От известно време наблюдавам, че при студен двигател колата работи на 3 цилиндъра (на тихи обороти). Като я изфорсирам се включват всички. Това се забелязва осезаемо на бензин и по малко на газ. При загрял двигател проблем няма. Дайте някакви идей какво да правя. Колата е Брава 1,4
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неравномерна работа на студен двигател?
Collapse
X
-
От единия болт, който държи компютъра пускаш кабел до минуса на акумулатора. Като ти се тресе колата играят ли оборотите и на колко оборота тресе? При мен тресеше така, като ми беше постоянно отворен термостата и в началото като запаля оборотите играеха 1000-1600 и тресеше. Пипни маркуча, който излиза от термостата и отива в радиатора дали затопля веднага като запалиш.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Колата се тресе става по шумна, но оборотите немърдат. Направо на волана усещаш вибрации. Термостата скоро съм го сменял и нямам проблеми за сега с него. След Потегляне 1ва , 2ра и изключване от скорост колата вече е друга, съвсем различно работи двигателя. Тов го има да речем за 30 сек. до една минута след което проблем няма. Възможно ли е да е от някоя гарнитура на колекторите или на "двуцеввката", защото от известно време май са за смяна, че реве като звяр на ниските обороти?
Коментар
-
Re: Неравномерна работа на студен двигател?
iko79 написа:От известно време наблюдавам, че при студен двигател колата работи на 3 цилиндъра (на тихи обороти). Като я изфорсирам се включват всички. Това се забелязва осезаемо на бензин и по малко на газ. При загрял двигател проблем няма. Дайте някакви идей какво да правя. Колата е Брава 1,4
Коментар
-
iko79 написа:Кабелите и свещите съм ги сменил скоро и невярвам да е от тях. Възможно ли е да е бобина и какви са признаците ако изгори тя(не съм много запознат с тези неща и ще ме извините ако въпросите са ми "глупави")TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Оправих проблема! Изведнъж колата започна да ръмжи доста. Заведох я на доктор и се оказа че гарнитурата на изпускателните тръби си е заминала както и малко е опуснала гарнитурата на двуцевката. До тогава проблема с неравномерната работа си остана. Купих гарнитури и ги смених. Тогава стана чудото двигателя не го бях чувал толкова тих и проблема с тресенето при студен двигател изчезна. Незнам тези неща дали са взаимосвързани, но при мен така се оправи проблема.Надявам се с този пост да съм полезен на някой.п.п. По някога проблемите са в незначителните неща :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар