Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 TDI губи мощност на баир

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9 TDI губи мощност на баир

    Здравейте, Колата е ауди с мотор 1.9. ТДИ 1Z мотора, колата е нов внос и един приятел я е взел скоро. Днес обърнал внимание, че на баир няма мощност. Дава гас, а тя не реагира. Ще гледаме турбо пътищата утре, филтър и помпата в резервоара (ако има там), но ако накой знае повече за този мотор и проблем, моля да сподели. Моя човек каза, че от турбината излизало някакво маркуче дето било затапено вече - имате ли идея за какво е този маркуч? Затапване на ЕГР-а добре ли му се отразява на този мотор, доколкото знам е с вакуумно управление? Мерси много.

    #2
    Да не е блокирала геометрията на турбото.Пуши ли много като го форсирате на място?

    Коментар


      #3
      Проверете въздушните пътища от филтъра (също и него) до всмукателния колектор. Ако всичко е наред най-вероятно е ЕГР-а. Иначе мисля, че с този 1Z мотор, който е 90 к.с. турбината е без променлива геометрия, така че няма как да е това. Затапвайте смело ЕГР-а с някаква ламаринка първоначално и пробвайте. В зависимост от това в какво положение евентуално е блокирал, трябва да мирише на неизгоряла нафта.
      FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

      Коментар


        #4
        колега няма геометрия тази турбина проблема ти е в клапан н75 имам същата кола и правеше същите номера 3000 оборота и неможе повече ако си от софия ще ти кажа от къде да си го купиш клапана и може да го пробваш преди това ако незнаеш каде е клапана проследи двете маркучета тънките които излизат от турбото виж също да не са скъсани те

        Коментар


          #5
          точно ПРОСЛОВУТИЯ клапан н75 е.тия вагове така съм ги намразил че не знам.много са им несполучливи диз. мотори,а пък помпа дюзата какво лайно е мале - мале

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            точно ПРОСЛОВУТИЯ клапан н75 е.тия вагове така съм ги намразил че не знам.много са им несполучливи диз. мотори,а пък помпа дюзата какво лайно е мале - мале
            колега 1.9 тди 1з е наи сполучливия дизелов мотор като съотношение качество здравина разход и вървеж не го казвам аз а са го казали от ауди просто няма какво да се счупи в този мотор този клапан го сменяш веднъш и краи

            Коментар


              #7
              Насочете се към клапана Н75 както и ви споменаха по горе, или другия вариант е някой вакум по турбото. Иначе затапването на ЕГР , не се отразява зле на мотора, даже обратното. Нов клапан ти е 60-90лв , а втора ръка 15-30лв зависи от къде го намериш. А за мнението че дизелите на ВАГ са несполучливи - без коментар . Само дето бая народ плаче от напомпани ТДИ-та дето са несполучливи и не вървят .

              Коментар


                #8
                mehanoveca написа:
                ivel написа:
                точно ПРОСЛОВУТИЯ клапан н75 е.тия вагове така съм ги намразил че не знам.много са им несполучливи диз. мотори,а пък помпа дюзата какво лайно е мале - мале
                колега 1.9 тди 1з е наи сполучливия дизелов мотор като съотношение качество здравина разход и вървеж не го казвам аз а са го казали от ауди просто няма какво да се счупи в този мотор този клапан го сменяш веднъш и краи
                Щото няма регулатор за високо нялагане, затова И демпферен маховик няма :D
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Щото няма регулатор за високо нялагане, затова И демпферен маховик няма :D[/quote] мислех да го напиша но нямаше смисъл 110 коня АФН съшо е супер но маховика ме отказа навремето

                  Коментар

                  Working...
                  X