Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтото си тръгва само

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    werti написа:
    ПРОВЕРИ СИ НАЛЯГАНЕТО НА КОМПРЕСИТЕ НА ДВИГАТЕЛЯ
    Я дай по точно...
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #17
      Абе ти на къв наклон я спираш тая кола???? 10-15 % не би трябвало да помръдне но на 30 % седи та гледаи няма задна няма предна хич няма да я намериш къде си я оставил. И не се закачаи със съединителя тва са пълни глупости, тои ако е на такъв хал че колата да тръгва сама заради наклона ебати съединителя ти няма да можеш един надлез да изкачиш с него. Така че ако е голям наклона несе плаши, нормално е макар че на този наклон един дизел няма да помръдне
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #18
        Slavi_Lancia написа:
        Абе ти на къв наклон я спираш тая кола???? 10-15 % не би трябвало да помръдне но на 30 % седи та гледаи няма задна няма предна хич няма да я намериш къде си я оставил. И не се закачаи със съединителя тва са пълни глупости, тои ако е на такъв хал че колата да тръгва сама заради наклона ебати съединителя ти няма да можеш един надлез да изкачиш с него. Така че ако е голям наклона несе плаши, нормално е макар че на този наклон един дизел няма да помръдне
        на 45 градуса чинкуечентото не помръдва нито на 1 нито на задна ! Може да е леко, но е и със слаб двигател ... според мен има все някакъв проблем ...

        Коментар


          #19
          kiler_4o написа:
          Slavi_Lancia написа:
          Абе ти на къв наклон я спираш тая кола???? 10-15 % не би трябвало да помръдне но на 30 % седи та гледаи няма задна няма предна хич няма да я намериш къде си я оставил. И не се закачаи със съединителя тва са пълни глупости, тои ако е на такъв хал че колата да тръгва сама заради наклона ебати съединителя ти няма да можеш един надлез да изкачиш с него. Така че ако е голям наклона несе плаши, нормално е макар че на този наклон един дизел няма да помръдне
          на 45 градуса чинкуечентото не помръдва нито на 1 нито на задна ! Може да е леко, но е и със слаб двигател ... според мен има все някакъв проблем ...
          A стига бе 45 градуса имаш ли представа колко е тва , никои неможе да ме убеди 4е колата му ще стои мирно на 45 градуса
          Прикачени файлове
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #20
            Slavi_Lancia написа:
            A стига бе 45 градуса имаш ли представа колко е тва , никои неможе да ме убеди 4е колата му ще стои мирно на 45 градуса
            На такъв наклон и ръчната няма да и помогне...
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #21
              Еее, Kiler_4o, знаем, че Чинкуечентото е голяма работа, ама 45 градуса! При положение, че максималният наклон, който според производителя може да преодолее Браво/а (всички модификации) е 37%. Как ги качваш тия баири - с лебедка ли? :D Nacio, виждам че си от София - ами ела на някоя от неделните срещи с консултативна цел - все ще има колега, с който да сравниш. Ако се разберем, може и компресията да замерим и да спиш спокойно (или окончателно да си загубиш съня - според резултата).
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                #22
                То наклона беше около 27’.3’’ Зачудих се защото и преди бях спирал там само на скорост и не беше мърдала. Що се отнася до срещите ще намина с удоволствие, не само заради компресията :D
                Пунто '96

                Коментар


                  #23
                  да не забравяме, че 45 градуса са 50% от 90 градуса все пак. ако говорите за помръдване от половин зъб - то и на 10% (9 градуса) може да се усети ако е била на ръчна и я оставиш само на предавка - докато си зацепи ... ама не трябва чак да певърта бутала.
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #24
                    Съжалявам, натиснал съм грешна цифра ... имах предвид 35 ... но като се замислих е към 25-30 ... Ако някой иска - да дойде да види

                    Коментар

                    Working...
                    X