Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Типо 1.6 Не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Типо 1.6 Не пали

    Привет колеги, имам следния проблем с Типото (1.6 i.e. 1993г.). Преди време ми изгоря бубината, но колата си работеше на 3 цилиндъра. Преди няколко дни излезнах с нея и като се качих да се прибирам не запали нито на газ, нито на бензин. Ток на свещите има, пуска и бензин и газ през дросела. От какво ли може да е? Другият проблем е, че мотора е обилно олят от масло. Избива от гарнитурата (не тази на главата, а тази отгоре, но не е изключени и гарнитурата на главата да е отишла). Постоянно доливам масло, защото намалява. Възможно ли е да е влезнало масло в цилиндрите и затова да не пали? И въобще от какво може да е? Предвидил съм смяна на гарнитурите през уйкенда.

    #2
    93 - модела без делко ли е ?
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Да колега, без делко е.

      Коментар


        #4
        Ами датчика на коляновия вал може да е издумкал. Не може да е от масло защото то или ще изгори или ще го изхвърли.Имам един датчик, ако имаш нужда от него, пиши лс.
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Пропуснал си да рзвиеш свещите и да вдииш дали са мокри или мазни.И да, въпросния датчик също може да е , но той обикновено дава признаци много преди да си отиде напълно, особено на загрял двигател.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            xctr написа:
            Ами датчика на коляновия вал може да е издумкал. Не може да е от масло защото то или ще изгори или ще го изхвърли.Имам един датчик, ако имаш нужда от него, пиши лс.
            На мен ми горя този датчик и нямаше нито ток на свещите нито бензин, цилиндрите бяха напълно сухи
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              като за начало махни клемата на акумулатора за 10 мин и пак опитай

              Коментар


                #8
                Не, че съм пропуснал да отвия свещите, а пропуснах да кажа, че съм ги отвивал. Акумулатора го свалях за цяла нощ и ефект нямаше. А ако е датчика на коляновия вал, не би ли трябвало да няма ток на свещите?

                Коментар


                  #9
                  Свещите бяха мокри като ги отвих.

                  Коментар


                    #10
                    Казваш че пуска и бензин и газ,но това едновременно ли е.Ако е така никога няма да запали или ако стане яко ще я удавиш както си и направил.Свали свещите и ги остави да изсъхнат хубаво.Тогава пробваи
                    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                    EX.Fiar Ritmo 105TC

                    Коментар


                      #11
                      viktorsterev написа:
                      Казваш че пуска и бензин и газ,но това едновременно ли е.Ако е така никога няма да запали или ако стане яко ще я удавиш както си и направил.Свали свещите и ги остави да изсъхнат хубаво.Тогава пробваи
                      Дори да не запали, трябва да има ток на свещите за да прави опит за палене, най добре извади едната лула и опри в корпус да видиш дали ще преискри, ако няма ток провери дали идва ток до самата бубина, ако идва ток, значи е бубината, ако не идва е възможно да е датчика на коляновия вал, но пак казвам не съм сигурен дали когато моя изгоря пръскаше бензин, но със сигурност нямаше ток до бубината, а самия датчик лесно може да го премериш като му извадиш куплунга който се намира точно зад акумулатора, пред спирачната помпа, без да го сваляш премерето го на място като му извадиш куплунга
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #12
                        Valiosport написа:
                        viktorsterev написа:
                        Казваш че пуска и бензин и газ,но това едновременно ли е.Ако е така никога няма да запали или ако стане яко ще я удавиш както си и направил.Свали свещите и ги остави да изсъхнат хубаво.Тогава пробваи
                        Дори да не запали, трябва да има ток на свещите за да прави опит за палене, най добре извади едната лула и опри в корпус да видиш дали ще преискри, ако няма ток провери дали идва ток до самата бубина, ако идва ток, значи е бубината, ако не идва е възможно да е датчика на коляновия вал, но пак казвам не съм сигурен дали когато моя изгоря пръскаше бензин, но със сигурност нямаше ток до бубината, а самия датчик лесно може да го премериш като му извадиш куплунга който се намира точно зад акумулатора, пред спирачната помпа, без да го сваляш премерето го на място като му извадиш куплунга
                        Човека още в първия си пост казва че има ток на свещите и че пуска газ и бензин през дросела Само не мога да си обесня как хем му е изгоряла бубината и как работи на 3 цилиндъра
                        Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                        EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                        EX.Fiar Ritmo 105TC

                        Коментар


                          #13
                          Ами бях на автомивка и я намокрих, някъде е влезнала вода и един от цилиндрите ми отказа. А това със свещите го направих веднага като се прибрах. Извадих ги всичките и ги опрях в дригателя, завъртях на стартера и на 3 си имаше ток. На четвъртата нямаше, но така си беше и преди. Не пуск едновременно газ и бензин. Когато копчето е на газ си пуска газ и съответно когато е на бензин пуска бензин. Май ще трябва да се опира до диагностика. Имам един приятел който може да направи, но трябва да се тегли колата до Ботевград, защото е в едно село на няколко километра от него и сега нямам време да се занимавам.

                          Коментар

                          Working...
                          X