на лаптопа с кабела и през FiatECUScan ми даде грешка катализатор "catalyzer". Забравих да запиша номера :SИзчистих грешката И чека изгасна, но мисля, че пак ще светне след някой друг ден. Въпросите ми след тази интервенция са няколко: 1. Дали наистина е заминал катализатора и трябва да се смени? Питам защото, той не е като на другите коли от долу на изпускателната система, а веднага след колекторите и не се заменя с резонатор или тръба, ами се сваля, отваря, чисти и отново се връща празен. Не бързам да го изкормя защото след това и колата ще стане по шумна. 2. Ако изчистя катализатора от вътре ще светне ли пак чек-а на таблото заради втората сонда, която "гледа" дали има катализатор преди нея (Пунтото е с 2 сонди една преди и една след катализатора) 3. Възможно ли е да е заминала само втората сонда след катализатора и тя да лъже с грешни стойности затова, че той е запушен и как може да се провери това? Моля тези от вас, които са се сблъсквали с този проблем или имат някаква идея как да го разреша да дадат съвети.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна Check Engine на Fiat Punto mk2
Collapse
X
-
изчисти катализатора, / по скро се изтърбушва- внимавай че е малко токсично/ вграждаш друга тръба вътре, и от там сдвет два варианта или емулатор на втората сонда или изтегляш по нагоре посредством заварка на гайка на място и и там я навиваш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
S_BANKOV написа:изчисти катализатора, / по скро се изтърбушва- внимавай че е малко токсично/ вграждаш друга тръба вътре, и от там сдвет два варианта или емулатор на втората сонда или изтегляш по нагоре посредством заварка на гайка на място и и там я навиваш.
Коментар
-
За да ти даде тази грешка, то най-вероятно си с две ламбда сонди преди и след катализатора, т.е. махане на катализатора под всякаква форма е невъзможно. Ако си с една ламбда, можеш да го изкормиш като го отвореш с по шевовете и после завариш или ако го отрежеш и сложиш една тръба на негово място. Пура или гърне под каквато и да е форма там не можело да се сложи, че щяло да се стопи. Обаче... обаче изкормването на катализатора ще доведе до повишаване на шума/резонанса със 100% сигурност, поне според всички майстори на гърнета, при които ходих.
Коментар
-
Airfan написа:Обаче... обаче изкормването на катализатора ще доведе до повишаване на шума/резонанса със 100% сигурност, поне според всички майстори на гърнета, при които ходих.punto HGT
Коментар
-
Е да де при нас с теб става да се замени с резонатор, обаче при него е малко трудно поради факта че катализатора е на самия изходящ колектор и има две ламбда сонди а при нас е само една, предполагам и голфа на жена ти също е с една ламбда.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
didich написа:Airfan написа:Обаче... обаче изкормването на катализатора ще доведе до повишаване на шума/резонанса със 100% сигурност, поне според всички майстори на гърнета, при които ходих.
Коментар
-
Трябва да има коригиращ болт някъде по катализатора, пробвайда го развиеш за да провериш дали е ще се оправи забиването, ако се оправи значи си за нов катализатор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Трябва да има коригиращ болт някъде по катализатора, пробвайда го развиеш за да провериш дали е ще се оправи забиването, ако се оправи значи си за нов катализатор.
Коментар
-
алуминевата кора или така наречения термо щит е над изпускателните колектори, търси болта точно преди катализатора и го развии за проба дали ще се оправи предръпването. Това което видях на снимката обаче май не ти е оригиналния колектор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:алуминевата кора или така наречения термо щит е над изпускателните колектори, търси болта точно преди катализатора и го развии за проба дали ще се оправи предръпването. Това което видях на снимката обаче май не ти е оригиналния колектор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:алуминевата кора или така наречения термо щит е над изпускателните колектори, търси болта точно преди катализатора и го развии за проба дали ще се оправи предръпването. Това което видях на снимката обаче май не ти е оригиналния колектор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар