Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпроси от потенциален собственик на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпроси от потенциален собственик на Брава

    След като съм се наслушал на съвети от типа "луд ли си да купуваш Фиат", онзи ден тествах една такава машина(произведена 97-ма)... теста остави противоречиви чувства у мен... и затова да попитам:- колко приблизително струва "началната"(препоръчителна при покупка на кола втора ръка) смяна на ангренажен ремък + масла + филтри ? За Опел цената горе-долу я оценявам на 200лв, за Брава вярно ли чи отива към 4-500 ?- доколко е вярно че поддръжката на такъв Фиат е пъти по-скъпа от Опел/Голф? - нормално ли е педалите(особено съединител и спирачка) да са много меки? След служебните Астри, бях шокиран колко меки бяха педалите на пробваната кола... буквално първите 2 опита да потегля завършиха с угасване на колата, а имах чувството че едва ли не още не съм почнал да отпускам педала.... а при спиране проверих, че коланите държат :D- колко е опасно да се изгуби ключа на такава кола? Собственикът има 1 син ключ и твърдеше че това не е проблем, но май ваденето на дубликат е скъпо? (чух за 50-на лв)При искана цена от 5000, общо взето съм склонен да взема колата (ако всичко й е на ред, тъй като не съм разбирач, помолих мой познат да прегледа колата в почивните дни), разумна ли е цената ?Благодаря

    #2
    - за 1,6 мотор - ремък + ролки + труд - около 200 лева- масло с филтър - около 60- ако съединителя е о.к. - нормално е педала да е мек- ако я купиш си изкарай дубликат - може и от син ключ - цената е 60 лева- цената от 5000 е добраза поддръжката - цените са нормалнипитай ако те интересува още нещо
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Каква е Бравата - какъв двигател, оборудване - SX, ELX?
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Какво е скъпото по поддръжката слушам ви споделете.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Относно само единия ключ, погледни тук:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=9616Според мен си е доста опасно само с един син ключ.. това "доста" е в зависимост колко "доста" е дълбок джобът ти.За другите въпроси, все-пак трябва да кажеш с какъв двигател е колата.... от него зависи и цената.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Цената е добра. Поддръжката е по ниска от Голф III например... Отиди на преглед в някой сервиз и ако е добре - скачай....
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              колко бързи отговори Двигателя е 1.6/103 коня, за модела просто не съм си записал (ровя в бележките), моделът май е с всички екстри (еърбеци, касетофон, климатроник.....) ммм, каква е разликата м/у SX и ELX? мда, май осъзнавам колко "добре" съм проучил въпроса За скъпата поддръжка.... просто от над 10 познати, които ей така "сондирах", всички яростно ме разубеждават (чупат се, не стават да нашите пътища, ръждясват, скъпи части, няма свестни сервизи/монтьори) - освен двама, които казаха, че и Фиат е марка коли с нищо по-лоша от всяка друга и важното е общото състояние на машината и как е поддържана (единия от тях ще й хвърли око събота). Честно казано лично аз не държа на екстри или марка, но жена ми има антипатия към немски коли Просто след такава "канонада" реших че в този форум мота да получа разумни съвети от хора реално каращи такива коли

              Коментар


                #8
                в БГ Фиат е с лоша репутацияно това е незаслуженонай-вероятно колата е ELXтова е най-високото серийно оборудванеSX е предното, а S е най-ниското
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  И си прав.И мен и повечето от форума са ни убеждавали в същото. От 2 години карам поддържана италианка...нищо подобно.Просто оглеждай добре колата, гледай да е "гледана" кола. Тая репутация за която говориш се дължи на самите италианци, които не обичат да пазят много.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    sev написа:
                    в БГ Фиат е с лоша репутацияно това е незаслуженонай-вероятно колата е ELXтова е най-високото серийно оборудванеSX е предното, а S е най-ниското
                    Има ли някъде описани разликите?опс, колата се води 99коня , в България сме ....

                    Коментар


                      #11
                      ЕLX е пълния ел пакет а 103 коня е голям данък.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        restl написа:
                        sev написа:
                        в БГ Фиат е с лоша репутацияно това е незаслуженонай-вероятно колата е ELXтова е най-високото серийно оборудванеSX е предното, а S е най-ниското
                        Има ли някъде описани разликите?опс, колата се води 99коня , в България сме ....
                        имаше ги, но са доста противоречиви данните за оборудванетоиначе ако са я писали до 74 kW е много добре :D
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          Пич, ако колата ти харесва и е в добро състояние - взимай и не мисли!При автомобил втора употреба винаги има риск. Въпроса е по моментното видимо състоянието на автомобила да го сведеш до минимум. Не слушай разни разбирачи от сорта на квартални майстори, хора, които не са се качвали никога през живота си на Фиат и т.н., които поради некомпетентността си само едно си баят. Има много глупави лафове за коли като напр. "Всички коли на края се превръщат в Опел", френските коли са с нежно окачване и т.н. и т.н - ФОЛКЛОР! Абе "Купи си ФИАТ за да не те е яд"!
                          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                          Нека Силата на бъде с Нас...

                          Коментар


                            #14
                            Цената 5000 лева е нормална но огледай добре колата ,защото миналата седмица мой приятелси купи за 5500 Браво с 1,8 двиг.+газ от Горублянските автоджамбази без да я огледа харесала му и я платил и после като я вкара в сервиза за да оправи всичко което е за смяна плати 980 лв. а а има и още разход от 350-400 лв.за гуми + около 150 лв.за някой части които поръча тъй като нямаше налични. Така че гледай добре. Горното се отнася не само за Фиат а за която и да е марка автомобил втора ръкаУспех

                            Коментар


                              #15
                              Аз нямам какво да кажа - колегите всичко са казали, само се чудех откъде ли произлиза всичкия фолкор. Ето колегата се притеснява, че педалите са много меки?????!!!!!!Иначе гореописаното звучи многообещавщо, цената е дорба за такава кола - даже прекалено добра, писана е по-млако коне за по-нисък данък и т.н. Огледай внимателно за удари, заслушай се предницата дали тропа. Частите не са никак скъпи, обслужването също. Ремонти се правят нормално трудно - както на останалите коли на тази възраст. Несравнимо по-виск клас от Голф 3, по-голяма е и по тиха вътре. Особено ако колата има сервизна история - не се колебай. Аз купих 1,4 12в 98 с газ без клима за 5500 април месец, така че и цената е супер.
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар

                              Working...
                              X