Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с jTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с jTD105

    Здравейте, колата е браво жтд105 предишния собственик казва че има ремап на софтуера правен в София от Александър Ауто, незнам дали има ама колата е много спъната, преди вървеше сега не ще - на всичкото отгоре харчи доста. Къде може да е проблема МАФ не е той работи, остана този МАП да го погледна ама къде се намира той ? и кво да му ГЛЕДАМ :D да го почистия ? горивни филтри, въздушни всичко ще сменя и тогава пак ще пиша тия дни. От време на време светва дюза на таблото DAFUQ ? кво значи това общо взето дайте акъл какво да гледамп.с и другия проблем е когато съм примерно на 2ра или 3та предавка и рязко подам всичката газ има едно приритване в диапазона около 3200-3400 оборота, леко забива за милисекунда и след това отново тръгва да пълни, тва от кво може да е
    leave something of the happiness you bring

    #2
    МОДЕРИРАНОНяма връзка с темата.
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      и аз така съм чувал така че незнам къв чип има колата как да разбера шото са нямам пари излишни за дино стенд да покаже кво има и кво няма
      leave something of the happiness you bring

      Коментар


        #4
        Пробвай с друго ЕКУ, най-простия вариант, стига да имаш под ръка и ключ.

        Коментар


          #5
          ThE_PuNiSHeR написа:
          Пробвай с друго ЕКУ, най-простия вариант, стига да имаш под ръка и ключ.
          няма от къде да взимам друго еко, вариянтите са да пробвам стоково и ремапнато браво, ама то като е ремапнато има разлики в картите и може да върви и като мойто може и повече и по-малко така че това е относително зависи колко е свирепо надуването... Значи утре отивам на Дино + чистене на грешки ще ги прежаля 50лв.
          leave something of the happiness you bring

          Коментар


            #6
            МАФ-а е на гърба на смукателния колектор- свали го и изчисти. А за диагностика- достатъчно съфорумци има в София, примерно ВО.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              dobrujanetza написа:
              МАФ-а е на гърба на смукателния колектор- свали го и изчисти. А за диагностика- достатъчно съфорумци има в София, примерно ВО.
              МАП-а

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                dobrujanetza написа:
                МАФ-а е на гърба на смукателния колектор- свали го и изчисти. А за диагностика- достатъчно съфорумци има в София, примерно ВО.
                МАП-а
                благодаря, може ли снимка да видя къде се намира и кво трябва да се сваля
                leave something of the happiness you bring

                Коментар


                  #9
                  Поглеждаш смукателния колектор. На него, горе-долу в средата, има едно-единствено нещо, което е възможно да се свали. Откачаш буксата, а с ключ 10 мм развиваш задържащия болт. Датчикът се вади внимателно, май имаше едно уплътнение, което не трябва да губиш. Моят го къпах с ВД-40. Преди и след почистването му - нямаше разлика, той си отчиташе правилно.

                  Коментар

                  Working...
                  X