Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загуба на антифриз?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да споделя и аз нещо от моя опит. Когато си купих КИА Спортич ми направи и на мен впечатление, че казанчето за антифриза е до половината пълно и веднага му долях до чертата за максимум. Като покарах десетина километра спрях да видя как е. Учудих се, че казанчето беше обляно с антифриз и даже всичко под него . Отидох при майстора ми и той ме светна по въпроса . При тия коли когато антифриза е студен в казанчето трябва антифриза да е на минимум . Като загрее колата то антифриза стига до максимум.Тъй като аз съм налял до горе когато е била студена колата то при загряването е изхвърлила това което съм налял .Даже ми направи впечатление, че казанчето е по ниско от радиатора и се свързва плътно с маркуче към радиатора . Та по това маркуче при изстиване на двигателя обратно към радиатора се изсмуква антифриз и при затопляне пак по маркучето се връща в казанчето . Та поогледай да не е и при теб подобен проблема .
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #17
      така се движи и при мен нивото на антифриза

      Коментар


        #18
        тапа,тапа.провери си всичките тапи на блока.НЕ МОЖЕ ДА НЯМАШ ТЕЧ И ДА ГУБИШ АНТИФРИЗ,РАЗБИРА СЕ АКО НЕ СИ ДУХНАЛ ГАРНИТУРА,МАКАР ЧЕ НЕ ВЯРВАМ ЩОМ ТОЛКОВА БЪРЗО ЗАМИНАВА

        Коментар


          #19
          сега на студен мотор пак беше на средата, като загря си се върна на макс-а

          Коментар


            #20
            misho_ написа:
            сега на студен мотор пак беше на средата, като загря си се върна на макс-а
            Значи има въздух в системата, при загряване на мотора нивото спада от налягането в системата.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              misho_ написа:
              сега на студен мотор пак беше на средата, като загря си се върна на макс-а
              като загря мотора маркучите как са,да не ги надува?
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                при мен също има такъв проблем на бравото , ходих до сервиза оказа се че всичко е здраво т.е. няма течове , спукани маркучи , тръби и така нататък , проблема не е чак като при вас но аз на около 300-400км доливам защото ми пада от макса до минимума .. това е хубаво на бравото че разтоянието ммежду макс и мин е малко и не остава без антифриз но проблема е че се губи за толкова малко километри
                FIAT BRAVO 1.2 16V

                Коментар


                  #23
                  Същата работа и при мен.Течове видими не видях,маркучите при загрял мотор се стискат малко по трудно отколкото при неработещ двигател,но мисля че е нормално.Съмнява ме водната помпа,но не знам какви трябва да са признаците,за да я обвиня окончателно.Очаквам препоръки и ще споделя проблема ако го реша.

                  Коментар


                    #24
                    Не забелязвате ли,че колегата пуснал темата казва,че му пуши бяло от ауспуха.Не знам какво има предвид,но това не е нормално.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #25
                      Ми ако кара на газ е нормално да има бяло от конденза поне в началото де.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Да така е ама е пара а не бял дим.Същия номер правеше една Ланчия и се оказа,че от 1ви цилиндър засмуква по малко вода.Буталото беше станало като ново.Нямаше грам нагар по него.Колегата може и да няма никакъв проблем но е добре да следи нещата,не винаги 2 и 2 прави 4.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          Добре де,но как се диагностицира подобен проблем без да се отваря главата?

                          Коментар


                            #28
                            willow75bg написа:
                            Добре де,но как се диагностицира подобен проблем без да се отваря главата?
                            В общи линии той сам се диагностицира, Провери при изводите на термостата за мазни петна или котлен камък от антифриза.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              направих си труда да изчета темата и стигнах до извода, че на колата и НЯМА НИЩО, най-вероятно сълзи от някъде водния или е имало въздух, това е от мен
                              Брава 1.6

                              Коментар


                                #30
                                Ако е тръгнала гарнитурата за една седмица ще си проличи,повече няма да устиска.
                                ex. punto elx 1.2i
                                Lancia Libra 1.6

                                Коментар

                                Working...
                                X