Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на маслото святка при ниски обороти - извадка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата на маслото святка при ниски обороти - извадка

    Здравейте,След много поредни седмици на не-каране на колата, след 3 дни разходки, днес започна да ми святка лампата на маслото, когато съм на свободна без подадена газ - обороти около 850-890Моторчето за авт. смукач е в ред, оборотите са нормални, не тресе.При подаване на лека газ - до 1000-1200 оборота лампата гасне.Утре ще пробвам вискозитета на маслото с пръсти. Предполагам няма да е датчика.Колата е Bravo 1,4 12VИдеята на темата е да споделите при вас какво се оказа след появата на този признак със святкащата лампа за маслото???

    #2
    започни със смяна на маслото веднага, ако не се оправи те чака ремонт
    Брава 1.6

    Коментар


      #3
      Какво е маслото ? На колко километра е ? Ако е омаслено около датчика е за смяна . Явно при ниски обороти нямаш налягане на маслото.

      Коментар


        #4
        Може да е от маслената помпа да не прави достатъчно налягане
        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

        Коментар


          #5
          А аз мисля че е крайно време да разпробиеш паяка на маслените магистрали
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Маслото е на около 6000 километра.Как да го разпробия? Има такава модификация ли?

            Коментар


              #7
              subsa написа:
              Маслото е на около 6000 километра.Как да го разпробия? Има такава модификация ли?
              Да има писано кофи мастило по темата във форума, потърси, може да питаш и Торнадо. Той прави такава модификация
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                А аз мисля че е крайно време да разпробиеш паяка на маслените магистрали
                Защо да го прави след като питането му е защо няма налягане в ниските обороти.Всъщност колко оборота ти държи на празен ход и мотора има ли развномерен ход?
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Абсолютно разномерни обороти, ремонтирах стъпковия мотор в събота за пореден път(вероятно 6ти ремонт) и кове оборотите от раз. Трябва да пусна една тема как да си го ремонтирате и модифицирате.Когато го запалих в петък, след 2 седмици на паркинга, стъпковия беше затегнал и оборотите бяха прекалено ниски и се случваше лампата да мига като пусна педала на свободна, отдавах го на ниските обороти. Кабелите бяха също за смяна.След ремонта в събота, карах неделя и понеделник без проблеми и във вторник се прибрах към София, по магистралата пуснах на свободна и видях, че светна лампата за маслото и така...Доказвам теорията на брата, че една кола се чупи повече като седи на паркинга, отколкото като се кара през това време

                  Коментар


                    #10
                    Никакво разпробиване няма да вдигне налягането на маслото след помпата. Вариантите са 3 - калпаво масло, евентуално с наличие на бензин в него, или проблем с помпа, или увеличени луфтове в лагерите. Провери маслото за мирис на бензин и дали е с увеличено ниво и замери с манометър налягането му на топъл мотор. Евентуална смяна с ново.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      subsa написа:
                      Абсолютно разномерни обороти, ремонтирах стъпковия мотор в събота за пореден път(вероятно 6ти ремонт) и кове оборотите от раз. Трябва да пусна една тема как да си го ремонтирате и модифицирате.Когато го запалих в петък, след 2 седмици на паркинга, стъпковия беше затегнал и оборотите бяха прекалено ниски и се случваше лампата да мига като пусна педала на свободна, отдавах го на ниските обороти. Кабелите бяха също за смяна.След ремонта в събота, карах неделя и понеделник без проблеми и във вторник се прибрах към София, по магистралата пуснах на свободна и видях, че светна лампата за маслото и така...Доказвам теорията на брата, че една кола се чупи повече като седи на паркинга, отколкото като се кара през това време
                      Колега ще споделиш ли как ремонтираш стъпковия мотор.
                      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                      Коментар


                        #12
                        ilian4o88 написа:
                        Колега ще споделиш ли как ремонтираш стъпковия мотор.
                        Да ще пусна тема по-натам със снимки.1ви проблем - развали ми се функцията "бутон" - разпознава, че си пуснал газта2ри - червяка превъртя спрямо оста на моторчето3ти - една пластмасова втулка от другия край на червяка се износи4ти - получаваше ми се затягане при неправилно затваряне - това трябва да си го гледате всеки път, проблема възниква след време - когато дръпне буталото в най-задно положение и не може да го върне.и др. имам ново, купено от и-бей, но просто ме кефи да си ръчкам моето Евентуално с мирис на газ, на бензин само се пали или е време да покарам на бензин.Съмне ми са тия лагери, вероятно ще се наложи да правя ремонт. Утре ще сменя маслото с 15W40, каквото е и старото и ще докладвам.

                        Коментар


                          #13
                          На студен мотор свети ли лампата при пазен ход?При смяната на маслото измери налягането. Да не се окаже датчика в крайна сметка.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #14
                            Имам следния резултат.Има един завит в блока сензор, точно под вх. колектори, които са метални. Набедих го да е сензора за налягане на маслото. Та целия е в масло, имам чувството, че там където влиза единственото кабелче - жълто на цвят - извира масло или поне е пълно.Маслото на пресоване между пръстите е бая мазно, не е като да е станало на вода.Загуби на масло нямам, нито е повече от нормалното. Стои, както го наливам на средата на щеката.Факт е че целия картер е в масло обаче, може да е от скоростната кутия.Тракане на топла кола не чувам, освен лагера на съединителя-притискателя, но като го натисна млъква и тогава слушам. Ще го тествам на студена утре и на топла пак.Лагера трополи откакто ми смениха скоростната кутия поради заминал диференциал при Бонев в стара загора. Нещо му объркаха положението тия. Не тресе и не ми пречи, така го карам.

                            Коментар


                              #15
                              С една брава 1,4 12V имах разправия за налягане на маслото и светеща лампа. Едно че губеше и масло. Виновника излезе датчика за маслото който е в задния край на двигателя под всмукателните колектори и има един кабел закачен на него(май си се ориентирал правилно). Та този датчик беше избил и от там светещата лампа и губещото се масло заливащо двигателя. По спомен датчика беше към 12-15лв май. Ако има омаслявано около него ясна е работата.

                              Коментар

                              Working...
                              X