Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем със задните гуми фиат типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голям проблем със задните гуми фиат типо

    Здравейте на всички и за много години Онзи ден като беше хубаво времето с един приятел правихме стартове от Соколово за към Ловеч с една вектра 2.0 и фиата се скъса да опира, даже ми се струва, че задните гуми заминаха... Значи отпреде ръбовете на калниците са ми ролнати и подкалника е изрязан точно във върха на гумата и нямам никакви проблеми, но отзад нещата са малко по сложни, понеже задните калници са правени и за да не гние ръба който отива навътре е запълнен с нещо и просто го няма и не ми идва наум какво да правя, гумите са ми 195/50/15, джантите са 6J, ET18
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Мисля че я обсъждахме тая тема, но не помня къде опираше в ръба на самия калник или отгоре в ламарината на веждата ?Гледам че в :гаража" си писал друго и джантите са ти ЕТ38 което е близо до оригналното ЕТ за типото, но с 20 мм фланци стават на ЕТ18 както си написал. Това е доста изнасяне и с оглед на ниското окачване без раздуване на калниците явно няма да стане.Та или намали фланците или прави раздувки. По-друг начин няма как да стане.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Гумата опира точно по края, не където е протектора ами отстрани и аз не знам как стига до там, ама работата хич не е добре, фланците лесно ще ги намаля и знам че ще спре да опира идеята е да не развалям вида пък и фланците са минали през галванично и като ги мина на струг ще почнат да ръждясват Как да го раздуя то ще се напука и кит и ще стане олеле майко Щях с ъглошлайф да ги стържа отвътре подкалниците ама ме хвана шубе, дали няма как да я втвърдя още малко
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Еми стига, аз като бях сложил джанти със ЕТ6 си опираше направо по протектора. При теб джантата е точно на границата и е нормално да търка отстрани защото като прибере окачването гумата влиза навътре към "подкалника".Раздувки се правят по друг начин а не с кит!! Реже се целия калник и се изгражда по някакъв зададен модел.И най-твърдите пружини да сложиш пак няма да избегнеш напълно прибирането на гумата към подкалника защото това е нормалната работа на окачването.
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Абе беги тея раздувки то ще стане адската грозотия, освен да му сложа по два фланеца на джанта да ги изнеса още, че да търка гумата в средата, то така ще я среже Много хора ме питат отпреде как завива и като им кажа, че не опира отпред, а отзад никой не ми вярва
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            На колите с предно стъпката оптред е по-широка и затова е съобразено да има повече място. Другото което е, че предния калник може да се гъне повече, защото не е хванат никъде за купето дефакто, т.е. над него има само един пластмасов подкалник. Според тебе Lancia Delta Integrale защо е с такива раздувки ? Също така ако се погледне това типо защо според теб са му направени раздувки ?Не може да направиш едното без да съобразиш другото.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              В момента и аз не знам какво да кажа, ще умувам Колата я карам предимно из града и там няма никакви проблеми поради ниската скорост, обаче веднъж се наложи нещо и трябва да се кара с 50 км/ч, щото като се засили и окачването пружинира повече... 17-ки и гласа от доста време и до лятото ако свърша с аудио проекта ще я качим на 17-ки
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Е ти ако я качиш на 17 ептен ще опира! Ето и едни по прибрани раздувки само че на типо 3 врати, не е задължително да са толкова големи като на горното.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Братле раздувки няма да правя, пък и нито имам CO, нито гараж където да ги правя, абсурд просто :D Ако сложа нови задни калници мога да ги загъна нагоре и проблема ще се реши, ама задния калник на типото мисля, че не е само на болтчета, пък и трябва да се боядисва и става по сложно като цяло... Като цяло съм фен на изчистеното и максимално близко до стандартния си вид, всичко което почне да се преправя започва да разваля вида на колата, според мен на типото не му ходят издувки, не знам какво е твоето мнение по въпроса... Ето едно типо, което винаги ми е харесвало и се стремя, моето да изглежда като него:
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #10
                    Еми и това е вариант, да се нареже калника и да се пораздуе съвсем малко като на горната снимка. Задния калник е изцяло на болтове но е има и лепило тук-таме. Има един компромисен вариант с "fender roller" но незнам дали ще намериш такова. Ето какво представлява:
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #11
                      Братле, предните са ми така направени, само че не така, а с бейзболна бухалка, бях гледал клипа в youtube, ама сега нещо не мога да го намеря да ти го покажа, та въпросните пичове правеха така на една тройка VR6 и като почнах да не мога да завивам се наложи манипулацията и при мен, обаче отзаде както казах по горе го няма ръбчетоо... и трябва сменяване на калника
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #12
                        Да сещам се за въпросния клип.. малко негърска работа беше ама уж казваха че има ефект.Не ти трябва ръба защото с него ще опира още повече... той е бая широк и даже става още по-широк при мястото близо до калника под вратата. Я кажи случайно да не би да си с най-големите барабани - 180ки, щото те дават още 5 мм широчина от всяка страна за разлика от малките или дисковете.Друг компромисен вариант е както казах по горе да се направят няколко резки на калника и да се загънат като после се доизградят с парченаца ламарина, но после ще трябва боядисване. Нещо като при това траби ама с по-малки разрези: http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphoto...57763131_n.jpg
                        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                        Коментар


                          #13
                          Барабана и аз не го знам колко е голям, досега нито накладки съм сменял отзад, само съм ги отварял, че имам проблем с тях, едното колело задържа повече от другото, а ръчната хич я няма, ама ще им дойде и техния ред, засега така карам, не можах да намеря подходяща снимка да ти ги покажа да ги видиш, обаче на око спрямо другите типота изглеждат по-големи, предните ми спирачки 100% са по големи, защото съм опитвал да вкарам 13-ка от Пунто и не става... Отзад нещо не можеш да разбереш какво е правено, значи ръба който отива навътре не е махнат, нито загънат, а е направен да СЕ СЛЕЕ с подкалника в едно и от външната част, която виждаш на снимките на вътре е дебел около 2 сантима най-малко и няма какво да се загъне, обаче никой не е мислил, че колата някой ден ще се влачи по пътя, ще има фланци, по-големи джанти и т.н. Ако опитам да ги згъна с бухалката както съм правил с предните, кита който е по тях ще се спука и ще стане ужас, това е проблема...
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #14
                            Нещо не можах да разбера какво точно е направено, но мислих че изцяло е махнат като е отрязан.Ако има ръб то може и ицяло да го махнеш, само после трябва да се намаже с нещо та да не ръждясва.Ако си големите барабани 180-ки като на браво 1.8, то оттам ти идват едни 5мм в плюс на страна, защото спрямо малките те са по-дебели при болтовете. Може да се замислиш да сложиш дискове и ще се отървеш от тея 5 мм и с това най-вероятно ще се реши проблема.
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              С една дума тенекеджията не е загънал ръба нагоре а го е пълнил с нещо за да се слее ръба с подкалника и като пъхнеш ръката да пипнеш ръба то го няма и за да тръгнеш да загъваш трябва да режеш От веждата навътре като пипнеш е направо стена дебела около 2-2,5 сантиметра... Не ми се преправя да слагам дискове, пък и като знам тръбичките отдолу какви са ръждиви, сто процента ще се счупи някоя... Като за начало ще бодна отзад по два фланеца от лада на колело да изнеса още 1 сантим навън и по този начин няма да намаля опирането, просто ще спре да търка гумата странично и като цяло няма да я среже, а просто ще я търка по протектора
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X