Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разпънка (strut bar) изработка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разпънка (strut bar) изработка

    Здравейте колеги.Имам възможност да изработвам разпънки и въпроса ми е следния.....Преди да започна да ги правя ще има ли навити и въобще да се захващам ли с тази инициатива Не са оригинални, но са изпробвани от мен и още двама колеги и сме доволни от резултата!Могат да се правят с различни цветове по желание
    Fiat Bravo 1.6 16 103hp

    #2
    Извинявай, ама какво е това "разпънки"?Едит. То имоло снимки. Интересно на служебния комп. не се виждат. Сигурно има някаква забрана. И пак да питам. За какво аджеба служи това? Да не се усуква предницата ли, или за красота, щото е червено. Между другото съм виждал такава тръба, монтирана на едно Типо, ама бумбетата са му толкова изгнили, че даже и с дупки. В този случай май си е наложителнен монтаж на такова нещо. За да не се разпадне. При мен няма нужда от разпъване.
    Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
    Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
    Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

    Коментар


      #3
      желаещи винаги ще има въпроса е дали ще ги устройва цената и евентуално дали ще има хареса изработката ПС: защо нямат винт за коригиране на дължината както на купените от магазина
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        От какво ги изработваш, ако е само боядисана тръба с пети, това не върши работа на разпънка, Мойте двете съм ги свалил и оставил в мазето на нашите, видях ги последно преди година и нещо и бяха тотално ръждясали, но както и да е аз мойте съм ги свалил, а на въпроса защо съм го направил- така съм преценил така съм направил, причините са ясни.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Мен ме интересува колко струва една разпънка като тази която си показал за типо платформа!?
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #6
            Не че съм вещ в тези "разпънки", но се питам как тази разпънка, която е хваната на по един болт на ботушите ще намали усукването на купето? Не трябва ли да е хваната на поне два болта на ботуш?
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              Да и аз мога да кажа че се интересувам, но варианта със захвашане само на 1 болт от страна не ме устрова. Трябва да са поне 2 от страна и да е на приемлива цена. Ясно че хубаво за без пари не става затова казвам приемливо с оглед на качеството на изработка. Ще следя с интерес темата!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                Колега, със сигурност заинтересовани ще има, но вместо да чакаш още мнения директно дай инфо, пък те питанията и интереса ще си дойдат сами и поръчките разбира се:- от какъв материал се изработват ? - каква е цената ?- при по особенна конструкция на самата разпънка, примерно не е права тръба ами има огъвания с колко ще се оскъпи ?- тип захващане /брой болтове на ботуш/- цена за регулираща разпънка/ако можете да изработите такава/ и такава от снимките, която не подлежи на реглаж и т.н.Отделно за да почнете да произвеждате подобно нещо ще трябва много мерене на най различни коли, защото няма как ако на една кола стане права тръба, същата тая тръба да я монтираш и на друга кола, тоест ще трябва доста и най различни артикули да направите или ще предлагате примерно разпънки само за браво и типо ??Въпроси много ...
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Съжалявам за закъснението, но не бях в града и нямаше как да отговоря...Така това което предлагам е далеч от оригиналното, но върши работа дори и на един болт!Варианти всякакви. Може да се сложи механизъм за регулиране.Може да се захване на 1,2 и 3 болта, но естествено е доста по трудно за изработкаМатериалът може да бъде всякакъв от стомана до алуминии (без карбон )Цената още не мога да реша но всичко ще е според изискванията(да речем че моя вариант ще е 40лв.)П.С. Всичко което е сложено между двата макферсона върши работа. Там няма толкова много напрежение просто прехвърля напрежението от единия на другия.И вярно че не е много красиво, но все пак не е това целта.Поздрави
                  Fiat Bravo 1.6 16 103hp

                  Коментар


                    #10
                    ееее ,това и всеки с цео ще го направи, стига да може да заварява .поправете ме ако греша

                    Коментар


                      #11
                      Не съм казал че не може направи си го!Това което правя е за хора които не им се занимава.Дори започнах леко да съжалявам че се занимавам......
                      Fiat Bravo 1.6 16 103hp

                      Коментар


                        #12
                        Tenix написа:
                        Не съм казал че не може направи си го!Това което правя е за хора които не им се занимава.Дори започнах леко да съжалявам че се занимавам......
                        Не се дразни от изказванията на някой колеги.Мен ми харесва разпънката и според мен е идеална.Много добре си я пуснал темата,аз мога да препоръчам (само да препоръчам) да направиш захвата на 2 болта.2 планки заварени под необходимият ъгъл и за тях тръбата,сигурен съм,че се сещаш какво имам впредвид.Според мен ако направиш 2-3 модела и ги покажеш ще има доста интерес.(това е лично мнение).Пожелавам успех.
                        Fiat Tipo
                        Corsa b комби !

                        Коментар


                          #13
                          Колега сигурно ти е секнал ентусиазма, но приеми го като градивна критика. Разпънката не трябва да е само тръба която да уразмериш и да я "заболтиш" на разстоянието между 2 или повече дупки на макферсоните.Истинските разпънки, които са без регулиращ болт са една идея по-дълги отколкото растоянието между болтовете на макферсоните на легнала на гуми кола. Точно затова и се нарича разпънка а не щанга примерно. Когато колата е на гуми има някаква промяна на геометрията и точно това предотвратява една разпънка. Затова и предложих да е захваната на поне 2 болта защото иначе може да се изкриви с оглед на многото неравности по нашите пътища! Най-добре ще е ако се направят планки и самата разпънка да се болти за тях, за по лесно сваляне, но тогава задължително трябва да има и регулиращ винт защото иначе няма да се получи разпъването. Силно се интересувам и се надявам да не се откажеш от идеята!
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Не съм се отказал от идеята.Не го правя заради пари просто знам колко трудно се намират такива неща за нашите коли и искам да улесня нещата.Човекът които ще се занимава с тези неща замина за чужбина(скоро се прибира) и затова не съм писал нищо по темата.Обсъдихме някои неща с него. Ще направим една разпънка както трябва и ще я споделя с вас.....Дразнят ме някои мнения които наистина ме карат да НЕ се занимавам и всичко което правя да не споделям с никои,но живеем в такава държава мнения всякакви.....ПоздравиЩе има продължение!
                            Fiat Bravo 1.6 16 103hp

                            Коментар


                              #15
                              Колега, има ли развитие ? )
                              Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
                              Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..

                              Коментар

                              Working...
                              X