Мареа 1.6 16в. Студеният старт ми е труден, тоест пали след 10 секунди въртене.Причината я изясних - бензиновата помпа бълбука при първи старт. При следващи стартове пали по-лесно(бълбука по-малко или се чува нормален звук), но отново не както трябва(2-3 секунди въртене)Смених я преди месец(помпата) - същата работа. Преди седмица пак я смених с помпа и кошница от кола, която палеше от четвърт - същата работа. Информативно :Дюзи - изрядниРегулатор - пробвах 2-3Кабели - новиСвещи - новиБобина - 100% работещаБензинов филтър - новРезервоарът е на 3/4 пълен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Труден студен старт -помпата бълбука - причината според вас?
Collapse
X
-
Етикети: –
-
Re: Труден студен старт -помпата бълбука - причината според
lithrone написа:Мареа 1.6 16в. Студеният старт ми е труден, тоест пали след 10 секунди въртене.Причината я изясних - бензиновата помпа бълбука при първи старт. При следващи стартове пали по-лесно(бълбука по-малко или се чува нормален звук), но отново не както трябва(2-3 секунди въртене)Смених я преди месец(помпата) - същата работа. Преди седмица пак я смених с помпа и кошница от кола, която палеше от четвърт - същата работа. Информативно :Дюзи - изрядниРегулатор - пробвах 2-3Кабели - новиСвещи - новиБобина - 100% работещаБензинов филтър - новРезервоарът е на 3/4 пълен
-
lithrone
Re: Труден студен старт -помпата бълбука - причината според
Airfan написа:Лапа въздух от някъде.
Коментар
-
lithrone
seninkn написа:Ако си със газ, първото палене ще дави и върти повече, пробвай вечер преди сън да я оставяш да поработи на бензин за минутка и така, ивначе филма е голям ако смуче въздух от някъде, понякога големите проблеми имат елементарни решения!
Коментар
-
Подобен проблем имах, когато не бях сглобил правилно една от дюзите на моята печка, оливаше от нея и явно влизаше въздух през нея, защото като оставях колата за по няколко минути после като давах на контак бълбукаше яко в резервоара, ама яко яко. Та, имаш от някъде пропуск, дали в двете посоки или само в едната - незнам, но пропуск има.
Коментар
-
lithrone
Airfan написа:Подобен проблем имах, когато не бях сглобил правилно една от дюзите на моята печка, оливаше от нея и явно влизаше въздух през нея, защото като оставях колата за по няколко минути после като давах на контак бълбукаше яко в резервоара, ама яко яко. Та, имаш от някъде пропуск, дали в двете посоки или само в едната - незнам, но пропуск има.
Коментар
-
lithrone написа:Airfan написа:Подобен проблем имах, когато не бях сглобил правилно една от дюзите на моята печка, оливаше от нея и явно влизаше въздух през нея, защото като оставях колата за по няколко минути после като давах на контак бълбукаше яко в резервоара, ама яко яко. Та, имаш от някъде пропуск, дали в двете посоки или само в едната - незнам, но пропуск има.
Коментар
-
Да не е скъсан маркуча над помпата (в самата стойка - чрните маркучи на картинката: http://axm-auto.com/image_display.ph...87759_6462.jpg) и да се чува бълбукане от горивото което плиска от там? Така съответно налягането на горивото е понижено и трудно пали.Fiat Punto 1.1 '97
Коментар
-
lithrone
hann написа:Да не е скъсан маркуча над помпата (в самата стойка - чрните маркучи на картинката: http://axm-auto.com/image_display.ph...87759_6462.jpg) и да се чува бълбукане от горивото което плиска от там? Така съответно налягането на горивото е понижено и трудно пали.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар