Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Панда преправяне от 4х2 на 4х4 ...мнения ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    fobiqm написа:
    няма ли някой който да е в час с тия бръмбазъци
    Ами то не останаха много такива коли и за това няма много мнения по същество.Истината колегите нагоре са ти я казали-трудно и безмислено,НО възможно.Реално погледнато е по-изгодно финансово да си купиш друга панда 4х4,но пък ако колата ти има специална стойност за теб според мен пробвай няма невъзможни неща по колите.Разрови се по каталожни даннни и ще разбереш кои части пасват и кои не.Неможе да няма някой мануал от който да се ориентираш.Но да знаеш,че намирането на части е много трудно приключение.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #17
      БЖЛАГОДАРЯ КОЛЕГА,НО НИКАК НЕ РАЗБИРАМ ОТ КАТАЛОЖНИ НОМЕРА И ТН
      видия забита с чук държи повече от пирон завит с отвертка

      Коментар


        #18
        fobiqm написа:
        няма ли някой който да е в час с тия бръмбазъци
        Всъщност задния мост от Ланча Y10 е аналогичен с този на Панда! Не е ясно при тебе колега как е задното окачване - на пружини или на ресьори. Ако е на пружини, работата става много трудна. Трябва да смениш резервоара и други неща. Ако си на ресьор е доста по лесно. Имай в предвид, че пандите 4х4 са малко по-високи. То си им личи още като ги погледнеш. Ако сложиш задния мост с диференциала, не знам откъде ще намериш ламаринената стойка за двата "висящи" лагера, които държат средния вал на кардана. Изобщо имаш ли кардан (съставен е от три части). След това скоростната кутия, трябва да има изходящ фланец за кардана. С изключение на това, тя е аналогична с всички които са закрепени към двигателите FIRE(с изключение на първа предавка). Следва лоста за превключване, за който в купето има май предвидена дупка и гергелеците към него. А бе не е много сложно, но трябва да ги имаш всичките тези джунджурии, както и дупките в купето за тяхното закрепване. Не съм много сигурен за предните полуоски и окачването на 4х4! Иначе Пандата 4х4 е една малка кола с много юнашко сърце. С известен майсторлък можеш да стигнеш с нея там където другите не могат. Липсата на тегло и добрата конструкция на Щаер-Пух(разработил и G-класата на Мерцедес), прави този мъник изненадващо проходим помощник. Ако си на газ, колата не гори повече от 6-7 на газ при разумно каране. Ако си намериш мост от Ланча също е добре, защото той има нещо подобно на хъбове, за окачане на задните колела от полуоските и деференциала, което води до още по-голяма икономия.
        automobile

        Коментар

        Working...
        X