Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремък - Ролка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремък - Ролка

    Миналата зима ми прави алтернатора един некадърен майстор и не го беше сложил както трябва. Всичко това доведе то падане на ремъка (незнам дали само се е откачил или се е скъсал, но го няма) и се счупи ролката която служи като оптегач за ремъка. От тогава карам без ролка и с един по-къс ремък, но не може да се затегне добре и винаги при палене на колата ремъка пищи, а от известно време почна да ми свети лампата за зареждането, но не свети както трябва, а слабо. Мерих зареждането и се зарежда в момента на 13.6 волта. Та реших пак да си сложа такава ролка и всичко да си стане като хората. Знаете ли колко струва, защото въобще нямам представа какви пари ще ми трябват и кажете някой сервиз в София, където да не е много скъпо и могат да го направят добре.

    #2
    Сервиза от подписа ми, ще търсиш Боби на 0897/801-681 или 0897/801-682 - Сашо.
    Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
    Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
    Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
    Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

    Търси се..

    Коментар


      #3
      Fire 999 написа:
      Сервиза от подписа ми, ще търсиш Боби на 0897/801-681 или 0897/801-682 - Сашо.
      а какви пари ще излезе горе долу всичко

      Коментар


        #4
        Лично аз немога да ти кажа, колко пари ще ти излезе, но в никакъв случай няма да ти одерат кожата. И други колеги от Клуба са ходили при тях и са останали доволни от цените. За всичко останало звъни на телефоните и си уговаряй ден и час, когато е удобно да отидеш.Поздрави!
        Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
        Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
        Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
        Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

        Търси се..

        Коментар


          #5
          mvmrik написа:
          Fire 999 написа:
          Сервиза от подписа ми, ще търсиш Боби на 0897/801-681 или 0897/801-682 - Сашо.
          а какви пари ще излезе горе долу всичко
          цената на ролката е между 30-40 лв има два вида /но те са заменими една с друга/ метална и пластмасова - това е инфо от преди 6 месеца бях копувал на приятел
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Fire 999 написа:
            Лично аз немога да ти кажа, колко пари ще ти излезе, но в никакъв случай няма да ти одерат кожата. И други колеги от Клуба са ходили при тях и са останали доволни от цените. За всичко останало звъни на телефоните и си уговаряй ден и час, когато е удобно да отидеш.Поздрави!
            ОК мерси, ще звънна да се разберем.

            Коментар


              #7
              Да изпозлвам същата тема Възможно ли е от нещо друго да се появява това скърцане??? Ремонтираха ми алтернатора(смяна на статор-рециклиран, лагери, диоден блок) и като го сложих днес след запалване се чува многото неприятен шум, който след 5сек. изчезва. Шума е нещо като скърцане....На много коли съм го чувал, но никога не съм го знаел от какво е А ремъка си ми изглежда добре да съм го опънал
              Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
              Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
              Fiat Bravo 1.4 120k.с.

              Коментар


                #8
                само така ти изглежда
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  само така ти изглежда
                  Демек си идва от ремъка? Т.е. да го опна още повече или да си сменя ремъка
                  Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                  Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                  Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                  Коментар


                    #10
                    Ако пренатегнеш ремъка, рискуваш да разбиеш лагерите на алтернатора (ако преди това не се скъса ремъкът).Като възможна (макар и по-рядко срещана причина) да ти спомена износване на шайбата - ремъкът не ляга добре в нея и започва да приплъзва, въпреки че е нормално натегнат. Решението - смяна на шайбата.И още нещо от собствен опит - продават се спрейове за ремъци (с две думи ефектът е, че увеличават триенето и ремъкът спира да приплъзва и съответно спира характерното просвирване). Действа като временно решение, но: 1) е временно, 2) където пръснеш със спрея, няма почистване после...Иначе действително по-често причината е хлабав, износен, некачествен или неподходящ ремък.
                    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                    Коментар


                      #11
                      еми не знам колко ти е стегнат ремъка, ама едно време знаеш ли как се е проверявало- пръскаш малко водичка. т.е. пълниш в една пръскалка и го пръскаш 2-3 пъти ако изчезне свиренето, значи е от него. може и да е някакъв смотан ремъка знам ли ги вече. пробвай първо с натягане малко, това дето ремъка ще го натегнеш толкова много че чак да разбие лагерите най-малкото ремъка се отпуска след 200-300 км и ако не знаеш пак тряа се натене, много сериозно трябва да стягаш та чак алтернатора да замине
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар

                      Working...
                      X