Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неравномерна работа в ниските обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неравномерна работа в ниските обороти

    Здравейте, преди 2-3 дена си купих Fiat Brava 1.6 , 103 Коня, 2000 г. с газов инжекцион. Още по време на покупката колата доста гаснеше и не работеше добре, момчето казваше, че някав дето му е регулирал газовото го е преебал, както и да е ...взех я въпреки това.Днес я закачахме на компютър и в крайна сметна се смени ламбда сондата, колата е доста по-добре вече. Не ми гасне, но остана неравномерната работа в ниските обороти. На компютъра не се показват някакви грешки. Майстора каза, че не се сеща нищо друго освен като са сменяни предния път ролки и ремаци да не са били нагласени като хората. Аз моите все още не съм ги сменил. Ще ги сменя идната седмица... и много се надявам работата при 800 оборота вече да е по-равномерна, защото в началото бая си е неравномерна. Свещи също купих чистак нови на NGK (мисля, че бяха ) преди да го закачи на компа ги смени човека. Веднага се опушиха, но след смяната на ламбда помпата, колата се пооправи. Вече не се задъхва като подам газ в ниските обороти, наема си нормално. Компресията също каза, че е повече от добре. 14 бара е.Първа кола ми е, малко се отчайх покрай това, но се надявам в скоро време всичко да си дойде на мястото. А и ..климатроника ту спира, ту почва..надявам се е някоя хлабава връзка...някъде си.Благодаря Иначе съм от Бургас.
    Fiat Brava 1.6 16V 2000г. бяла, Бургас

    #2
    Re: Неравномерна работа в ниските обороти

    Elf-a написа:
    Здравейте, преди 2-3 дена си купих Fiat Brava 1.6 , 103 Коня, 2000 г. с газов инжекцион. Още по време на покупката колата доста гаснеше и не работеше добре, момчето казваше, че някав дето му е регулирал газовото го е преебал, както и да е ...взех я въпреки това.Днес я закачахме на компютър и в крайна сметна се смени ламбда сондата, колата е доста по-добре вече. Не ми гасне, но остана неравномерната работа в ниските обороти. На компютъра не се показват някакви грешки. Майстора каза, че не се сеща нищо друго освен като са сменяни предния път ролки и ремаци да не са били нагласени като хората. Аз моите все още не съм ги сменил. Ще ги сменя идната седмица... и много се надявам работата при 800 оборота вече да е по-равномерна, защото в началото бая си е неравномерна. Свещи също купих чистак нови на NGK (мисля, че бяха ) преди да го закачи на компа ги смени човека. Веднага се опушиха, но след смяната на ламбда помпата, колата се пооправи. Вече не се задъхва като подам газ в ниските обороти, наема си нормално. Компресията също каза, че е повече от добре. 14 бара е.Първа кола ми е, малко се отчайх покрай това, но се надявам в скоро време всичко да си дойде на мястото. А и ..климатроника ту спира, ту почва..надявам се е някоя хлабава връзка...някъде си.Благодаря Иначе съм от Бургас.
    Можеш да отидеш на срещата на форума до Техномаркет,там има хора от които ще получиш добри съвети.Със здраве да си я караш колицата,няма смисъл да се плашиш.Чупят се малко,ама и частите не са скъпи.

    Коментар


      #3
      Re: Неравномерна работа в ниските обороти

      Благодаря ти Ще видя кога се правят срещите и когато мога ще отида да се запозная с колегите.
      Fiat Brava 1.6 16V 2000г. бяла, Бургас

      Коментар


        #4
        Re: Неравномерна работа в ниските обороти

        Elf-a написа:
        Здравейте, преди 2-3 дена си купих Fiat Brava 1.6 , 103 Коня, 2000 г. с газов инжекцион. Още по време на покупката колата доста гаснеше и не работеше добре, момчето казваше, че някав дето му е регулирал газовото го е преебал, както и да е ...взех я въпреки това.Днес я закачахме на компютър и в крайна сметна се смени ламбда сондата, колата е доста по-добре вече. Не ми гасне, но остана неравномерната работа в ниските обороти. На компютъра не се показват някакви грешки. Майстора каза, че не се сеща нищо друго освен като са сменяни предния път ролки и ремаци да не са били нагласени като хората. Аз моите все още не съм ги сменил. Ще ги сменя идната седмица... и много се надявам работата при 800 оборота вече да е по-равномерна, защото в началото бая си е неравномерна. Свещи също купих чистак нови на NGK (мисля, че бяха ) преди да го закачи на компа ги смени човека. Веднага се опушиха, но след смяната на ламбда помпата, колата се пооправи. Вече не се задъхва като подам газ в ниските обороти, наема си нормално. Компресията също каза, че е повече от добре. 14 бара е.Първа кола ми е, малко се отчайх покрай това, но се надявам в скоро време всичко да си дойде на мястото. А и ..климатроника ту спира, ту почва..надявам се е някоя хлабава връзка...някъде си.Благодаря Иначе съм от Бургас.
        честито и от мен. повечко безаварийни километри. Относно ниските обороти, според мен са кабелите на свещите имах доста подобен проблем с моето браво. за да ги провериш е нужно да я закараш на тъмно място(може и в гаража като угасиш лампите) палиш и отваряш капака ако са кабелите то ще се вижда присветване по тях. някои път е минимално затова е хубаво мястото да е наистина тъмно поздрави
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #5
          Re: Неравномерна работа в ниските обороти

          Hristian_Aleksiev написа:
          Elf-a написа:
          Здравейте, преди 2-3 дена си купих Fiat Brava 1.6 , 103 Коня, 2000 г. с газов инжекцион. Още по време на покупката колата доста гаснеше и не работеше добре, момчето казваше, че някав дето му е регулирал газовото го е преебал, както и да е ...взех я въпреки това.Днес я закачахме на компютър и в крайна сметна се смени ламбда сондата, колата е доста по-добре вече. Не ми гасне, но остана неравномерната работа в ниските обороти. На компютъра не се показват някакви грешки. Майстора каза, че не се сеща нищо друго освен като са сменяни предния път ролки и ремаци да не са били нагласени като хората. Аз моите все още не съм ги сменил. Ще ги сменя идната седмица... и много се надявам работата при 800 оборота вече да е по-равномерна, защото в началото бая си е неравномерна. Свещи също купих чистак нови на NGK (мисля, че бяха ) преди да го закачи на компа ги смени човека. Веднага се опушиха, но след смяната на ламбда помпата, колата се пооправи. Вече не се задъхва като подам газ в ниските обороти, наема си нормално. Компресията също каза, че е повече от добре. 14 бара е.Първа кола ми е, малко се отчайх покрай това, но се надявам в скоро време всичко да си дойде на мястото. А и ..климатроника ту спира, ту почва..надявам се е някоя хлабава връзка...някъде си.Благодаря Иначе съм от Бургас.
          честито и от мен. повечко безаварийни километри. Относно ниските обороти, според мен са кабелите на свещите имах доста подобен проблем с моето браво. за да ги провериш е нужно да я закараш на тъмно място(може и в гаража като угасиш лампите) палиш и отваряш капака ако са кабелите то ще се вижда присветване по тях. някои път е минимално затова е хубаво мястото да е наистина тъмно поздрави
          Там е работата, че не е е само, че са ниски оборотите, а и че при подаване на съвсем леко газ, минимално...колата все едно се задушава и веднага гасне.
          Fiat Brava 1.6 16V 2000г. бяла, Бургас

          Коментар


            #6
            доколкото успях да разбера проблема с гасненето е оправен след смяна на ламбда сондата
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              климатроника си е така. нали затова е климатроник. а то изобщо какво има да охлажда през зимата? да нямаш предвид вентилатора?
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                #8
                slonikon написа:
                климатроника си е така. нали затова е климатроник. а то изобщо какво има да охлажда през зимата? да нямаш предвид вентилатора?
                Гасне отново, но в пъти по-малко.Климатроника изобщо като каже ’ няма да работя ’ и не работи. Само на макс дефрос работи. ( обесняваха ми, че връзката е директна и за това само там работи ) а иначе нито степени, нито градуси. Повечето пъти си работи идеалка, но от време на време просто спира.
                Fiat Brava 1.6 16V 2000г. бяла, Бургас

                Коментар


                  #9
                  Първо какъв е ГИ то ? Колата с пластмасовия колектор ли е? Най вероятно да . Ако не е настроена добре газовата се скапва работата на бензин и след това на газ. Най-добре диагностика ресетване на бенз еку и настройка на газта, като е хубаво да се направи едно след друго без много каране между ресетването и настройката на газ.За климатроника (полуавтоматичен климатик се казва)при температури по ниска от 7 градуса външна и 3 градуса на радиатора не включва компресора, ако това се опитваш да питаш, иначе има доста теми за ремонт на копчето със степените.

                  Коментар


                    #10
                    kiriluz1 написа:
                    Първо какъв е ГИ то ? Колата с пластмасовия колектор ли е? Най вероятно да . Ако не е настроена добре газовата се скапва работата на бензин и след това на газ. Най-добре диагностика ресетване на бенз еку и настройка на газта, като е хубаво да се направи едно след друго без много каране между ресетването и настройката на газ.За климатроника (полуавтоматичен климатик се казва)при температури по ниска от 7 градуса външна и 3 градуса на радиатора не включва компресора, ако това се опитваш да питаш, иначе има доста теми за ремонт на копчето със степените.
                    Днес ми сменяха ремака и ролките. Имало е разлика 1 зъб, човека го оправи, но пак същата работа. При ниските обороти..неравномерна работа, рязко подаване на газ и след като газта падне отново на 800 оборота, едно заглъхване, още по-неравномерна работа за 2-3 секунди и после си продължава пъркането. Майстора се съмнява в бобината, да дава ток по-малко от необходимото на някои от свещите или на дроселовата клапа, стъпковото моторче да не пуска достатъчно. За жалост нямам приятел да пробвам дали е от бобината. Препоръча ми да отида на Ауто Италия ( аз съм от Бургас ) и да отидат да ми върнат настройките първоначалните на компютъра. Както казва колегата по-горе...да се върнат настройките на компа и да я закарам на някой газаджия да я види на компютър. Поне спря да гасне ( или супер рядко..на 2 дена 2-3 гаснения да ми прави ) Майстора ми препоръчва да я карам 2 седмици хем да и свикна добре и вече тогава да продължавам да търся проблема. Другата седмица ще видя как е и ще я закарам на Ауто Италия да я закачат на техния комп да я видят как е.
                    Fiat Brava 1.6 16V 2000г. бяла, Бургас

                    Коментар


                      #11
                      Много ясно, че това ще ти кажат. На този модел с пластмасов колектор тези проблеми накрая обикновенно се оказват от адаптацията. Нулираш адаптацията на диагностика на компютър и 2-3 седмици колата е екстра. След това пак същото, защото компютърът е много чепат и иска много прицизна настройка на газ, за да не се шашка. В общи линии легенди се носят особенно за модела с 49F
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        wwalker написа:
                        Много ясно, че това ще ти кажат. На този модел с пластмасов колектор тези проблеми накрая обикновенно се оказват от адаптацията. Нулираш адаптацията на диагностика на компютър и 2-3 седмици колата е екстра. След това пак същото, защото компютърът е много чепат и иска много прицизна настройка на газ, за да не се шашка. В общи линии легенди се носят особенно за модела с 49F
                        49F ?
                        Fiat Brava 1.6 16V 2000г. бяла, Бургас

                        Коментар


                          #13
                          Провери си маркучите за вакуума - много е капризна колата.

                          Коментар

                          Working...
                          X