Да споделя и аз нещо от моя опит. Когато си купих КИА Спортич ми направи и на мен впечатление, че казанчето за антифриза е до половината пълно и веднага му долях до чертата за максимум. Като покарах десетина километра спрях да видя как е. Учудих се, че казанчето беше обляно с антифриз и даже всичко под него . Отидох при майстора ми и той ме светна по въпроса . При тия коли когато антифриза е студен в казанчето трябва антифриза да е на минимум . Като загрее колата то антифриза стига до максимум.Тъй като аз съм налял до горе когато е била студена колата то при загряването е изхвърлила това което съм налял .Даже ми направи впечатление, че казанчето е по ниско от радиатора и се свързва плътно с маркуче към радиатора . Та по това маркуче при изстиване на двигателя обратно към радиатора се изсмуква антифриз и при затопляне пак по маркучето се връща в казанчето . Та поогледай да не е и при теб подобен проблема .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на антифриз?
Collapse
X
-
misho_ написа:сега на студен мотор пак беше на средата, като загря си се върна на макс-аКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
при мен също има такъв проблем на бравото , ходих до сервиза оказа се че всичко е здраво т.е. няма течове , спукани маркучи , тръби и така нататък , проблема не е чак като при вас но аз на около 300-400км доливам защото ми пада от макса до минимума .. това е хубаво на бравото че разтоянието ммежду макс и мин е малко и не остава без антифриз но проблема е че се губи за толкова малко километриFIAT BRAVO 1.2 16V
Коментар
-
Същата работа и при мен.Течове видими не видях,маркучите при загрял мотор се стискат малко по трудно отколкото при неработещ двигател,но мисля че е нормално.Съмнява ме водната помпа,но не знам какви трябва да са признаците,за да я обвиня окончателно.Очаквам препоръки и ще споделя проблема ако го реша.
Коментар
-
Да така е ама е пара а не бял дим.Същия номер правеше една Ланчия и се оказа,че от 1ви цилиндър засмуква по малко вода.Буталото беше станало като ново.Нямаше грам нагар по него.Колегата може и да няма никакъв проблем но е добре да следи нещата,не винаги 2 и 2 прави 4.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
willow75bg написа:Добре де,но как се диагностицира подобен проблем без да се отваря главата?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар