Проблемът е следния за около една седмица антифриза ми слезе от средата до малко над минимума долях 100 грама и се върна на старото ниво.и днес пак видях че е намалял. всички връзки по маркучи са здрави и не текат, като развия капачката след като съм я карал си има нормално налягане въздух, нее в повече и не изчезва. Моторът сутрин си завърта без проблем, не се товари стартерът нищо, пуши си нормално бяло през ауспуха. Върви перфектно. Парното е перфектно, загрява си без проблем, за километър и половина е почти на 90 градуса без да съм пускал парното преди да загрее. Не ми е мокър мокета при пасажерското място, радятора ме съмнява но в това мокро време нищо немога да разбера...Маслото не омешано с вода и не е мръднало от щеката нито надолу нито нагоре за 2000км. Доста пъти съм я настъпвал до 6500/прекъсвач и си върви както трябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на антифриз?
Collapse
X
-
dobrujanetza написа:Погледни пак, но при работещ двигател- може да излезе нещо.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Нека споделя какъв беше проблемът при мен. Колата губеше антифриз повече от литар на 1000 км. Онзи ден колата започна да пуши, надигнах капака и видими нищо не изглеждаше да е изгоряло като "подуших" пушека не миришеше на изгоряло а на изпарена вода, в този момент мина един комшия и ми вика: Ти сигурна като си минал през някоя локва двигателя се е намокрил и сега изпарява водата. Стори ми се логично, видях, че антифриза е намалял драстично, напълних го почти до MAX и затоврих капака. Вчера ми се наложи да излизам, за 4 минути каране колата загря 3-4 чартички над средата, просто гледах как стрелката се качваше нагоре. Спрях колата, отворих капака и що да видя? В резероварчето за антифириз нямаше нито една капка. Купих 10 литра вода, нялях до горе, колата през това време се охлади леко, запалих, минах двеста метра и спрях да видя какво е положението с водата. Що да видя? Нямаше нищо вътре, пак налях и закарах колата до сервиза, днес си я взех, беше се спукала някаква тръба. От горчивият ми опит те съветвам да я караш в сервиз, че да не останеш някъде по пътя.Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
значи в сряда сипоах точно до макс-а карал смъ 30-40км като не го жалих въобще че нещо ме изнервиха, и вечерта мотора беше истинал гледам антифриза малко над средата сутринта още малко под снощното ниво, сега и навъртях 50км и прибрах се не го угасих и отворих да видя как е. Нивото беше много леко под макса отворих капачата форсирах го и нивото стана точно колкото бях сипал в сряда колата беше точно на 90 градуса стрелката беше заковала в средата. Термостат е сменям малко преди да я взема викам си да не би да нее била обезвъздушена, но предполагам и да е имало въздух сега е излязъл като седя отворена капачката. Излиза си леко пара от капачката обаче в гаража беше 5 градуса а и си е нормално. Ще я погледна и довечера на истинал запален мотор как е. Вие какво мислите относно това. парата която излиза не мерише на изгоряли газове, казанчето ми и течноста са чисти няма ръжда няма нищо.
Коментар
-
Щом се е върнало нивото значи много вероятно някъде да е имало въздух. Ако имаше пробив в гарнитурата щеше доста серизоно да се губи и да надува.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
понеже реших че няма да ми се занимава като се прибера през ноща. слязох в гаража и течноста беше на средата. направих 1 кръгче 2 км без да пускам парното закова си стрелката в средата течността отново си беше почти на макс-а и свалих капачката на разширителния съд след това развих пробката на радятора да изтече малко течност, долях вода до макс-а, по същия начин обезвъздуших от 2те места и я изгасих. утре ще я видя на студен мотор как щее.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар