Колеги каква трябва да бъде нормалната компресия за модела 2.0 20V 154 V.I.S ? И друго...до колкото знам при теч от всмукателните колектори на масло,вариантите са два...(1) мотора свършва курса (2) ядове с масления сепаратор...та това ли са вероятностите и ще съм благодарен ако дадете някой съвет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат купе-компресията ми е 14,5/14/14,5/14/13 ?!?Нормално?!?
Collapse
X
-
Това,че имаш разлика м/у цилиндрите 1,5 бара говори за износване на мотора.Цилиндрите с по голяма компресия вероятно харчат масло и от там то достига до смукателния колектор.Мисля,че допустимата разлика е 0,5 бара.Колата в тихите обороти има ли поклащане на мотора.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
nedialko- написа:на мотор без износвания е около 14, 14,2, гори ли ти масло ?FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.
Коментар
-
FGRC написа:Това,че имаш разлика м/у цилиндрите 1,5 бара говори за износване на мотора.Цилиндрите с по голяма компресия вероятно харчат масло и от там то достига до смукателния колектор.Мисля,че допустимата разлика е 0,5 бара.Колата в тихите обороти има ли поклащане на мотора.FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.
Коментар
-
Най добре е със сваляне на главата,работата не е чак толкоз повече,нали трябва да провериш и състоянието на цилиндровите втулки,иначе трябва да сваляш и коляновия вал а после монтажа му е по труден.Сменят се само сегменти при положение,че втулките са в добро състояние иначе няма никакъв смисъл в тоя ремонт.Проблема е по скоро в цилиндрите със завишена компресия.Обикновенно 4 и 5 цилиндър са с по лошо охлаждане и проблемите идват от тях но всичко е индивидуално.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
pecata написа:Надявам се колегата няма да се разсърди,че му ползвам темата.Това е с цел да не пускам нова и да не пълня раздела излишно.Въпроса ми е как се мери компресия на бензинов двигател.Топъл или студен мотор? С подаване на газ? Ако е възможно някой да обясни!?Благодаря!FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.
Коментар
-
Развиваш свещите,слагаш компресомера на тяхно място,даваш пълна гас и въртиш на стартер.Трябва да имаш добър стартер и акомулатор.Всичко това на студен мотор.Ако даде някъде по ниска компресия с една спринцовка сипи малко масло в ГМТ на буталото и замери на ново.Ако се е дигнала компресията значи сегментите изпускат ако остане същата има не добре затварящ клапан.Ако имаш ниска компресия в два съседни цилиндъра то търси проблем в гарнитурата м/у тях. Това е в общи линий. Има и други начини за мерене но това е в домашни условия.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар