Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.2 8v съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.2 8v съединител

    Така колеги въпроса ми е следния,съединителя от Фиат Пунто 1.2 8в 60 коня 2000година дали ще е същия като на 1.9 дизеловото ( с 4 врати) мисълта ми е следната на моето пунто му се скапа съединителя и ако новия е примерно от дизелово пунто ще пасне ли? или пук от някоя друга разновидност на двигателите примерно пак 1.2 обаче 16в спортинга.. :D или трябва да търся абс. същия мотор?

    #2
    Re: Fiat Punto 1.2 8v съединител

    puntomania написа:
    Така колеги въпроса ми е следния,съединителя от Фиат Пунто 1.2 8в 60 коня 2000година дали ще е същия като на 1.9 дизеловото ( с 4 врати) мисълта ми е следната на моето пунто му се скапа съединителя и ако новия е примерно от дизелово пунто ще пасне ли? или пук от някоя друга разновидност на двигателите примерно пак 1.2 обаче 16в спортинга.. :D или трябва да търся абс. същия мотор?
    става от :ФИАТALBEA 1.2 8v 01.2001 - PALIO 1.2 06.1998 -PUNTO 1.2 - 60 09.1999 - 12.2005PUNTO 1.2 - 75 01.1994 - 09.1999SIENA 1.2 09.1998 - ЛАНЧИЯYPSILON 1.2 8v - 60 10.2003 -от друго не става а какво му е на твоя ???
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      ами просто един ден спря да работи хаха ;д в началото беше само лагер-като натисна педала и се чува един стържещ шум,но си бачкаше идялно ;д,в последните му дни градско беше трагедия да се кара-скоростите едвам влизаха и на път за вкъщи зе да скърца нон стоп когато беше на предавка и изведнъж пълен блокаж сега на работещ мотор при натискане на съединителя колата почва да притриса не влиза нито една предавка и общо взето е неподвижна.. колата е на 140 000км едно майсторче каза ,че просто му било дошло времето и сега трябва смяна на целия пакет-сиреч лагер,притискателен и феродов диск...

      Коментар


        #4
        Съединител за твоята кола на LuK струва 145 лв, 80 лв смяна - какво му плащаш?

        Коментар


          #5
          студент съм.. мисля че тва ти е достатъчно да си отговориш на въпроса кво му плащам :Д

          Коментар


            #6
            puntomania написа:
            студент съм.. мисля че тва ти е достатъчно да си отговориш на въпроса кво му плащам :Д
            Aз те разбирам напълно

            Коментар


              #7
              puntomania написа:
              студент съм.. мисля че тва ти е достатъчно да си отговориш на въпроса кво му плащам :Д
              Добре, разбирам... Съединителите от дизеловото пунто са по-скъпи от твоето. Ти си с възможно най-простия мотор на Пунто 2 и твоя съединител е възможно най-евтиния, който можеш да купиш. По-евтин просто няма. Друг е въпросът ако питаш, защото искаш да вземеш втора ръка. Ако е така - кажи, за да проверим вариантите.

              Коментар


                #8
                да в интерес на истината на това решение се спрях втора ръка ще е ) просто исках да знам дали ще стане и от друг двигател ,а не точно от такув като моя

                Коментар


                  #9
                  втора ръка.. и след два месеца пак долу
                  Брава 1.6

                  Коментар


                    #10
                    nedialko- написа:
                    втора ръка.. и след два месеца пак долу
                    А не бе ако изкара и два месеца ще е добре
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      nedialko- написа:
                      втора ръка.. и след два месеца пак долу
                      S_BANKOV написа:
                      nedialko- написа:
                      втора ръка.. и след два месеца пак долу
                      А не бе ако изкара и два месеца ще е добре
                      Тия фолклорни приказки на гаражните майстори на някой друг.Преспокойно може да се установи състоянието на притискателя и феродото, поне аз се ангажирам , че мога за себе си да определя.Вече аксиалния лагер .... по-добре да е нов.Момчето е студент, я работи, я не. В провинцията заплатите са такива, че и 200лв. за съединител да отделиш са страшно много пари
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Тия фолклорни приказки на гаражните майстори на някой друг.Преспокойно може да се установи състоянието на притискателя и феродото, поне аз се ангажирам , че мога за себе си да определя.Вече аксиалния лагер .... по-добре да е нов. Твърдо подкрепям мнението на emzo,лично съм с такъв.Взех го от колега който го беше сменил комплект и блъснал колата,вече 30 000 км е на моята. Дори му седяха номерата феродото.Сигурно нямаше и 200 км,но гледай внимателно какво вземаш.Успех
                        Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
                        Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Сменял съм 4 съединителя на Пунтовци и все е било лагера притискателен и феродовия са били здрави. Били са от 80 лв и от 160 лв все тая те все са AP.
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            Тия фолклорни приказки на гаражните майстори на някой друг.Преспокойно може да се установи състоянието на притискателя и феродото, поне аз се ангажирам , че мога за себе си да определя.Вече аксиалния лагер .... по-добре да е нов.Момчето е студент, я работи, я не. В провинцията заплатите са такива, че и 200лв. за съединител да отделиш са страшно много пари
                            Ти за теб си определяй и монтирай каквото искаш, аз за мен съединител втора употреба не слагам, те новите не издържат много при мен а втора зло-употреба не знам. Лагера задължително нов то е ясно, да съгласен съм ако съединитула и нов и е примерно на 1000-2000 км. и се е случило нещо друго така съм съгласен че може но иначе не.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Ами имам 2 оферти за сега и двете са от катастрофирали коли уж добре гледани обслужвани не знам,тъпо е защото най-вероятно на сляпо ще пазараувам и чак като получа пратката ще вида с кво си имам работа но иначе от порядука на 60-80 лева не смятам че е много за втора ръка "уж" запазаен съединител,какво мислите?

                              Коментар

                              Working...
                              X