Наложи ми се да си сменя крушката за къси светлини във фара пред акумулатора .Прочетох във форума как става и реших уж с по малко усилия и труд да я сменя като сваля акумулатора . Свалих го и с доста усилие свалих капачката отзад на фара, за да стигна до крушките . Свалих скобата на крушката и извадих самата крушка. Отидох и закупих две да имам една резерва. Връщам се поставям я на местото и при опита да сложа скобата която я притиска тя отскочи и отиде на майната си надоло из дупките .Ща не ща свалям гумата и свалям пластмасовия подкалник. Вече се откри идеален достъп до задната част на фара.Търсенето на скобата не даде резултат . Днеска обърнах де що има морги и магазини но не намерих такава скоба. Вземах друг модел скоба и с клещите долу горе я нагласих да бъде като оригиналната . Предварително бях си намислил да сложа някакви парцали във отворите на дупките за да не падне и тази в някоя дупка, ама нали съм на възраст забравих и отново при поставянето тя отхвръкна, но поне видях в коя дупка падна . Бръкнах и я набарах и извадих . Бръкнах отново и набарах и оригиналната там и я извадих . Запуших дупките с каквото ми попадне и вече спокойно взех че я поставих.
Пиша това за да предупредя колегите ако решат сами да си сменят крушки то при всички положения най удобно става след сваляне на гумата и пластамасовия подкалник . Той се държи на 8 видии и лесно се сваля и поставя. Второ ,запълнете с каквото имате под ръка било хартия ,парцали ,найлон отворите под фара за да може каквото падне да не попадне из тия отвори и да ви създаде проблеми .
Също бих ви препоръчал да се отиде на сервиз защото като се вдигне с подемника много лесно се сваля подкалника и сменя лампата .Пиша това защото аз имам топъл гараж и удобства но останах разочарован. Първо за пръв път реших да ползвам крика на колата,но се оказа че е по висок и няма подвиране под колата . Наложи се да канарисвам с една тръба отдоло на шасито и да го повдигна та да сложа крика независимо че съм го развил почти до края .Свалянето на кората под калника пак не е много удобно но се търпява.Така че в краен случай се наемайте сами да си ги сменяте и то при условие че имате гараж особенно в такова лошо време и не забравяйте да запушите дупките преди да почнете смяната .
Пиша това за да предупредя колегите ако решат сами да си сменят крушки то при всички положения най удобно става след сваляне на гумата и пластамасовия подкалник . Той се държи на 8 видии и лесно се сваля и поставя. Второ ,запълнете с каквото имате под ръка било хартия ,парцали ,найлон отворите под фара за да може каквото падне да не попадне из тия отвори и да ви създаде проблеми .
Също бих ви препоръчал да се отиде на сервиз защото като се вдигне с подемника много лесно се сваля подкалника и сменя лампата .Пиша това защото аз имам топъл гараж и удобства но останах разочарован. Първо за пръв път реших да ползвам крика на колата,но се оказа че е по висок и няма подвиране под колата . Наложи се да канарисвам с една тръба отдоло на шасито и да го повдигна та да сложа крика независимо че съм го развил почти до края .Свалянето на кората под калника пак не е много удобно но се търпява.Така че в краен случай се наемайте сами да си ги сменяте и то при условие че имате гараж особенно в такова лошо време и не забравяйте да запушите дупките преди да почнете смяната .
Коментар