Здравейте колеги.Имам възможност да изработвам разпънки и въпроса ми е следния.....Преди да започна да ги правя ще има ли навити и въобще да се захващам ли с тази инициатива Не са оригинални, но са изпробвани от мен и още двама колеги и сме доволни от резултата!Могат да се правят с различни цветове по желание
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разпънка (strut bar) изработка
Collapse
X
-
Извинявай, ама какво е това "разпънки"?Едит. То имоло снимки. Интересно на служебния комп. не се виждат. Сигурно има някаква забрана. И пак да питам. За какво аджеба служи това? Да не се усуква предницата ли, или за красота, щото е червено. Между другото съм виждал такава тръба, монтирана на едно Типо, ама бумбетата са му толкова изгнили, че даже и с дупки. В този случай май си е наложителнен монтаж на такова нещо. За да не се разпадне. При мен няма нужда от разпъване.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
-
желаещи винаги ще има въпроса е дали ще ги устройва цената и евентуално дали ще има хареса изработката ПС: защо нямат винт за коригиране на дължината както на купените от магазинаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
От какво ги изработваш, ако е само боядисана тръба с пети, това не върши работа на разпънка, Мойте двете съм ги свалил и оставил в мазето на нашите, видях ги последно преди година и нещо и бяха тотално ръждясали, но както и да е аз мойте съм ги свалил, а на въпроса защо съм го направил- така съм преценил така съм направил, причините са ясни.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не че съм вещ в тези "разпънки", но се питам как тази разпънка, която е хваната на по един болт на ботушите ще намали усукването на купето? Не трябва ли да е хваната на поне два болта на ботуш?Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Да и аз мога да кажа че се интересувам, но варианта със захвашане само на 1 болт от страна не ме устрова. Трябва да са поне 2 от страна и да е на приемлива цена. Ясно че хубаво за без пари не става затова казвам приемливо с оглед на качеството на изработка. Ще следя с интерес темата!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Колега, със сигурност заинтересовани ще има, но вместо да чакаш още мнения директно дай инфо, пък те питанията и интереса ще си дойдат сами и поръчките разбира се:- от какъв материал се изработват ? - каква е цената ?- при по особенна конструкция на самата разпънка, примерно не е права тръба ами има огъвания с колко ще се оскъпи ?- тип захващане /брой болтове на ботуш/- цена за регулираща разпънка/ако можете да изработите такава/ и такава от снимките, която не подлежи на реглаж и т.н.Отделно за да почнете да произвеждате подобно нещо ще трябва много мерене на най различни коли, защото няма как ако на една кола стане права тръба, същата тая тръба да я монтираш и на друга кола, тоест ще трябва доста и най различни артикули да направите или ще предлагате примерно разпънки само за браво и типо ??Въпроси много ...punto HGT
Коментар
-
Съжалявам за закъснението, но не бях в града и нямаше как да отговоря...Така това което предлагам е далеч от оригиналното, но върши работа дори и на един болт!Варианти всякакви. Може да се сложи механизъм за регулиране.Може да се захване на 1,2 и 3 болта, но естествено е доста по трудно за изработкаМатериалът може да бъде всякакъв от стомана до алуминии (без карбон )Цената още не мога да реша но всичко ще е според изискванията(да речем че моя вариант ще е 40лв.)П.С. Всичко което е сложено между двата макферсона върши работа. Там няма толкова много напрежение просто прехвърля напрежението от единия на другия.И вярно че не е много красиво, но все пак не е това целта.Поздрави
Коментар
-
Tenix написа:Не съм казал че не може направи си го!Това което правя е за хора които не им се занимава.Дори започнах леко да съжалявам че се занимавам......Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Колега сигурно ти е секнал ентусиазма, но приеми го като градивна критика. Разпънката не трябва да е само тръба която да уразмериш и да я "заболтиш" на разстоянието между 2 или повече дупки на макферсоните.Истинските разпънки, които са без регулиращ болт са една идея по-дълги отколкото растоянието между болтовете на макферсоните на легнала на гуми кола. Точно затова и се нарича разпънка а не щанга примерно. Когато колата е на гуми има някаква промяна на геометрията и точно това предотвратява една разпънка. Затова и предложих да е захваната на поне 2 болта защото иначе може да се изкриви с оглед на многото неравности по нашите пътища! Най-добре ще е ако се направят планки и самата разпънка да се болти за тях, за по лесно сваляне, но тогава задължително трябва да има и регулиращ винт защото иначе няма да се получи разпъването. Силно се интересувам и се надявам да не се откажеш от идеята!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Не съм се отказал от идеята.Не го правя заради пари просто знам колко трудно се намират такива неща за нашите коли и искам да улесня нещата.Човекът които ще се занимава с тези неща замина за чужбина(скоро се прибира) и затова не съм писал нищо по темата.Обсъдихме някои неща с него. Ще направим една разпънка както трябва и ще я споделя с вас.....Дразнят ме някои мнения които наистина ме карат да НЕ се занимавам и всичко което правя да не споделям с никои,но живеем в такава държава мнения всякакви.....ПоздравиЩе има продължение!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар