Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с тропане в предницата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с тропане в предницата

    здравейте, след смяна на маншона от вътрешната страна към скоростната кутия на мястото на шофьора се получи леко тропане при скорост над 80 км/ч. колелото няма луфт при разклащане нагоре-надолу, а карето има луфт 3-5 мм. като го движа към скоростната кутия, някой ако има идея от какво може да е? поздрави!

    #2
    Колега,по спомен от стари постове, колата беше Пунто-90 ?Не разбрах много ясно от поста-лява или дясна полуоска ,уточни,/имам нещо предвид/ ?
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      vesko.t написа:
      Колега,по спомен от стари постове, колата беше Пунто-90 ?Не разбрах много ясно от поста-лява или дясна полуоска ,уточни,/имам нещо предвид/ ?
      Здрасти, пунтото е 60, полуоската е над шофьорското място, поздрави!

      Коментар


        #4
        нещо ноиво

        след известно чудене реших да сменя и двата лагера на главината, някой да има идея как се сменят, нещо по-особено? поздрави!

        Коментар


          #5
          Re: нещо ноиво

          pow написа:
          след известно чудене реших да сменя и двата лагера на главината, някой да има идея как се сменят, нещо по-особено? поздрави!
          Това във връзка с тропането ли ?Лагерите първо почват да свирят и чак тогава се разтропват...Имам друго съмнение-като е сменян маншона,е вадена полуоската,провери при монтажа да не е загубен или счупен законтрящия пружинен пръстен-5 мм е доста голям луфт...При ваденето изтича масло от ск. кутия,после долято ли е ?За проверката обаче ще трябва пак да се демонтира...ако минете на този вариант,проверете също ролките/сачмите в карето...Огледайте задния тампон на ск.кутия-той е точно под шофьорското място.
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #6
            Re: нещо ноиво

            vesko.t написа:
            pow написа:
            след известно чудене реших да сменя и двата лагера на главината, някой да има идея как се сменят, нещо по-особено? поздрави!
            Това във връзка с тропането ли ?Лагерите първо почват да свирят и чак тогава се разтропват...Имам друго съмнение-като е сменян маншона,е вадена полуоската,провери при монтажа да не е загубен или счупен законтрящия пружинен пръстен-5 мм е доста голям луфт...При ваденето изтича масло от ск. кутия,после долято ли е ?За проверката обаче ще трябва пак да се демонтира...ако минете на този вариант,проверете също ролките/сачмите в карето...Огледайте задния тампон на ск.кутия-той е точно под шофьорското място.
            Този законтрящ пръстен да не е онази шайба с дупки в 2-та края,която се вади със специални клещи и е на края на полуоската лед карето или както се казва там онова с 3-те края ’дето влизат в скоростната кутия??? мисля, че е лагера, защото "вие" и като завия на ляво се усилва виенето. маслото е долято, другото ще го огледам и отново ще ви пиша. поздрави!

            Коментар


              #7
              Idei

              идеи??

              Коментар

              Working...
              X