Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Всъщност колко бензин има в резервоара, да не си отишла с въздишка и твоята помпа, проверете и релето на помпата, нищо че я чуваш проверете я.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Всъщност колко бензин има в резервоара, да не си отишла с въздишка и твоята помпа, проверете и релето на помпата, нищо че я чуваш проверете я.
      Да си призная, много рядко я карам на бензин (само в най-студените дни я оставям да загрее леко). В колата винаги има бензин за поне 10-15 лв. Ако ми е заминала помпата, не би ли трябвало да пали на газ?
      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

      Коментар


        #18
        vladrak написа:
        S_BANKOV написа:
        Всъщност колко бензин има в резервоара, да не си отишла с въздишка и твоята помпа, проверете и релето на помпата, нищо че я чуваш проверете я.
        Да си призная, много рядко я карам на бензин (само в най-студените дни я оставям да загрее леко). В колата винаги има бензин за поне 10-15 лв. Ако ми е заминала помпата, не би ли трябвало да пали на газ?
        Еми да .. на газ трябва да си пали ..
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #19
          Ако е станал моя случай с натрупаната грешка от ламдата, няма да запали изобще на нищо

          Коментар


            #20
            Днес си взех колата, майстора каза, че само сменил свещите, запалил я и тя тръгнала. Каза ми, че може имобилайзера да ми прави някакъв проблем и да я закарам на диагностика, тъй като той няма кабели и т.н. Отидох при един друг, описах му какво е станало, че от време на време ми присветва крушката за дюзата, изгледа ме странно (въпреки, че ми е комшия), вика ела утре в сервиза ще й направим диагностика. Мисля утре да отида.
            Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

            Коментар


              #21
              Не искам да обиждам майстора ти, но смяна на свещите няма да оправи 10-15 опита за палене - неуспешни!Със същия успех може да смениш и течността за чистачки. За да докажа теорията на мошеник, която развивам, бих си взел свещите обратно, да ги сложа и .... да запаля.

              Коментар


                #22
                subsa написа:
                Не искам да обиждам майстора ти, но смяна на свещите няма да оправи 10-15 опита за палене - неуспешни!Със същия успех може да смениш и течността за чистачки. За да докажа теорията на мошеник, която развивам, бих си взел свещите обратно, да ги сложа и .... да запаля.
                И защо мислиш така? Задавена кола, мокри свещи= няма палене. Смяна на свещите, бензина от цилиндрите се изпарява= има палене. Лично го изживях преди няма и седмица.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #23
                  И аз съм задавял моя фиат, след 10-15мин си го запалих.dudulia ти как реши проблема с задавянето, свещите ли смени или изчака?

                  Коментар


                    #24
                    Свещите са закупени от мен от магазин във Варна (а не от майстора ми), преди 4-5 месеца, като си купих колата. Майсторът не ми взе нито стотинка за всичко.
                    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                    Коментар


                      #25
                      Извинявам се, бъркам.Просто съм свикнал на софийските "майсторчета"

                      Коментар


                        #26
                        кола

                        При този случай можело е и да свали свещите едно по една и да ги нагрее много и като ги сложи тя ще запали Това където понякога смети дузичката това не е хубаво точно като свети тогава трябва да направиш диагностика да се види какво показва и тогава може да разбереш повече за проблеми.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          При този случай можело е и да свали свещите едно по една и да ги нагрее много и като ги сложи тя ще запали Това където понякога смети дузичката това не е хубаво точно като свети тогава трябва да направиш диагностика да се види какво показва и тогава може да разбереш повече за проблеми.
                          Дюзичката светва при палене, стои 5 секунди и след това огасва. Понякога се показва, стои 5 секунди и пак изчезва. Днес изникна нов проблем. Както обичайно, карам си, всичко е 6, спирам, след 5 минути паля, светва чека за акумолатора. Мигачите не работят, те аварийните и фаровете работят. Като дам на контакт нито един от чековете не свети. Закарах е при един, който се занимава с Италианки (само с токове и компютри), замери я пред мен, сложи "уреда" на двете клеми на акомулатора. Показа 1,2ххх (не съм сигурен колко нули имаше), запалих я, каза, че има леко зареждане. Първо каза, че може динамото да е заминало, след това му показах мигачите и че нищо не свети и каза ми се обади утре следобед, тъй като сега имаше други коли. Преди да отида, откачих едната клема за 5 мин, но не помогна. Според вас какво може да е?
                          Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                          Коментар


                            #28
                            умрял алтернаторУмрял акумолатор
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              S_BANKOV написа:
                              умрял алтернаторУмрял акумолатор
                              Благодаря! Искам да попитам, дали алтернатор от 1,6 бензиново Браво ще стане на 2,0 HGT?
                              Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                              Коментар


                                #30
                                Ремонтирай твоя, новия от втората употреба пак ще трябва да го ревизираш.А относно това дали става съм почти сигурен че не става, просто няма да може да ти зарежда АБ.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X