Здравейте колеги,от вчера ми се появи проблем с оборотомера. Получава се като позагрее колата, показанията на оборотомера започват да играят, ту се вдигат ту се свалят, но двигателя не се форсира съизмерно, а съвсем малко, или пък въобще не се форсира. С дигитално табло съм. Чудя се това от моторчето за празен ход ли е(но те не ми играят само на празен ход ами дори когато колата е на скорост), дали от датчика на оборотомера или от нещо друго. Забелязал съм, че докато колата е още студена проблема го няма. Карам на газ, ако това има някакво значение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оборотомера се побърква...
Collapse
X
-
По-скоро от самото табло нещо и като поработи колата се загрява и самото табло (вътре има един тон електроника без да преувеличавам).Иначе датчика за оборотите е едно кабелче от индукционната бобина към таблото (макар че имам и същото Типо нямам идея коя точно беше) и надали е от нея.А много ли скачат показанията?Възможно е ако ти играят леко оборотите оборотомера да отчита тези колебания с преместване на чертичка-две (100-200 оборота) които ти да не успяваш да доловиш на ухо така да го кажа.Отделно е възможно да имаш някакъв проблем с датчика на хол (т.е. онова нещо на делкото което ти подава импулсите на бобината) и оборотомера да се лъже заради некоректни импулси но това щеше да го усетиш при самата работа на двигателя като притръсване някакво по време на работа на празен ход,като някакви аномалии от сорта на припукване и т.н. с една дума в момента на колебанието на оборотомера щеше да ти направи впечатление промяна в звука на двигателя.Типо 1.4 карбуратор няма нещо като моторче за празен ход и това автоматично изключва възможността да е от това.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Реклама
Collapse
Коментар