Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неравномерна работа на студен двигател?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неравномерна работа на студен двигател?

    От известно време наблюдавам, че при студен двигател колата работи на 3 цилиндъра (на тихи обороти). Като я изфорсирам се включват всички. Това се забелязва осезаемо на бензин и по малко на газ. При загрял двигател проблем няма. Дайте някакви идей какво да правя. Колата е Брава 1,4

    #2
    Ако е от бобината дали няма да бъдат същите симптоми............., а може би температурен датчик.................., а може би .....................................? Хайде помогнете де

    Коментар


      #3
      По какво разбираш, че работи на 3 цилиндъра? И мойта като е студена работи леко като дизелак
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Ми то се чува. Тепе и двигателя се тресе. Като подам газ нещата се оправят

        Коментар


          #5
          Пробвай с добавка за почистване на инжекторите и дублиране на масата на компютъра. Температурния датчик, който е на термостата се мери доста лесно с мултицет. Има писано по темата, а стойностите за датчика ги има в Haynes и AutoData.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Какво ще рече "дублиране на масата на компютъра"?

            Коментар


              #7
              От единия болт, който държи компютъра пускаш кабел до минуса на акумулатора. Като ти се тресе колата играят ли оборотите и на колко оборота тресе? При мен тресеше така, като ми беше постоянно отворен термостата и в началото като запаля оборотите играеха 1000-1600 и тресеше. Пипни маркуча, който излиза от термостата и отива в радиатора дали затопля веднага като запалиш.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Колата се тресе става по шумна, но оборотите немърдат. Направо на волана усещаш вибрации. Термостата скоро съм го сменял и нямам проблеми за сега с него. След Потегляне 1ва , 2ра и изключване от скорост колата вече е друга, съвсем различно работи двигателя. Тов го има да речем за 30 сек. до една минута след което проблем няма. Възможно ли е да е от някоя гарнитура на колекторите или на "двуцеввката", защото от известно време май са за смяна, че реве като звяр на ниските обороти?

                Коментар


                  #9
                  колега най вероятно е дюза или дюзи вероятно имаш и проблем когато си на бензин в ниските обороти нямаш мощност.има една моя тема - важно касае доста хора -прочети я може там да намериш отговора на въпроса .успех
                  HONDA I-VTEC

                  Коментар


                    #10
                    И моята Темпра прави същия номер.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Неравномерна работа на студен двигател?

                      iko79 написа:
                      От известно време наблюдавам, че при студен двигател колата работи на 3 цилиндъра (на тихи обороти). Като я изфорсирам се включват всички. Това се забелязва осезаемо на бензин и по малко на газ. При загрял двигател проблем няма. Дайте някакви идей какво да правя. Колата е Брава 1,4
                      Първо трябва да започнеш от свещите, щом се усеща на газ и бензин, проблема е в запалителната система!

                      Коментар


                        #12
                        Кабелите и свещите съм ги сменил скоро и невярвам да е от тях. Възможно ли е да е бобина и какви са признаците ако изгори тя(не съм много запознат с тези неща и ще ме извините ако въпросите са ми "глупави")

                        Коментар


                          #13
                          iko79 написа:
                          Кабелите и свещите съм ги сменил скоро и невярвам да е от тях. Възможно ли е да е бобина и какви са признаците ако изгори тя(не съм много запознат с тези неща и ще ме извините ако въпросите са ми "глупави")
                          това че си сменил кабели и свещи скоро не означава че не може да е от тях за съжеление, по добре си сложи старите за проба /ако ги пазиш/ и ако се държи по абсулютно същия начин колата тогава потърси друга причина УСПЕХ
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Оправих проблема! Изведнъж колата започна да ръмжи доста. Заведох я на доктор и се оказа че гарнитурата на изпускателните тръби си е заминала както и малко е опуснала гарнитурата на двуцевката. До тогава проблема с неравномерната работа си остана. Купих гарнитури и ги смених. Тогава стана чудото двигателя не го бях чувал толкова тих и проблема с тресенето при студен двигател изчезна. Незнам тези неща дали са взаимосвързани, но при мен така се оправи проблема.Надявам се с този пост да съм полезен на някой.п.п. По някога проблемите са в незначителните неща :D

                            Коментар

                            Working...
                            X