чисто и просто и самата гарнитура не издържа във времето много,а ако е ментак-смятай
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло или антифриз Пунто
Collapse
X
-
това гарнитурата на капака на Пунтовците си им е консуматив купи си гарнитура и силиконче мажеш силиконче и слагаш гарнитурката слагаш и стягаш и до следващото просълзяване :Dаз я сменях на всяка смяна на маслотослагам я чисто нова (по начина описан горе) и след 12-13 хил. км почва да сълзи като сменям маслото на 15 сменям и гарнитурата и така всеки пътШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Какво говориш 12 000 км аз преди 3 месеца я смених и съм минал не повече от 4000км не е някъв ментак взимам я от фирмата в която работех качествена е. Сега ще пробвам без силикон само се надявам да не почне да тече маслото по пътя P.S. Току що слязох да видя нещо под капака и се сетих да проверя болтовете и точно там от където се вижда че омазнява болта мога да го въртя надясно до безкрай. Сега дилемата ми е следната купил съм нова гарнитура но дали да я сменям или просто да сложа нови 4 болта с гайки и да оставя старата гарнитурка гледам че доста добре е слепила със силикона ?BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Tempras написа:Добре де, нали затова е тази гарнитура - да компенсира несъответствието между главата и капака (кривина)? И какво значи не устисква без силикон? Колкото гарнитури съм сменил, на нито една не съм сложил силикон, а само малко графитна грес, а карат десетки хиляди километри и не тече...Fiat palio 1.7td
Коментар
-
гредата ударих вчера тръгнах да сменям гарнитурата подмазах леко с графитна грес сложих новата купих от железария здрави уж болтове и като ги монтирах и започнах да натягам при първото по-силно затягане единия болт се счупи от главата надолу после едвам едвам отдолу съм го отвил с клещи отне ми около 20мин. Сложих си старите превъртащи 2 винта и затегнах колкото можеше и със обезмаслител и четка за зъби изтърках предната част на мотора и измих с водоструйка и сега чакам да потече пак...п.с. Сега докато се занимавах с газовата видях че след като съм почистил с водостуйката освен че гарнитурата е изпускала и водната помпа е протекла. Засега само прокапва но предполагам трябва нова да се купи или има някакво уплътнение ?BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Ако тече по оста на помпата, то бъди сигурен, че и лагера й вътре ще си е заминал. А когато това стане напълно, луфта ще е доста голям и антифриза ще ти изтече, да не говорим за ремъка - какво може да му се случи....ако е отзад теча - към блока - пак трябва сваляне и после там има гарнитура, но не се опитвай да я притягаш! Може да стане по-зле!
Коментар
-
Emo91 написа:Тече от помпата върху задната част на масления филтърШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар