Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вибрации при ускорение на Стило 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вибрации при ускорение на Стило 1.9 JTD

    Здравейте, колеги. След търсене във форума не успях да намеря тема по моя проблем. А той е следният: При движение със скорост около и над 100 км в час, при натискане на педала на газта (дизела ) , започва доста силно вибриране ( сякаш ляво - дясно) на волана. Феноменът изчезва при два случая - когато се отпусне газта и когато воланът е леко завъртян в някоя посока. Това, което се случва, не е съпроводено с каквито и да е шумове и тракания. При скорост по - ниска от споменатата, това не се усеща или ако го има като явление, то е толкова слабо за да не мога да го усетя. Автомобилът е Фиат Стило 1.9 JTD, купе, 115 к.с., 2004 г. Ще се радвам, ако някой сподели своя опит по въпроса. Благодаря.
    Fiat Stilo 1,9 JTD, ~ 150 hp, 2004 - чиста любов.

    #2
    5та предавка, 1700рпм, газ до долу, какво се случва ?А на 4та от 1700 ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Re: Вибрации при ускорение

      nikolamilchev написа:
      Здравейте, колеги. След търсене във форума не успях да намеря тема по моя проблем. А той е следният: При движение със скорост около и над 100 км в час, при натискане на педала на газта (дизела ) , започва доста силно вибриране ( сякаш ляво - дясно) на волана. Феноменът изчезва при два случая - когато се отпусне газта и когато воланът е леко завъртян в някоя посока. Това, което се случва, не е съпроводено с каквито и да е шумове и тракания. При скорост по - ниска от споменатата, това не се усеща или ако го има като явление, то е толкова слабо за да не мога да го усетя. Автомобилът е Фиат Стило 1.9 JTD, купе, 115 к.с., 2004 г. Ще се радвам, ако някой сподели своя опит по въпроса. Благодаря.
      При мен е същото... За 2 години не е станало по-зле нито по-добре...нито чука хлопа или каквото и да е...няма значение 4 или 5-та от ниски обороти като настъпиш предницата тресе...като отпуснеш газта е ОК...не съм пробвал да въртя волана с тази скорост, но щом казва колегата вероятно го няма тресенето...Интересното е, че не е винаги това нещо а от 10 ускорявания подобни се усеща 2-3 пъти...ПС. По тази тема преди време като правих носачи и т.н. накарах майсторите да направят много обстоен преглед на всичко по окачването...всичко привидно беше ОК...не успяха да открият нищо...А сервиза в който я гледаха е доста добър...ако някой открие проблема ще е добре...
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #4
        Колега как са ти тампоните на двигателя, когато подаваш и отпускаш газта играе ли ти скоростния лост напред назад ако е така моето предположение за проблема ти е тампони на двигател + крива полуоска Аз имах подобен проблем с пунтото тресене при ускорение и при смяна на тампони,полуоска и диференциал проблема изчезна

        Коментар


          #5
          Благодаря за отговорите колеги. emzo - днес ще направя този тест и ще пиша какъв е резултатът. kiselo - при мен за съжаление е всеки път. dogydog - тампонът до агренажа и този под акумулатора са нови, сменени преди 2 месеца. Другите "уж" са добре.
          Fiat Stilo 1,9 JTD, ~ 150 hp, 2004 - чиста любов.

          Коментар


            #6
            emzo - и при двата варианта всичко е нормално.
            Fiat Stilo 1,9 JTD, ~ 150 hp, 2004 - чиста любов.

            Коментар


              #7
              пробвай с други болтове на предните джанти и това е съвсем сериозно
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                ако при изключване от скорост изчезва 90 % вътрешни карета

                Коментар


                  #9
                  Съветвам колегата щателно да провери каретата/особено вътрешните/ и курбелите за обратния момент на мотора, тъй като те се товарят най много при ускорение.Може да провери и накрайниците + окачването на макферсона към купето.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    И аз съм в отбора с вибрациите. Отначало бяха много много слаби, с течение на времето се усилиха. Вчера обаче имах чувството, че направо ми подскача предницата. Свалих предните гуми и на пръв поглед нищо ненормално. Това става при обороти около 1800-2000. От известно време обаче при по-остър десен завой с по-висока скорост се чува силно бучене все едно нещо стърже. Иначе с изключение на шума при десен завой нямам странични шумове, тропания, хлопания и т.н.Утре ще я вкарвам в бокса, та да видим.
                    Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                    Chevrolet Aveo

                    Коментар


                      #11
                      Роска, ако излезе полуоска - мисля, че имам някъде в мазето. Звънни ми.Аз я купих преди времето щото ме подведоха разни ямболски майстори, но се оказа съединителя. Дано да не е той де.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Роска, ако излезе полуоска - мисля, че имам някъде в мазето. Звънни ми.Аз я купих преди времето щото ме подведоха разни ямболски майстори, но се оказа съединителя. Дано да не е той де.
                        Емо, утре вечер ще я карам при Ферарист-а. Там да я гледат. И без това ще сменям масла, филтри и ремъци и т.н. Имаше и леко сълзене на някакво масло между двигателя и ск. кутия и ще решаваме на място какво ще се прави.
                        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                        Chevrolet Aveo

                        Коментар


                          #13
                          Макферсоните изглеждат добре, но със сигурност имам накрайник или биалета разбита.
                          Fiat Stilo 1,9 JTD, ~ 150 hp, 2004 - чиста любов.

                          Коментар


                            #14
                            При разбити накрайници се променя сходимоста на колелата особено при ускорение или по агресивно спиране и могат да възникнат вибраций.Ако е това причината поне ще минеш по тънко.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              Вътрешни карета + полуоска...99% съм сигурен...
                              BMW 318is COUPE 140hp
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

                              Коментар

                              Working...
                              X