Моля за малко информация. Проблема е следния, сутрин когато колата я запаля гасне след 20 секунди сама или изведнъж падат оборотите и тръгва да загасва, днес ми направи впечатление че когато натисна гзта има забавяне от 1/2 секунди , все едно се задавя и след това се форсира. Оборотите също малко играят почти минимално, но се усеща. Ако някой има или е имал такъв проблем ще се радвам да сподели. Само да кажа че с Фиат Скан нищо нередно не показва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със Стило 1.6 загасва..
Collapse
X
-
Колата има ли газ? И най-вероятно трябва да ресетнеш бензиновото еку.In some Marelli systems, the ECU is able to manage a self-adaptive strategy that allows recognizing the motor changes due to settling, wear, replacement of propulsor parts and components (mechanical, electronic), motor shaft phonic wheel learning (59F, IAW5SF3), modifying the basic mapping. The function clears the permanent log of such calibrations.Marelli 59F (Punto 99, Seicento, Panda, Doblo, etc.), Marelli IAW5SF3 (Grande Punto):-This is indicated by the flashing MIL light; it will turn off and the procedure will be completed proceeding as follows:1) warm up the engine2) increase the engine speed three times to 4500RPM and keep it for 3 seconds each time.Marelli 1AF (Bravo, Brava, Marea):- any motor malfunction (for ex. irregular minimum, emissions out of limit, lack of power, incorrect operation, etc.) will be eliminated following the procedure and PREVIOUSLY repairing and clearing the fault codes.
-
Гарантирам. При мен на няколко месеца се налага. Потърси за самоадаптацията във форума има доста написано. Просто тези двигатели имат самоадаптация и малко да три мръдне сместа на газ, например да обеднее и бенз. еку обогатява, и след това като минеш на бензин се мъчи. Имам Мареа с 1,6 мотор и ГИ блутроник,и за 2 години станах специалист С две думи когато е настроена добре и минеш от бензин на газ когато гледаш параметрите във ФЕС не трябва да се променят времената и ламбда сензор интегратор. Ама си е трудна работа. Хубаво е да си вземеш кабел за Фобоса, софтуера го има и да си гласиш сам. След като ти е светнала лампата значи имаш проблем с газта и това се е отразило на бенз еку. Това с ресетването на моята каруца и настройките на газта го правя вече за 20 минути.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Колата има ли газ? И най-вероятно трябва да ресетнеш бензиновото еку.In some Marelli systems, the ECU is able to manage a self-adaptive strategy that allows recognizing the motor changes due to settling, wear, replacement of propulsor parts and components (mechanical, electronic), motor shaft phonic wheel learning (59F, IAW5SF3), modifying the basic mapping. The function clears the permanent log of such calibrations.Marelli 59F (Punto 99, Seicento, Panda, Doblo, etc.), Marelli IAW5SF3 (Grande Punto):-This is indicated by the flashing MIL light; it will turn off and the procedure will be completed proceeding as follows:1) warm up the engine2) increase the engine speed three times to 4500RPM and keep it for 3 seconds each time.Marelli 1AF (Bravo, Brava, Marea):- any motor malfunction (for ex. irregular minimum, emissions out of limit, lack of power, incorrect operation, etc.) will be eliminated following the procedure and PREVIOUSLY repairing and clearing the fault codes.
Коментар
-
Това с оборотите е когато се ресетва phonic wheel learn reset с вдигането на обороти до 4500 и задържане по 3 секунди се обучава датчик колянов вал. При ресетване на самоадаптацията това форсиране не се налага. Ресетването е хубаво да се направи на студен двг и да се остави да загрее за да мине през всички режими.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар