Всяка сутрин след дъжд или сега вечер като я оставя затоплена и сутрин я намирам цялата отвътре нещо като мокра.Дори волана е целия влажен и по него има съвсем съвсем ситни капчици които дори трудно се забелязват.Разглеждах подобни теми които тук се разискват от сорта на изпотяване на стъклото и т.н. обаче при мен изощо няма нещо от сорта на клапа за външен или вътрешен въздух и винаги влиза въздух отвън.Чудя се на какво може да се дължи.Разглеждах колата и от никъде не тече вода вътре
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сутрин в колата има доста голямо количество конденз
Collapse
X
-
Това ме кара да си спомня стария виц как германците и руснаците проверявали уплътненията на колите.Та пускат значи една котка в колата.За да е в норма при германците на сутринта котката трябва да е умряла.При руските автомобили ако не е избягала значи уплътненията са ОК! Не вярвам да няма клапа за регулация на въздуха.Но и това да е причината също не вярвам.По скоро виж уплътненията на вратите.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Re: Сутрин в колата има доста голямо количество конденз
zfa159 написа:Всяка сутрин след дъжд или сега вечер като я оставя затоплена и сутрин я намирам цялата отвътре нещо като мокра.Дори волана е целия влажен и по него има съвсем съвсем ситни капчици които дори трудно се забелязват.Разглеждах подобни теми които тук се разискват от сорта на изпотяване на стъклото и т.н. обаче при мен изощо няма нещо от сорта на клапа за външен или вътрешен въздух и винаги влиза въздух отвън.Чудя се на какво може да се дължи.Разглеждах колата и от никъде не тече вода вътре
Коментар
-
Nino написа:....По скоро виж уплътненията на вратите..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Аз говоря за системна влага а не просто някой ден.Откакто захладня всеки ден е така.Проблема не е в радиаторчето на парното защото за доста хиляди километри не съм долял и капка вода.Проблема не е и в уплътненията на вратите защото са си здрави и никъде не са захабени или да са сцепени и т.н.За стелките също не ми се вярва защото се получва и ако не е било мокро предния ден.Замислям се за ещо друго което не ми е хрумвало а може би е доста логично - отзад си возя една туба с вода ако нещо трябва да си мия или да доливам попътно или нещо от сорта и не съм много убеден че се затваря както трябва амакр че не тече независимо че се въргаля отзад в багажника.Макар че и на нея не съм доливал вода в скоро време.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Аз съм забелязал нещо подобно, но не в такава форма с капчици и в моето Типо. Когато вали дъжд ще кажеш, че колата вътре все едно че се "овлажнява". Усеща се по тапицерията на седалките, предпазния колан се прибира по-бавно и трудно, волана като, че ли става лепкав. Щом времето се оправи и проблема изчезва. Може би колите ни са "хигроскопични"FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Същото е и при мен с разликата че волана си е като мокър ами не толкова лепкав и даже се пързаля (аз както обичам да си завивам все едно си имам хадравлика....мани).И е същото щом се оправи времето няма ядове и цяло лято изобщо не е имало проблем както и зимата го няма.Само пролетно-есенно време като е влажно навън.Възможно е да си прав че колите ни са едни големи гъбиFiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Аз имах същия проблем. Оказа се радиатора. Беше се сцепил и ми изпускаше антифриз в купето. Обаче на такова заухаво място го изкускаше че беше невъзможно да се види. Закарах на майстор щото ми губеше яко антифриз, и той каза че е не тоя външния радиатора, ами този дето се намира под кората на таблото. Смени го и спря.
Коментар
-
The_Wicker_Man написа:Аз имах същия проблем. Оказа се радиатора. Беше се сцепил и ми изпускаше антифриз в купето. Обаче на такова заухаво място го изкускаше че беше невъзможно да се види. Закарах на майстор щото ми губеше яко антифриз, и той каза че е не тоя външния радиатора, ами този дето се намира под кората на таблото. Смени го и спря.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
ама при мен за около 15 000 км не съм долял грам течност разбираш ли.....няма логика която да ме убеди че изпуска от радиаторчето на парното и затова вътре има влага.И то тя е навсякъде говоря ти за табло,седалки,кората на багажника,скоростен лост,ако щеш и врътките за парното....навсякъде един много фин слой съвсем дребни капчици.А самия волан ако го стиснеш по-мъжката и го усещаш как е като гъба......супер странно явление е.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
И моето пунто навремето ми правеше тия номера...дори зимата в яките студове се налагаше и "вътрешно" чегъртане... така и я продадох колата без да разбера от къде точно е източника на влагата.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
започвайте със вестниците под постелките за събиране на влагата.Една джета такава историйка ми врътна с този радиатор на парното дори и да пропуска като го свалиш не пуска.другото е филтър на климата ако има такъв също прави влага в купето.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар