забравих да напиша че не работи помпата и няма искра по време на проблема,сега съм свалил датчика и му почиствам металната част ,някой знае ли вътре какво е и как да го замеря дали работи?
дАТЧИКА НА ЗАПАЛВАНЕТО Е МАГНИТО-ИНДУКТИВЕН /НЕ Е НА ХОЛ / И СЕ ПРОВЕРЯВА КАТО СЕ ЗАМЕРИ С ОММЕР СЬПРОТИВЛЕНИЕТО МУ Е В ГРАНИЦИТЕ НА 700 ОМ , АКО Е ПРЕКЬСНАТ-БЕСКРАЙНОСТ! В ОБЩИ ЛИНИИ, ТОВА Е НАЙ-ЧЕСТАТА ПРИЧИНА ЗА ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ. ОБЬРНИ ВНИМАНИЕ И НА РЕЛЕТО ЗА ЕКУ /ЛЯВОТО/ , КОЕТО КОМУТИРА И УПРАВЛЯВАЩАТА ВЕРИГА НА РЕЛЕТО НА ПОМПАТА. НА КЛЕМА 87/+12В НА КОНТАКТ/ И НА 30/ +12В БЕЗ КОНТАКТ/ ПОНЕЖЕ КАЗВАШ , ЧЕ НЕ ТИ РАБОТИ И ПОМПАТА .УСПЕХ!!!
ок като ми попадне 4итав мултицет ще премеря съпротивлението,а когато го има6е проблема/вчера работеше ок след почистването/ горивната помпа се бкл за секунда при контакт но на стартер не благодаря за инфото
Коментар