виж по моргите за оригинален суббуфер от Пунто Мк2, ХГТ го има като серийно обурудване, колега имаше такова и муго взех за 40лв, в моргите върви към 60лв, буфера е с мощност 100вата и двунамотачен говорител 12см!
мерси,но е пластмасов,а аз изкам да е от МДФ или ПДЧ.
Като искаш от ПДЧ или МДФ си го правиш, ама няма да е толкова малък, а ще е тип кутия Ако искаш да е с такава форма няма как да е ПДЧ, МДФ ако това ти е въпроса...
Ако искаш да е с такава форма няма как да е ПДЧ, МДФ ако това ти е въпроса...
що да не може да е с такава форма?
ами малко трудно ще докара задната разчупена форма а иначе предложението на колегата горе е добро
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Ако искаш да е с такава форма няма как да е ПДЧ, МДФ ако това ти е въпроса...
що да не може да е с такава форма?
Ми айде ти ми кажи що ? Може само предната страна където ти ляга говоритела, отзад не виждам как ще го отлееш
Понеже работя в мебелна фабрика мога да поспоря по тоя въпрос. доста изкривени неща съм видял правени от МДФ. все пак те не могат да се направят в домашни условия, но не са невъзможни
Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97
Ако искаш да е с такава форма няма как да е ПДЧ, МДФ ако това ти е въпроса...
що да не може да е с такава форма?
Ми айде ти ми кажи що ? Може само предната страна където ти ляга говоритела, отзад не виждам как ще го отлееш
Понеже работя в мебелна фабрика мога да поспоря по тоя въпрос. доста изкривени неща съм видял правени от МДФ. все пак те не могат да се направят в домашни условия, но не са невъзможни
Значи аз не работя в мебелна фабрика и не съм работил в съвсем друга сфера съм като цяло и може и да има някаква технология... Просветли ни, за да защитиш твърденията си
За детайли с неправилна форма се използва мдф с дебелина 2-3 мм. прави се шаблон( нещо като скеле), след това се вземат няколко листа мдф намазват се с лепило и се залепят един към друг. докато е мокро лепилото се стягат към шаблона. може да се стегнат със стяги, може и с вакуумна преса. след като изсъхне се подрязва до необходимия размер и парче по парче се сглобява. все пак има известни ограничения. не може да се направи сферичен детаил с тези листи. огъването винаги е в една равнина. затова се ползват няколко детайла ако е нещо по сложно. друг вариант е използването на мдф с по голяма дебелина 25-30 мм. и оформянето му с обработващ център. залепят се няколко дебели листа, получава се монолитно парче и с центъра може да издълбаете каквото си поискате предимството на плоскостите от мдф е тяхната структура. частиците са ориентирани несиметрично, което прави цялата структура на мдф-а напълно хомогенна. няма значение как ще се обработва, дали по дължина, ширина или дълбочина. това при истинското дърво го няма, там има огромна разлика дали режем (обработваме) една дъска напречно или надлъжно
Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97
Аз ей такъв модел съм се наканил да пробвам, ама ще е като се позатопли Идеята е, отзад да е отворена и да лепне плътно за ламарините.Сигурен съм, че няма да вади дъ-бест-тупца-тупца, ама ще ми спести доста място и естетически ще е по-добре
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар