Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за натрупани грешки в ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за натрупани грешки в ECU

    При запален двигател, компютърът отчита следното: След изчистване на тези грешки, остават: Разбрах, че съм за температурен датчик, но другите какви са - датчик на коляновия вал ли RPM ? Че нещо напоследък ми прави проблем със запалването от първия път... Захапва на втория.
    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

    #2
    Първата грешка си е за температурен датчик. Втората е датчика на коляновия вал. Третата е детонационен датчик, а четвъртата е за потенциометъра на дросела- TPS
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      veselin10 написа:
      Първата грешка си е за температурен датчик. Втората е датчика на коляновия вал. Третата е детонационен датчик, а четвъртата е за потенциометъра на дросела- TPS
      В тая връзка и извине към автора, да те питам нещоОнаята моята Фифи, прави някаква мизерия мистерия, чека свети грешки няма, проверено с Бош тестер, ТЕХА и МЕС, подскажи ми моля те, какво да я правя.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        veselin10 написа:
        Първата грешка си е за температурен датчик. Втората е датчика на коляновия вал. Третата е детонационен датчик, а четвъртата е за потенциометъра на дросела- TPS
        Това какво ще рече - че са за смяна и четирите ли ? Температурния го сменям веднага, още утре... но другите ?И някой от тези може ли да прави проблем, заради това, че колата работи на метан ?
        Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

        Коментар


          #5
          Pavkataa написа:
          veselin10 написа:
          Първата грешка си е за температурен датчик. Втората е датчика на коляновия вал. Третата е детонационен датчик, а четвъртата е за потенциометъра на дросела- TPS
          Това какво ще рече - че са за смяна и четирите ли ? Температурния го сменям веднага, още утре... но другите ?И някой от тези може ли да прави проблем, заради това, че колата работи на метан ?
          Само детонационния датчик, другите може да пробваш да им почистиш буксите и да видиш дали ще се оправи или ще ги запише отново.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Някъде има ли схема къде се намират. Само за температурния съм сигурен кой е
            Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

            Коментар


              #7
              Pavkataa написа:
              Някъде има ли схема къде се намират. Само за температурния съм сигурен кой е
              Детонационния е някъде отстрани на смукателните колектори, тпс е на дросела, датчика на коляновия вал е зад колелото на КВ. Имаше скоро тема за него ще тя потърся.Ето тук има схема на 1.4 на двигателя и със стрелка е показано точно къде се намира Датчика на КВ.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=97034
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Грешка на температурния датчик може да ти даде и ако не ти е в ред термостата, знам го от личен опит.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  NikMar написа:
                  Грешка на температурния датчик може да ти даде и ако не ти е в ред термостата, знам го от личен опит.
                  В допълнение към горното и в частност - за дизелови двигатели - тази грешка се записва при изправен датчик, изправен термостат, но при много студено време палиш и без да чакаш - пускаш вентилация на макс, чакайки да задуха топло. В такъв случай при -5 и по-малко градуси - едно JTD 105 никога няма да загрее до 80+ градуса. Компютърът отчита това като повреден термостат, (това, за което говори NikMar. Имайте го предвид като възможност. Личен опит.

                  Коментар


                    #10
                    Т.е аз сега кое да сменям - датчик или термостат :/
                    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                    Коментар


                      #11
                      По-добре датчика, по-евтин е, а и ако колата загрява и държи нормална температура едва ли е термостат. По въпроса за детонационния датчик, аз също съм на метан и при мен ми свети чека и е от този датчик, ама не ми се занимава да го правя, защото съм с плочка и не ми бърка работата на метан.
                      S_BANKOV написа:
                      veselin10 написа:
                      Първата грешка си е за температурен датчик. Втората е датчика на коляновия вал. Третата е детонационен датчик, а четвъртата е за потенциометъра на дросела- TPS
                      В тая връзка и извине към автора, да те питам нещоОнаята моята Фифи, прави някаква мизерия мистерия, чека свети грешки няма, проверено с Бош тестер, ТЕХА и МЕС, подскажи ми моля те, какво да я правя.
                      Не знам.... до сега не съм имал случай да свети чека, а да няма записи.... ба ли го .... На съм чувал и тестер на Бош да чете Хитачито.... Сигурен ли си , че добре сте я прочели?
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        #12
                        Pavkataa написа:
                        Т.е аз сега кое да сменям - датчик или термостат :/
                        Какво ти сочи като температура стрелката? Ако държи средата на скалата значи датчик, ако е под средата значи термостат. Аз когато купих моята и я качих на компа ми даваше тази грешка и от сервиза в магазина се набутах с 22 лв. за датчик /сега си имам резервен/, но после се оказа че пак дава тази грешка , светваше ми чека в студено време като изключа от скорост и стрелката ми сочеше на една четвърт от скалата, след консултации тук, не помня кой от форума, но беше от Кърджали, е насочи към термостата / за което съм му благодарен/ и въпроса беше решен.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          NikMar написа:
                          Pavkataa написа:
                          Т.е аз сега кое да сменям - датчик или термостат :/
                          Какво ти сочи като температура стрелката? Ако държи средата на скалата значи датчик, ако е под средата значи термостат. Аз когато купих моята и я качих на компа ми даваше тази грешка и от сервиза в магазина се набутах с 22 лв. за датчик /сега си имам резервен/, но после се оказа че пак дава тази грешка , светваше ми чека в студено време като изключа от скорост и стрелката ми сочеше на една четвърт от скалата, след консултации тук, не помня кой от форума, но беше от Кърджали, е насочи към термостата / за което съм му благодарен/ и въпроса беше решен.
                          Значи принцип стрелката е на средата и загрява добре, но на магистрала примерно след дълго каране изведнъж пада,но продължава да духа топло.
                          Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                          Коментар


                            #14
                            Детонационният е на трудно-достъпно място без канал, намира се под всмукателните колектори отзад на главата между 2 и 3 цилиндър.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              Pavkataa написа:
                              NikMar написа:
                              Pavkataa написа:
                              Т.е аз сега кое да сменям - датчик или термостат :/
                              Какво ти сочи като температура стрелката? Ако държи средата на скалата значи датчик, ако е под средата значи термостат. Аз когато купих моята и я качих на компа ми даваше тази грешка и от сервиза в магазина се набутах с 22 лв. за датчик /сега си имам резервен/, но после се оказа че пак дава тази грешка , светваше ми чека в студено време като изключа от скорост и стрелката ми сочеше на една четвърт от скалата, след консултации тук, не помня кой от форума, но беше от Кърджали, е насочи към термостата / за което съм му благодарен/ и въпроса беше решен.
                              Значи принцип стрелката е на средата и загрява добре, но на магистрала примерно след дълго каране изведнъж пада,но продължава да духа топло.
                              Тя и моята не се заковава в студа на средата така реагира и при мен, но падането е до 2-3 мм в зависимост от това колко го натоварвам, спада с разтоварването.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X