Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на маслото святка при ниски обороти - извадка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nelegalniq написа:
    С една брава 1,4 12V имах разправия за налягане на маслото и светеща лампа. Едно че губеше и масло. Виновника излезе датчика за маслото който е в задния край на двигателя под всмукателните колектори и има един кабел закачен на него(май си се ориентирал правилно). Та този датчик беше избил и от там светещата лампа и губещото се масло заливащо двигателя. По спомен датчика беше към 12-15лв май. Ако има омаслявано около него ясна е работата.
    +1
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      #17
      Нямах време да сменя маслото и датчика, въпреки, че са в колата с нов филтър, но имах време за друг тест и установих, че по-добре да бях сменил маслото докато си играя.Тествах вискозитета на маслото по метода с наклонената равнина.Вижте тук - част 3Взех студено - от багажника - масло 15W40 - новоРазликата, която направих от тази в показания урок, е че намазах по някое време цялата тенекия с масло, защото като е суха не се движи много равномерноМострите бяха:15W40 - ново-студеноМасло от колата - топлоСок капи-праскова - мин.40% сок - поради липсата на водаТеста беше с приблизително количество - 5мл.Сипвам на тенекията от всичко и изправям под ъгъл 30градуса +-Точните времена останаха в колата, но капката от моето масло се стичаше една идея по-бавно от сок капи. Това е към 300км след като светна лампата и след около 6-8 загрявания на колата в този пробег. Ужас направо, маслото няма 6000кмНовото масло имаше малко над 7 пъти по-голямо време.Та мога да ви кажа, от къде да не купувате масло и това е кастрола от сервизите до Кат - под метрото в Изгрев или Изток, не знам как се води. Пфууу Сега имам друг проблем, тропа окачването, отново, а е ремонтирано изцяло лятото.Ако се окажат пак шарнирите, които са правени в Казанлък, ще се отказвам от фенството в клуба на фиат, но пък ще има 1,4 на части. Новите знаете колко изкарват, около 4 месеца до година. Тези от Казанлък изкарвали по 100 000 ама грънци, няма и 4000 след ремонта, като левия беше чисто нов носач и му го дадох за ремонт!!! Има вероятност да са тампоните. За мене чука като от шарнир.Няма, писна ми.

      Коментар


        #18
        Смених датчика и маслото, съответно се оправи, при мен беше от маслото.Има друг момент, че AXМ са ми дали датчик с друг куплунг и не ми щракна кабела...Мисля да върна стария, но се стъмни.Този кабел излиза само с леко подръпване в момента.Като излезе кабела лампата свети ли, или никога не светва ?

        Коментар


          #19
          никога не светва

          Коментар


            #20
            Или ще го напълня с лепило, но има доста масло там, или ще си върна стария.Сега ми дойде, че може да го стегна с една кабелна връзка за закопчалката, или 2бр

            Коментар

            Working...
            X