Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шлайфане на глава в къщи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ivel написа:
    ако става въпрос едно време ги шлайфаха не със шкурка,а на огромен абразивен камък.що се отнася за кривината 12 стотни е искал да каже колегата вероятно.макс.допустимата кривина за повечето глави е 0,1мм
    Само, че не са 12 стотни, а са 12 хилядни, нали правиш разликата?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      ivel написа:
      ако става въпрос едно време ги шлайфаха не със шкурка,а на огромен абразивен камък.що се отнася за кривината 12 стотни е искал да каже колегата вероятно.макс.допустимата кривина за повечето глави е 0,1мм
      Вярно че го правеха с абразивен камък, щото с водна шкурка ще бъде доста по скъпо от фрезата, доста ролки водна шкурка ще отидат. Колега като ти се занимава и цапа, свали си главата, почисти я, обезмасли я, но я занеси на флайф да ти я челосат, похвално е че искаш да направиш нещо сам с колата си но не се мятай на такива ремонти сам ако си обичаш колата. Да купиш нови болтове/задължително/, и да ги стегнеш по схемата и с динамометричен ключ.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        BO написа:
        ivel написа:
        ако става въпрос едно време ги шлайфаха не със шкурка,а на огромен абразивен камък.що се отнася за кривината 12 стотни е искал да каже колегата вероятно.макс.допустимата кривина за повечето глави е 0,1мм
        Само, че не са 12 стотни, а са 12 хилядни, нали правиш разликата?
        Може и аз да съм в грешка. Нещо 12 беше ама какво... Казаха ми, че малко е надхвърлило и за това е духнала. Съжалявам за подвеждането.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #19
          S_BANKOV написа:
          Да купиш нови болтове/задължително/, и да ги стегнеш по схемата и с динамометричен ключ.
          Ади бе ? Препоръчително - да, задължително ??? Ако не са разтегнати ....
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Колега давай на стъклото и не се притеснявай.А който си мисли че 0,15мм духа гарнитура при изпълнени всички други условия при смяната -това е за негова сметка и естествено в сметката на шлайфиста
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар


              #21
              кроко61 написа:
              Колега давай на стъклото и не се притеснявай.А който си мисли че 0,15мм духа гарнитура при изпълнени всички други условия при смяната -това е за негова сметка и естествено в сметката на шлайфиста
              Давай, ама ти на твойта кола ще си го направиш ли това ?!После що фиатите били кочини.... Ама то с китайски части и ремонти за без пари - толкова...
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #22
                S_BANKOV написа:
                ivel написа:
                ако става въпрос едно време ги шлайфаха не със шкурка,а на огромен абразивен камък.що се отнася за кривината 12 стотни е искал да каже колегата вероятно.макс.допустимата кривина за повечето глави е 0,1мм
                Вярно че го правеха с абразивен камък, щото с водна шкурка ще бъде доста по скъпо от фрезата, доста ролки водна шкурка ще отидат. Колега като ти се занимава и цапа, свали си главата, почисти я, обезмасли я, но я занеси на флайф да ти я челосат, похвално е че искаш да направиш нещо сам с колата си но не се мятай на такива ремонти сам ако си обичаш колата. Да купиш нови болтове/задължително/, и да ги стегнеш по схемата и с динамометричен ключ.
                Абе преди време правихме една лада и събрахме болтове от една морга (от различни лади) и ги стегахме на око и нищо и нямаше колата си вървеше.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #23
                  Колега xctr последно на мой много добър приятел и с гарнитура на Виктор Рейнц.10000 км и никакъв проблем-бих го направил и на моята но когато се наложи щото гарнитурата не е консуматив нали?А това че италианките са ,,кочини,,-не на мен тия!! 19 години италиански дизели и под сто лева за части досега -как ти се струва това а?
                  Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    S_BANKOV написа:
                    Да купиш нови болтове/задължително/, и да ги стегнеш по схемата и с динамометричен ключ.
                    Ади бе ? Препоръчително - да, задължително ??? Ако не са разтегнати ....
                    А как ще ги разбереш дали са разтегнати ? Често на да ти кажа не се сещам.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Вижда се между края на резбата и началото на стеблото обикновено без уреди-ясно и категорично
                      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                      Коментар


                        #26
                        Те новите болтове са меко казано кашкавалени. Аз бих сложил старите ако не са изпокъсани при развиването. Честно казано, имам повече вяра на такива оригинални свалени от някой двигател в морга от колкото от тези в магазина с неясен произход.

                        Коментар


                          #27
                          Абсолютно вярно!Освен ако нямаш под ръка,,Бринел,,да ги измериш.
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар

                          Working...
                          X