Извинявам се не сте ме разбрали правилно :D Имах в предвид да се замерят двата датчика какво показват при еднакви температури и ако разликата между показанията е винаги една и съща, да свържем последователно на веригата един резистор със съпротивление колкото е тази разлика. Това ще работи ако измененията в съпротивлението са линейни и винаги разликата в показанията е една и съща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реставрация на датчик за въздуха ( Типо двувалка )
Collapse
X
-
Вчера се опитах да обясня за датчиците , че разликата е в пъти при килоомите и с допълване с резистор на практика ще се окаже че все едно датчика е шунтиран -сега ще обясня. Ако на Бравата при студен мотор ми дава 10 Кома и при същите условия моя дава 80 Кома трябва на Бравовия да добавя 70 Кома за да изравня стойностите. Оттам насетне този датчик ще отчита не по малко от 71 Кома. Идеята е ,че като загрее Бравовия ще падне на 1 Ком да речем и резултатното ще е 71 Кома. Тоест моя комп. ще си мисли , че е все студен въздухане подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Ами не е там проблема. Даже и да е линейна пак няма да стане заради разликата в стойностите, а не в графиката. Ако се опитваме да изравним стойностите чрез резистор той ще си е пасивен и няма да се променя с температурата. Все едно да се мъчиш да сложиш 13 цола гума на 17 цола джанта. Ще я разпъваш и даже и да влезе пак няма да е както трябва.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Това че не са заменими го уточнихме още на предната страница с конкретни стойности. На мен ми е малко странно, че оказва чак такова влияние този датчик при теб. На мойта и да има някво значение то е много малко, стига да дава няква стойност, а не да е прекъснат и да я вкарва в някъв режим по зададена таблица.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар