Така колеги въпроса ми е следния,съединителя от Фиат Пунто 1.2 8в 60 коня 2000година дали ще е същия като на 1.9 дизеловото ( с 4 врати) мисълта ми е следната на моето пунто му се скапа съединителя и ако новия е примерно от дизелово пунто ще пасне ли? или пук от някоя друга разновидност на двигателите примерно пак 1.2 обаче 16в спортинга.. :D или трябва да търся абс. същия мотор?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto 1.2 8v съединител
Collapse
X
-
Re: Fiat Punto 1.2 8v съединител
puntomania написа:Така колеги въпроса ми е следния,съединителя от Фиат Пунто 1.2 8в 60 коня 2000година дали ще е същия като на 1.9 дизеловото ( с 4 врати) мисълта ми е следната на моето пунто му се скапа съединителя и ако новия е примерно от дизелово пунто ще пасне ли? или пук от някоя друга разновидност на двигателите примерно пак 1.2 обаче 16в спортинга.. :D или трябва да търся абс. същия мотор?Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
ами просто един ден спря да работи хаха ;д в началото беше само лагер-като натисна педала и се чува един стържещ шум,но си бачкаше идялно ;д,в последните му дни градско беше трагедия да се кара-скоростите едвам влизаха и на път за вкъщи зе да скърца нон стоп когато беше на предавка и изведнъж пълен блокаж сега на работещ мотор при натискане на съединителя колата почва да притриса не влиза нито една предавка и общо взето е неподвижна.. колата е на 140 000км едно майсторче каза ,че просто му било дошло времето и сега трябва смяна на целия пакет-сиреч лагер,притискателен и феродов диск...
Коментар
-
puntomania написа:студент съм.. мисля че тва ти е достатъчно да си отговориш на въпроса кво му плащам :Д
Коментар
-
nedialko- написа:втора ръка.. и след два месеца пак долуS_BANKOV написа:nedialko- написа:втора ръка.. и след два месеца пак долуF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Тия фолклорни приказки на гаражните майстори на някой друг.Преспокойно може да се установи състоянието на притискателя и феродото, поне аз се ангажирам , че мога за себе си да определя.Вече аксиалния лагер .... по-добре да е нов. Твърдо подкрепям мнението на emzo,лично съм с такъв.Взех го от колега който го беше сменил комплект и блъснал колата,вече 30 000 км е на моята. Дори му седяха номерата феродото.Сигурно нямаше и 200 км,но гледай внимателно какво вземаш.УспехLancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp
Коментар
-
emzo написа:Тия фолклорни приказки на гаражните майстори на някой друг.Преспокойно може да се установи състоянието на притискателя и феродото, поне аз се ангажирам , че мога за себе си да определя.Вече аксиалния лагер .... по-добре да е нов.Момчето е студент, я работи, я не. В провинцията заплатите са такива, че и 200лв. за съединител да отделиш са страшно много париКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ами имам 2 оферти за сега и двете са от катастрофирали коли уж добре гледани обслужвани не знам,тъпо е защото най-вероятно на сляпо ще пазараувам и чак като получа пратката ще вида с кво си имам работа но иначе от порядука на 60-80 лева не смятам че е много за втора ръка "уж" запазаен съединител,какво мислите?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар