Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса относно Fiat Punto Mk2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса относно Fiat Punto Mk2

    Привет на всички,аз съм млад шофьор(от днес вече карам легално с книжка :D ) и се уредих със Fiat Punto от 2003г. преди обновлението на модела. Имам няколко въпроса по колата: Наложи ми се да сменям задни крушки и в упътването видях нарисувано едно глухо ключе което май идва с колата. Въпроса ми е къде се намира, защото не видях нищо подобно при резервната гума. Втори въпрос: Къде мога да намеря упътване на колата на нормален език, защото оргиналното е на италиански и се мъча като грешен дявол да превеждам дума по дума... Трето: на предния фар трябва да сменя габаритната светлина, но някакси пластмасата се е стопила и не мога да пъхна крушката в дупката... често срещан проблем ли е? Как мога да сваля целия фар? Днес свалих болтовете, но долния ръб на фара опира в бронята... мога ли да го сваля без да махам бронята и да се опитам да махна изгорялата пластмаса някак си... Утре ще отида да снимам и ще кача снимка. Също колата дойде само с ключ-без централно и се чудя дали има някаква защита срещу крадене. Като пъхна ключа във вратата се отключват вратите, но има ли имобилайзер или някаква друга защита? (тук сигурно ще отнеса много псувни, но моля бъдете снизходителни) и последен въпрос: има ли някакъв начин(без турбо, нитро и темподобни) да се измъкне малко повече пъргавина от този 1.2 8V двигател? Благодаря предварително

    #2
    Добредошъл, и честито за фиатчето, със здраве да си го караш.Ето ти малко книги за Пунто, в Download секцията на сайта -> http://download.fiat-bg.org/Books/Punto/За фаровете не мога да помогна, за имобилайзера, би трябвало да имаш. Ако на контакт ти се появява една оранжева лампа във вид на ключ, и гасне, това е имобилайзера.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Стоповете се свалят с един пластмасов преходник, който седи в тавата с крика и ключа за резервната гума. Ако го нямаш с гедоре 16 или 17 ще стане работата, но внимавай да не го изпуснеш в дупката, че после става дебело...

      Коментар


        #4
        Re: Няколко въпроса относно Fiat Punto Mk2

        kinobla написа:
        Привет на всички,аз съм млад шофьор(от днес вече карам легално с книжка :D ) и се уредих със Fiat Punto от 2003г. преди обновлението на модела. Имам няколко въпроса по колата: Наложи ми се да сменям задни крушки и в упътването видях нарисувано едно глухо ключе което май идва с колата. Въпроса ми е къде се намира, защото не видях нищо подобно при резервната гума. намира се при резервната гума можеш и с ключа за гуми да си ги отвиеш Втори въпрос: Къде мога да намеря упътване на колата на нормален език, защото оргиналното е на италиански и се мъча като грешен дявол да превеждам дума по дума... ТУКТрето: на предния фар трябва да сменя габаритната светлина, но някакси пластмасата се е стопила и не мога да пъхна крушката в дупката... често срещан проблем ли е? Как мога да сваля целия фар? Днес свалих болтовете, но долния ръб на фара опира в бронята... мога ли да го сваля без да махам бронята и да се опитам да махна изгорялата пластмаса някак си... Утре ще отида да снимам и ще кача снимка. без сваляне на бронята няма сваляне на фара принципно е нормално да е по нагоряла пласмата ама да се е стопила НЕ грешна крушка или нещо друго е бил проблема Също колата дойде само с ключ-без централно и се чудя дали има някаква защита срещу крадене. Като пъхна ключа във вратата се отключват вратите, но има ли имобилайзер или някаква друга защита? (тук сигурно ще отнеса много псувни, но моля бъдете снизходителни) и имаш вграден имобилаизер във ключа ето малко инфо твоя е от по новото поколение от описания но работят почти на еднакъв принциппоследен въпрос: има ли някакъв начин(без турбо, нитро и темподобни) да се измъкне малко повече пъргавина от този 1.2 8V двигател? не се и надявай със чип качва около 10-15 коня и не си заслужава (като цената му е 5-600 лв)Благодаря предварително
        дано да съм бил полезен
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Благодаря ви, момчета!Засега съм се оправил с задния стоп. Използвах гаечен ключ 17 мм и си свърших работата, но това пластмасовото явно го няма За предния габарит понеже нямам време да махна изгорялата пластмаса и да сложа крушката, просто реших да махна и другия габарит и ченгетата няма да ме спрат, за не работеща крушка...все пак си карам на къси през цялото време. За ключето на таблото не съм гледал като е на контакт, но днес със сигурност ще погледна. И сега е време за нова вълна от въпроси...:Колата я взех на 85к км и няма сервизна книжка и се чудя дали е минала смяна на масло и филтри преди 5к км., защото нали на 80к трябвало да мине. Има ли начин да се разбере без да се ходи до сервиз. Иначе предложете сервиз в София, където ще погледнат на колата ми с любов, а не като поредната плячка пари... Как е фирменият сервиз? Също така, моята кола няма касетофонче, а аз имам един стар касетофон който е бил на кола от 1988г. производство(не е фиат), но като посегнах да го слагам видях че са със съвсем различни конектори и сега се чудя ако си купя един съвременен касетофон дали ще мога да го сложа и какво трябва да търся като спесификации за задните конектори. Гледах в упътването че има 6 тонколони и една пръчка от антената...Мерси за помощта

          Коментар


            #6
            kinobla написа:
            Благодаря ви, момчета!Засега съм се оправил с задния стоп. Използвах гаечен ключ 17 мм и си свърших работата, но това пластмасовото явно го няма За предния габарит понеже нямам време да махна изгорялата пластмаса и да сложа крушката, просто реших да махна и другия габарит и ченгетата няма да ме спрат, за не работеща крушка...все пак си карам на къси през цялото време. За ключето на таблото не съм гледал като е на контакт, но днес със сигурност ще погледна. И сега е време за нова вълна от въпроси...:Колата я взех на 85к км и няма сервизна книжка и се чудя дали е минала смяна на масло и филтри преди 5к км., защото нали на 80к трябвало да мине. Има ли начин да се разбере без да се ходи до сервиз. Иначе предложете сервиз в София, където ще погледнат на колата ми с любов, а не като поредната плячка пари... Как е фирменият сервиз? изобщо не леж на това напрово и я обслужи като хора смяна агренаж водна помпа пистов ремък масла филтри едни груби 200-300лвза сервиз нека колегите да ти кажат аз нз :D аз моята сам си я обслужавх не е кой знае каква философияСъщо така, моята кола няма касетофонче, а аз имам един стар касетофон който е бил на кола от 1988г. производство(не е фиат), но като посегнах да го слагам видях че са със съвсем различни конектори и сега се чудя ако си купя един съвременен касетофон дали ще мога да го сложа и какво трябва да търся като спесификации за задните конектори. купуваш си някакво СД и то е с евро букса ,би трябвало и твоята оригинално да е евро (ама за най сигурно щракни една снимка на буксите) после монтажа става с една преходна лаисна монтираш я и в нея стои CD-тоГледах в упътването че има 6 тонколони и една пръчка от антената... дали са 6 нз ако са шест то трябва да имаш на предните врати ниско долу две (размер 17см) на пласмасите при огледалата още две (пищялки) и две в багажника от двете страни на кората (май бяха 10см)провери колко са при теб има модели само с 2 колони има с 4 има с 6 а пък има на някой и фабричен буфер Мерси за помощта
            дано съм помогнал
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар

            Working...
            X