Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат купе-компресията ми е 14,5/14/14,5/14/13 ?!?Нормално?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат купе-компресията ми е 14,5/14/14,5/14/13 ?!?Нормално?!?

    Колеги каква трябва да бъде нормалната компресия за модела 2.0 20V 154 V.I.S ? И друго...до колкото знам при теч от всмукателните колектори на масло,вариантите са два...(1) мотора свършва курса (2) ядове с масления сепаратор...та това ли са вероятностите и ще съм благодарен ако дадете някой съвет.
    FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.

    #2
    на мотор без износвания е около 14, 14,2, гори ли ти масло ?
    Брава 1.6

    Коментар


      #3
      Това,че имаш разлика м/у цилиндрите 1,5 бара говори за износване на мотора.Цилиндрите с по голяма компресия вероятно харчат масло и от там то достига до смукателния колектор.Мисля,че допустимата разлика е 0,5 бара.Колата в тихите обороти има ли поклащане на мотора.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        nedialko- написа:
        на мотор без износвания е около 14, 14,2, гори ли ти масло ?
        Ами колега маслото изчезва.. лошото е че не съм го засякал точно (ще се поправя) и ще го засеча... колата и топла и студена в ниски и високи обороти не пуше...знам,че имало и вариант да го вкарва в цилиндрите и от там да повдига и компресията...а това,че не пуши да се дължи на това че го изгаря много качествено... общо взето правилно ли съм информиран ?
        FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.

        Коментар


          #5
          FGRC написа:
          Това,че имаш разлика м/у цилиндрите 1,5 бара говори за износване на мотора.Цилиндрите с по голяма компресия вероятно харчат масло и от там то достига до смукателния колектор.Мисля,че допустимата разлика е 0,5 бара.Колата в тихите обороти има ли поклащане на мотора.
          Както е в моя случай и има такава разлика само последен 5-ти цилиндър по принцип повод за претиснение ли е ? А относно поклащането мисля,че не...
          FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.

          Коментар


            #6
            Колеги има възножност да се сменят сегменти без да се сваля целия мотор?
            FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.

            Коментар


              #7
              ILIANNO написа:
              Колеги има възножност да се сменят сегменти без да се сваля целия мотор?
              Ами махаш главата . . . картера и вадиш карантията :D :D
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #8
                Аз съм сменял сегменти на камион волво с двигател Д12. (това е 12 литров, 6 цилиндров мотор) без да свалям главата. Не би трябвало да има проблем и моторите на леките коли.

                Коментар


                  #9
                  Сложна работа без да свалиш главата, да не казвам невъзможна.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Най добре е със сваляне на главата,работата не е чак толкоз повече,нали трябва да провериш и състоянието на цилиндровите втулки,иначе трябва да сваляш и коляновия вал а после монтажа му е по труден.Сменят се само сегменти при положение,че втулките са в добро състояние иначе няма никакъв смисъл в тоя ремонт.Проблема е по скоро в цилиндрите със завишена компресия.Обикновенно 4 и 5 цилиндър са с по лошо охлаждане и проблемите идват от тях но всичко е индивидуално.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за отговорите колеги...и поредния въпрос значи двигателя ми е с втулки и евентуално ако се наложи няма да се шлайфа а просто ще се сменят самите втулки...така ли да разбирам ?
                      FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.

                      Коментар


                        #12
                        Надявам се колегата няма да се разсърди,че му ползвам темата.Това е с цел да не пускам нова и да не пълня раздела излишно.Въпроса ми е как се мери компресия на бензинов двигател.Топъл или студен мотор? С подаване на газ? Ако е възможно някой да обясни!?Благодаря!
                        Fiat Tipo
                        Corsa b комби !

                        Коментар


                          #13
                          pecata написа:
                          Надявам се колегата няма да се разсърди,че му ползвам темата.Това е с цел да не пускам нова и да не пълня раздела излишно.Въпроса ми е как се мери компресия на бензинов двигател.Топъл или студен мотор? С подаване на газ? Ако е възможно някой да обясни!?Благодаря!
                          Няма проблем колега нали все пак за това сме тук всички...относно въпросите ти до колкото съм информиран на топъл мотор се мери и преди да започнеш да въртиш стартера настъпваш газта до край...
                          FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.

                          Коментар


                            #14
                            Развиваш свещите,слагаш компресомера на тяхно място,даваш пълна гас и въртиш на стартер.Трябва да имаш добър стартер и акомулатор.Всичко това на студен мотор.Ако даде някъде по ниска компресия с една спринцовка сипи малко масло в ГМТ на буталото и замери на ново.Ако се е дигнала компресията значи сегментите изпускат ако остане същата има не добре затварящ клапан.Ако имаш ниска компресия в два съседни цилиндъра то търси проблем в гарнитурата м/у тях. Това е в общи линий. Има и други начини за мерене но това е в домашни условия.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар

                            Working...
                            X