Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оптежна ролка за Fiat Bravo 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оптежна ролка за Fiat Bravo 1.6 16v

    От къде мага да купя ОРИГИНАЛНА!!!!!!!! ролка и на коя фирма ще ми припоръчате

    #2
    Re: Оптежна ролка за Fiat Bravo 1.6 16v

    prottos написа:
    От къде мага да купя ОРИГИНАЛНА!!!!!!!! ролка и на коя фирма ще ми припоръчате
    ОРИГИНАЛНА може да купиш само от Италия в България незнам от къде. Иначе има много магазини пусни си търсачката и ще видиш ама дали са оригинални един господ знае само..

    Коментар


      #3
      абе купих 3 досега,но все се чува един шум от тях-тракане

      Коментар


        #4
        Сигурен ли си че е ролката - тя свири преди да почне да трака!

        Коментар


          #5
          как така,били ми обяснил по-подробно

          Коментар


            #6
            Re: Оптежна ролка за Fiat Bravo 1.6 16v

            chuni написа:
            prottos написа:
            От къде мага да купя ОРИГИНАЛНА!!!!!!!! ролка и на коя фирма ще ми припоръчате
            ОРИГИНАЛНА може да купиш само от Италия в България незнам от къде. Иначе има много магазини пусни си търсачката и ще видиш ама дали са оригинални един господ знае само..
            В България, самообтяжните ролки за 1.6/16, 1.8/16 и 2.0/20 са 90% оригинални!!!Много по-трудно е да намериш неоригинална, понеже не представляват търговски интерес поради нищожната разлика в цената!Оригиналните ролки са само Канадско производство, на " Litens" и си пише на самата ролка отзад!

            Коментар


              #7
              а верно ли е че и те се зацепвали по специален начин

              Коментар


                #8
                Друг вариант е да го разглобиш и да му смениш лагера с някой хубав лагер намример SKF, аз така направих с ESCORD 1,6 16v ZETEC и вече две години работи без проблем.

                Коментар


                  #9
                  prottos написа:
                  а верно ли е че и те се зацепвали по специален начин
                  Вярно е, поне на моето Стило 1,6 16v е така. Заключва се в крайно положение и после, след като го монтираш - отключваш и скобата вътре натяга ремъка до необходимото усилие.Но не трака....

                  Коментар


                    #10
                    halim4o написа:
                    Друг вариант е да го разглобиш и да му смениш лагера с някой хубав лагер намример SKF, аз така направих с ESCORD 1,6 16v ZETEC и вече две години работи без проблем.
                    На тази ролка само лагер не може да се сменя, изработена е в комплект!

                    Коментар


                      #11
                      Проблема не е в лагера. Той не трака, а свири и да се смени тракането в пружината остава. При мен Ланча ползва за вграждане SKF и някакви канадски, на които пише Ланча. Преди месец смених ролките, включително и обтяжната. Всички са SKF и за сега(минах около 5000км) всичко е точно. Неможе да се каже зацепване, по-скоро е необходимо да се свие амортисьора до карай, за да се постави ремъка и после се освобждава, за да го опъне.
                      Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

                      Коментар

                      Working...
                      X