Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загуба на антифриз?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загуба на антифриз?

    Проблемът е следния за около една седмица антифриза ми слезе от средата до малко над минимума долях 100 грама и се върна на старото ниво.и днес пак видях че е намалял. всички връзки по маркучи са здрави и не текат, като развия капачката след като съм я карал си има нормално налягане въздух, нее в повече и не изчезва. Моторът сутрин си завърта без проблем, не се товари стартерът нищо, пуши си нормално бяло през ауспуха. Върви перфектно. Парното е перфектно, загрява си без проблем, за километър и половина е почти на 90 градуса без да съм пускал парното преди да загрее. Не ми е мокър мокета при пасажерското място, радятора ме съмнява но в това мокро време нищо немога да разбера...Маслото не омешано с вода и не е мръднало от щеката нито надолу нито нагоре за 2000км. Доста пъти съм я настъпвал до 6500/прекъсвач и си върви както трябва.

    #2
    кола

    Виж за течове Потят ли се прозорците като пуснеш парното
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Огледай хубаво водния радиатор отпред и отдолу!!

      Коментар


        #4
        кола

        Качи е на подемник канал виж и около двигателя
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          около двигателя е чисто лягах под нея, обаче по радятора е мокро отдоло, но и в тук валеше като се прибирах.

          Коментар


            #6
            Погледни пак, но при работещ двигател- може да излезе нещо.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              dobrujanetza написа:
              Погледни пак, но при работещ двигател- може да излезе нещо.
              Да при работещ двигател но и да е студен, че иначе си изпарява. Търси и петна подобни на котлен камък.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Залагам на прогнила/ли тапа/и на блока, които сълзят.

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  Залагам на прогнила/ли тапа/и на блока, които сълзят.
                  или на гарнитура на водния колектор който влиза в блока
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Нека споделя какъв беше проблемът при мен. Колата губеше антифриз повече от литар на 1000 км. Онзи ден колата започна да пуши, надигнах капака и видими нищо не изглеждаше да е изгоряло като "подуших" пушека не миришеше на изгоряло а на изпарена вода, в този момент мина един комшия и ми вика: Ти сигурна като си минал през някоя локва двигателя се е намокрил и сега изпарява водата. Стори ми се логично, видях, че антифриза е намалял драстично, напълних го почти до MAX и затоврих капака. Вчера ми се наложи да излизам, за 4 минути каране колата загря 3-4 чартички над средата, просто гледах как стрелката се качваше нагоре. Спрях колата, отворих капака и що да видя? В резероварчето за антифириз нямаше нито една капка. Купих 10 литра вода, нялях до горе, колата през това време се охлади леко, запалих, минах двеста метра и спрях да видя какво е положението с водата. Що да видя? Нямаше нищо вътре, пак налях и закарах колата до сервиза, днес си я взех, беше се спукала някаква тръба. От горчивият ми опит те съветвам да я караш в сервиз, че да не останеш някъде по пътя.
                    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                    Коментар


                      #11
                      значи в сряда сипоах точно до макс-а карал смъ 30-40км като не го жалих въобще че нещо ме изнервиха, и вечерта мотора беше истинал гледам антифриза малко над средата сутринта още малко под снощното ниво, сега и навъртях 50км и прибрах се не го угасих и отворих да видя как е. Нивото беше много леко под макса отворих капачата форсирах го и нивото стана точно колкото бях сипал в сряда колата беше точно на 90 градуса стрелката беше заковала в средата. Термостат е сменям малко преди да я взема викам си да не би да нее била обезвъздушена, но предполагам и да е имало въздух сега е излязъл като седя отворена капачката. Излиза си леко пара от капачката обаче в гаража беше 5 градуса а и си е нормално. Ще я погледна и довечера на истинал запален мотор как е. Вие какво мислите относно това. парата която излиза не мерише на изгоряли газове, казанчето ми и течноста са чисти няма ръжда няма нищо.

                      Коментар


                        #12
                        Щом се е върнало нивото значи много вероятно някъде да е имало въздух. Ако имаше пробив в гарнитурата щеше доста серизоно да се губи и да надува.
                        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                        Коментар


                          #13
                          на пунтото лятото духна гарнитурата, сутрин стартера едва завърташе, колата пушеше бяло от разширителния съд изтичаше течноста като махна капачката, тези неща въобще ги няма при мен. довечера преди да изляза ще е истинал мотора и ще го видя как е

                          Коментар


                            #14
                            понеже реших че няма да ми се занимава като се прибера през ноща. слязох в гаража и течноста беше на средата. направих 1 кръгче 2 км без да пускам парното закова си стрелката в средата течността отново си беше почти на макс-а и свалих капачката на разширителния съд след това развих пробката на радятора да изтече малко течност, долях вода до макс-а, по същия начин обезвъздуших от 2те места и я изгасих. утре ще я видя на студен мотор как щее.

                            Коментар


                              #15
                              В момента, в който отвориш капачката, спада налягането в системата и антифриза се разширява и му се вдига нивото. Прави проверка за ниво само на студен двигател и на равно.

                              Коментар

                              Working...
                              X