Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto mk2 1.2-16V Sporting /мнение-съвети/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto mk2 1.2-16V Sporting /мнение-съвети/

    ’Помагам" при избора на кола за младеж преди време и аз се бях засилил за Punto JTD, но неми се "подаряваше" една от колите дето карам просто съм вкарал много пари в нея и си остава вечно моя От кратките пробни шофирания на Punto съм останал с впечатление, че като за малка кола си я бива малко друса повече, но е поносимо за стабилността се двоумя малко като ли, че липсва клатушка се някак си непознато.....................седалките не ми допаднаха особено..... Той по харесва Sporting модификацията.....................според каталога за части окачването на този модел е по-различно от на сток модела?Различно ли е поведението и гумите са по широки? Издръжливо ли е окачването, че пътя Плевен--Криводол-Монтана е развалина............с клиренса как е положението..............имали защита за картера?Мотора 1.2-16V 80hp си нямам и на представа достатъчен ли ли е........? Карал съм един път служебно Punto mk1 на калника пише 55 там дето с моята излизам на 5-та с пунтото върнах 2-ра и колегите викат ти засили ли се добре в равното все пак наклона е голям А 6-степенната скоростна кутия като гледам си е само за украса, не е по дълга от 5-степенната за модела.Преди това е карал малко W124 оттам е свикнал на стабилност и маневрите му са малко пресилени с волана.Изисквания да подвържа 140 км/ч на магистралата.Стабилна ли е при тази скорост? Колко е реалната скорост при която колата се държи най-добре и при колко вече се усеща, че и идва в повече?Колата ще се газифицира очакван разход извън градско до 90 км/ч и при 140 км/ч на бензин/газ?И в главата ми се върти един лаф, че кола и съпунерка са две различни неща :D За града, знам че малката кола е супер...........но извън градско.............мисля, че бързо ще му се "наиграе" и ще улегне като шофьор Не знам дали не е Fiat Bravo е по подходящия модел? Малко стар на години а мога да отделя и повече пари до 3500лв. за покупка, а Bravo-то като гледам гледам те върви до около 2500лв.Искам да съм спокоен, че не правя компромис!

    #2
    Пунто по принцип вози твърдо, този мотор 1,2 16V е достатъчен на това купе /ми то тежи 950кг/, пъргав със къси скорости, доста бързо ускорява, правили сме разходка със Пунто HGT до Благоевград, през Невестино, Четирци, Пастух и Бобошево, маршрут със много завой, колата стоеше на пътя здраво и без проблеми вземаше завойте, а това е доста трудно трасе, но уточнявам, че това е модела със 136 коня и супер твърдо окачване, гуми 17-ки и усилени спирачки, но купето е същото и евентуална разлика ще е минимална!За следваща кола определено ще е това Пунто 1,2 16V!За окачването по принцип е здраво, зависи от предишният собственик и отношението му към колата, частите са поносими.Чест проблем на тази кола е ЕКУ-то на колата, гори и не се отремотрира, само смяна го оправя, но се намира рядко из моргите.Скоростите са къси на тази кола, но това все пак е сити кар, за магистрала мисля, че тази скорост 140км/ч ще я държи, но това малко купе незнам какъв конфорт ще даде.А и ти както разбирам си карал 55ка, ми тя милата, с този мотор и тези гуми /по каталог/, си е самоубийство да я каращ със над 110км/ч, за града става, на път...Питаш и за Браво, тук е на почит и сега ще ти кажат, шо Пунто като питаш и за Браво, но това са две съвсем различини коли и аз лично ненавиждам Браво Брава!
    ...хладилник, карам хладилник...

    Коментар


      #3
      От 3 години имаме такова пунто само, че не спортинг, а hlx оборудването. Моторът му е достатъчен на купето върви доста добре с него и е доста икономично, потдържа си без проблем 140 на 5та при 110-20 е на 3000 оборота, бащами няколко пъти си пътува с него България-Италия, и никакви проблеми. горе долу си е стабилно ако си преценяваш правилно скоростта с която може да влезеш в даден завои, няма да имаш проблем, хиляди пъти съм пътувал с него София-Монтана и през петрохан и през ботевград и проблеми няма. До сега само гарнитура на глава е сменяна, моторчето за усилването на волана и генерацията, че изгни във Италия. По окачването вече си има доста работа обаче, =50 000 км му минахме без да сменяме нищо, отделно незнам преди това колко са минати, обаче бащата вече го кара рядко и понатам ще го правиме, като си го докара тук в българия. Разходът извънградско София-Монтана- и 40км след Монтана по Е79, и обратно, по бордовият 5.3/100 със не много нормално каране, градско около 8 отново с не много леко каране, това на бензин, и със 5 скорости.Имам и браво което си е мое, пунтото е на бащата, и 2те коли не бих се навил да ги продавам, за= сега въпреки че ако трябваше да избирам коя да си оставя, щеше да е пунтото предимно защото разходът му е по нисък, вървежът в сравнение с бравото е не е кой знае колко по малък, а и по пунтото сме вкарали много пари, които няма как да се възвърнат, заразлика от бравото.

      Коментар


        #4
        колицата си я бива.в интерес на истината това е единствения модел на мк2 в който се предлага хидравлична рейка.ако и попаднеш на такава ще е най-добре , в смисъл няма да имаш проблеми релета,датчици и т.н на усилватела

        Коментар


          #5
          seninkn написа:
          Чест проблем на тази кола е ЕКУ-то на колата, гори и не се отремотрира, само смяна го оправя, но се намира рядко из моргите.
          бъркаш това е проблем на 1.2 8V не на 16V то има този проблем при 16V не съм чул за сега някой да се е оплакал от ЕКУ
          ivel написа:
          колицата си я бива.в интерес на истината това е единствения модел на мк2 в който се предлага хидравлична рейка.ако и попаднеш на такава ще е най-добре , в смисъл няма да имаш проблеми релета,датчици и т.н на усилватела
          е това него знех сиггурен ли си в думите си ?да се изкажа по темата и аз карах 1.2 8V 60 коня за стабилност от такава малка кола не очаквай да е трамвай но иначе си е доста стабилна мен лично ме е учудвала как един завои на около 100 градуса го взех с 80 разхода колегите са ти казали за този мотор с моя мотор беше 7 градско 5,5 извънграда Бензин и 8 градско и 6,5 извънграда ГАЗ чести проблеми на Пунтовците са СИТИ-то механизама на предните чистачки Парно (запушва се радяторче а то не е никак евтино м/у 120 и 200лв)иначе е много готина кола идеална за младеж и най вече за из грададо колегата писал по долу
          seninkn написа:
          @todorshalev,тук се коментираше за това ЕКУ, че е на хибридна основа и вместо на твърда стъклотекстолитова платка е изградено на нещо като найлонова основа със пистите, такова нещо съм виждал на табло от Пасат и нестава за отремонтирване, също че гърми само за два от цилиндрите
          пак казвам ЕКУ-то на 1.2 16V и 1.2 8V не са еднакви не съм видял досега една тема за такова "1.2 16V" изгърмяло ЕКУ а за 1.2 8V е често срещан проблем найстина, аз лично съм си патил с товавъзможно да са разработени на една и съща основа , не отричам не съм запознат да гърми резистора към едната бубина и автомобила работи на два цилиндъраза ремонта вече има хора който правят нещо по въпроса но докаде са стигнали нз все още , и пак зависи какво е точно изгоряло
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            Обаче много друса, да знаеш... много.

            Коментар


              #7
              @todorshalev,тук се коментираше за това ЕКУ, че е на хибридна основа и вместо на твърда стъклотекстолитова платка е изградено на нещо като найлонова основа със пистите, такова нещо съм виждал на табло от Пасат и нестава за отремонтирване, също че гърми само за два от цилиндрите
              ...хладилник, карам хладилник...

              Коментар


                #8
                До тука не прочетох нищо смислено Изискванията и шофьора са две различни неща . Ще искара малко преди да я счупи ! Май съм малко черноглед , но това е мойто мнение

                Коментар


                  #9
                  колко по-смислено,колата си е добра

                  Коментар


                    #10
                    Карал съм служебно 1.2 определено здрав автомобил кара се от много хора с различен темперамент на каране проблеми при мен не е давало никога при колега един път счупи скоростите но колегата се е из гаврил много яко и нормално да заминат скоростите това са коли за ежедневно каране а не за гърчене . Като разход на гориво не мога да ти кажа служебно кой ти гледа кой колко гори но определено ми направи впечатление че не пада бързо стрелката на показателя и си върви доволно колицата!!!Ако ти изпадне читава взимай я не се замисляй да не стане като мен Шефа я пусна за продаване за 500 лв а беше на 130к километра а беше чисто нова тоест не е карана в чужбина и аз се замислих и на другия ден колегата я купи на жена му от тогава до сега са минали 7 години още го търкалят даже по често виждам него в колата колкото жена му хахаха .Та така аз изпуснах този прекрасен автомобил ако имаш читав екземпляр не се замислял все пак това е кола за ежедневието в града е прекрасно шофирането с него Забрах да кажа за скоростта аз лично повече от 140 не съм правил не съм рискувал все пак е малка кола не е някоя лимузина но без проблемно ги развива и ги поддържа от колеги съм чувал и за скорости близко до макса на километража но не съм го виждал дали е истина а и не искам и да виждам такава скорост в такава малка кола пригодена за работа не за състезания. Скорост 140 са безпроблемни на този двигател !!!

                    Коментар


                      #11
                      здравейте

                      Здравейте приятели искам да задам няколко въпроса и ще съм много благодарен на отговорите от ваша страна.Смятам да взема Fiat Punto 1.2 SPORTING Бензинов 82 к.с. 2001г. какво повече може да ми кажете и какви съвети бихте ми дали трябва ми кола за градски условия която да не е много мудна и да не харчи много разбира се ?Дублирането на мнения се счита за СПАМ.

                      Коментар

                      Working...
                      X